Kwam ik laatst in mijn wiskunde boek tegen ja :\ Pic incoming.quote:
Haten op vmbo.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Ziehier de EINDEXAMEN oefen opgaven voor Wiskunde VMBO._
Te fucking makkelijk man. Hierna gewoon weer naar HAVO.quote:
Ik heb op het vmbo gezeten. Nu vind je mij zeker dom?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Wereld in getallen?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Been there, done that.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Te fucking makkelijk man. Hierna gewoon weer naar HAVO.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier trouwens mijn wiskunde.
getal en ruimtequote:
Waarom staan de M en de 8 omgedraadquote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier trouwens mijn wiskunde.
Ja die bedoelde ik jaquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom staan de M en de 8 omgedraad
Alleen plaatjes is juist kut.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe stel je op tumblr in dat je alleen plaatjes ziet op de pagina? Sinds ik mij heb geregistreerd staat alles inclusief tekst eropIk wil gewoon een overzicht met alleen plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar anders moet je weer op zo'n plaatje drukken om de tags te zien, weet je hoe irritant tijdens het fappen?quote:
fappen op plaatjesquote:Op maandag 13 januari 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar anders moet je weer op zo'n plaatje drukken om de tags te zien, weet je hoe irritant tijdens het fappen?
Een gifjes, en vines, en filmpjes. Jezus man, tumblr jij nou of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |