Tuurlijk niet, jij maakt leuke grappen over schoenen in kastjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik mezelf als aanhangsel van Myra keihard moet bewijzen.
Nou, veel plezier ermee en vergeet niet wat het Latijnse zinnetje voor 'de jongste wet gaat voor de oudere wet' is.quote:
Dat was toch allang duidelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat romantisch.Wat wil je hiermee zeggen?
Ik heb hetzelfde planquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, ik wilde vroeg gaan slapen. Jullie maken het me moeilijk.
Ja met mij beetje goed. Ik moet muziek luisteren maar weet even niet welke ohhhquote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het wel goed hoor. En met jou?
Waarheid in je ondertitelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus. Ik hoef daar niks van te weten.
VA, aangenaam. Beetje gek, maar ook wel liev
Maar in Groningen zijn ze ook een tikkeltje extravagant. Neem een voorbeeld aan Etsu.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis studenten in Groningen dan
Ja er worden continu onwaarheden verteld en om m'n imago niet aan te laten tasten moet ik steeds reageren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pax ga leren dan Ezellverdomme. Over 3 uur val je weer inslaap namelijk.
Dat doet ze al, ze luistert niet naar wat ik zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Toch, gewoon schijt hebben aan alles. Zeker aan wat er op FOK! gezegd word.
Dit kan ik aanmoedigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis studenten in Groningen dan
Er gaat dan ook niets boven Groningen. Behalve Scandinavié.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in Groningen zijn ze ook een tikkeltje extravagant. Neem een voorbeeld aan Etsu.
ONZquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Elan het volgende:
Myraela was ooit ook mod beter dan Tjacka trouwens.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, veel plezier ermee en vergeet niet wat het Latijnse zinnetje voor 'de jongste wet gaat voor de oudere wet' is.
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was toch allang duidelijkIk durf alleen zelf geen stappen te zetten hoor.
Oh jij bent een Kaneelsympathisant? U bent welkomquote:
Nee, had vandaag wel weer iemand aan de telefoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Stuart het volgende:
Staat er weer iemand bij je voor de deur Jhali
Ja, doe dat nog eens dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat krijg je.. Daarom pik ik ze eruit, dwing ik ze eens in de zoveel tijd om hierheen te komen. De rest van de leuke mensen woont al in de beste stad van Nederland.
Die ben ik vergeten. Waarschijnlijk omdat ik er zoveel heb gemaakt dat ik wel eens een oeuvre-prijs mag krijgen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij maakt leuke grappen over schoenen in kastjes.
Wat zeg jij nu weer over mij?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in Groningen zijn ze ook een tikkeltje extravagant. Neem een voorbeeld aan Etsu.
Is dit weer een poging Tjacka boos te krijgen? Die jongen heeft al vele klappen doorstaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Elan het volgende:
Myraela was ooit ook mod beter dan Tjacka trouwens.
Ik heb nog wel leuke nummers hier. Vraag maar aan Kaneelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja met mij beetje goed. Ik moet muziek luisteren maar weet even niet welke ohhh
Dus ik ben goed op weg om jou weer een 6'je te bezorgen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja er worden continu onwaarheden verteld en om m'n imago niet aan te laten tasten moet ik steeds reageren.
Hij wil vooral alles beter weten ofzo. Maargoed. Dat is niet altijd negatief ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Hij is daar bloedfanatiek hoor.
neequote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
ja, dit is niks voor mij
tjacka doe je werk als mod en schop er een paar weg
bvbd
Dit klopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er gaat dan ook niets boven Groningen. Behalve Scandinavié.
ik was ook een wrak op fok op mijn 17e, het magquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Toch, gewoon schijt hebben aan alles. Zeker aan wat er op FOK! gezegd word.
En dan ben ik al gestopt voor vandaag. je hebt het ook niet makkelijk ook hequote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja er worden continu onwaarheden verteld en om m'n imago niet aan te laten tasten moet ik steeds reageren.
Niks niksquote:
Oeuvre-prijs voor haten krijg je sowieso.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Die ben ik vergeten. Waarschijnlijk omdat ik er zoveel heb gemaakt dat ik wel eens een oeuvre-prijs mag krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |