Succes alvast.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet stuff voorbereiden voor morgen.
Doe eens rustig.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben Test & Change manager voor een HR/IT project.
Is een groot project gestart om een nieuw personeelsmanagement systeem te implementeren. Ik moet zorgen dat het testen goed gaat en eventuele wijzigingen op de oorspronkelijke scope begeleiden. In het kort.quote:
Werken die 2 dames daar nog waar je altijd op moet wachten?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een groot project gestart om een nieuw personeelsmanagement systeem te implementeren. Ik moet zorgen dat het testen goed gaat en eventuele wijzigingen op de oorspronkelijke scope begeleiden. In het kort.
Heeft het ook met Sap of een soortgelijk systeem te maken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een groot project gestart om een nieuw personeelsmanagement systeem te implementeren. Ik moet zorgen dat het testen goed gaat en eventuele wijzigingen op de oorspronkelijke scope begeleiden. In het kort.
Het is inderdaad SAP dat we implementeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heeft het ook met Sap of een soortgelijk systeem te maken?
Yep, maar ik hoef niet meer op ze te wachten.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werken die 2 dames daar nog waar je altijd op moet wachten?
Bestuurlijke Informatiekunde aan de KUB en Bedrijfskundige Informatica aan Fontys in Eindhoven.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef JanCees het volgende:
Wat voor opleiding heb je gedaan, Don?
Ze leren snel van de Don.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar ik hoef niet meer op ze te wachten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is inderdaad SAP dat we implementeren.
Ik doe nu ook Bedrijfskundige Informatica.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestuurlijke Informatiekunde aan de KUB en Bedrijfskundige Informatica aan Fontys in Eindhoven.
Je bent echt niet de enige. Het is na Microsoft de meest gehate en gebruikte software.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat heb ik daar een hekel aan zeg.Het is wel handig en valt wel veel geld mee te verdienen. Het is alleen echt niet mijn ding, dus ik doe er niks mee
Cool, ik heb alleen nooit echt de informatica kant gekozen. Liet de programmeeropdrachten door anderen doen...quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe nu ook Bedrijfskundige Informatica.
Wat grappig.
Ik heb één keer een project op school met Sap gehad, sindsdien probeer ik er niet meer in aanraking mee te komenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige. Het is na Microsoft de meest gehate en gebruikte software.
Dat is ook de mindere kant.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, ik heb alleen nooit echt de informatica kant gekozen. Liet de programmeeropdrachten door anderen doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |