Die heb ik nog prenerf mogen proberen. Was echt rampzalig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twin Emperors en C'thun ken ik nog wel.
Ben je aan de zuip?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga slapen dan man morgen ben je kapot.
Je moet 't niet doen man. Ook al ken ik je niet persoonlijk. Zet die domme fles gewoon weg joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
Feit dat ik net in een krat een halve fles Japanse whisky vond doet de zaken ook al niet veel goeds.
Ja weet maar is ff lastig nu spelen wat privézaken op en een maat kwam met een goeie fles cognac aan gisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet 't niet doen man. Ook al ken ik je niet persoonlijk. Zet die domme fles gewoon weg joh.
Ja dus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet maar is ff lastig nu spelen wat privézaken op en een maat kwam met een goeie fles cognac aan gisteren.
Straks in Thailand wel quiten man teveel afleiding hier, of een gebrek aan focus van mij kan ook.
heb er ook weinig zin in, maar zoiets werd door mijn strot geduwd. net even nog 2 kleine testjes gedaan om er wat in te komen. veel te lang geleden dat ik zoiets nog voor mijn plezier deedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het geduld geeneens voor een IQ test. Niet dat ik bovenmatig zou uitkomen hoor, maar wat een hersendodende herhalende vragen moet je beantwoorden...
En ja ik heb ooit een officiële af 'moeten' nemen
de drank hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn geheugen is wel goed. Al kan ik gek genoeg mijn jeugdjaren een stuk slechter herinneren dan andere.
ik weet niet met wie je het doet en welke kennis je buiten je eigen werkgebied tot je beschikking hebt, maar als je nog hulp nodig hebt, al is het maar een goede richting, kan altijd vragenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je, dat ik er nog op terugkom. Maar nu nog niet. Ben nog aan het opstarten.
Tja. Ik wist al veel langer niet wat ik met mijn leven aan wilde waardoor mijn moeder mij een IQ test liet doen + een interesse achtig interviewquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:33 schreef Adames het volgende:
[..]
heb er ook weinig zin in, maar zoiets werd door mijn strot geduwd. net even nog 2 kleine testjes gedaan om er wat in te komen. veel te lang geleden dat ik zoiets nog voor mijn plezier deed
Zou het echt? Ben best laat 'echt' begonnen.quote:
als je ziet hoe de zwaardere drankgebruikers op latere leeftijd zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Ik wist al veel langer niet wat ik met mijn leven aan wilde waardoor mijn moeder mij een IQ test liet doen + een interesse achtig interview
[..]
Zou het echt? Ben best laat 'echt' begonnen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik nog prenerf mogen proberen. Was echt rampzalig.
Maar genoeg over WoW
Dat is geen excuus man.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja weet maar is ff lastig nu spelen wat privézaken op en een maat kwam met een goeie fles cognac aan gisteren.
Straks in Thailand wel quiten man teveel afleiding hier, of een gebrek aan focus van mij kan ook.
nou ja, je weet het niet bij littlerabbitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 02:40 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht je dat hij al die dingen over WoW had geleerd puur om Karina te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |