quote:Op maandag 13 januari 2014 22:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, want mijn puberpik word nog kleiner in dit weer.
Kom je naar de ONZ meet?
Dalando weet niet eens wie je bent joh.quote:
UDOWUquote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Dalando het volgende:
Nee maar even serieus ga de droogheid van Aight1 eens even terug kijken hierONZ / UDOWU deel 538: Radio 538
Ik snapte het nietquote:
Precies dit.quote:
Ja flikker jij komt gewoon hoor. Anders heb ik helemaal niemand om mee vanuit het westen te komen.quote:
quote:[..]
Dalando weet niet eens wie je bent joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
toen bestond die functie nog nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe kan je het niet na snappen na 5 jaar op fok te zitten
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Precies dit.Gouden tijden.
[..]
Ja flikker jij komt gewoon hoor. Anders heb ik helemaal niemand om mee vanuit het westen te komen.
[..]Herinneren me maar ergens eind april of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Langer zelfsquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoe kan je het niet na snappen na 5 jaar op fok te zitten
Mooi Nederlands man.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Herinneren me maar ergens eind april of zo.
Klikken, tt veranderen klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Langer zelfshet is ingewikkeld, vroeger had je niet dat open nieuw deel
Ok, waar moet ik klikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |