Dat zei je ook over mijn secondelijm, hij deed het inderdaad weer.........................quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Even aan likken, dan is hij weer als nieuw!
De lijm is helemaal hard, net steen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef CherryOnTop het volgende:
bovenste (droge) stuk eraf snijden?
De Kukident van je moeder gebruiken?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Emm16 het volgende:
[..]
De lijm is helemaal hard, net steen.
Ik heb hem een halfjaar niet gebruikt of zo
Niet het aan het papier. Opgelost.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ik moet het meteen morgenochtend inleveren.
Wat is dat?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
De Kukident van je moeder gebruiken?
Al tevaak gedaan. Het begint opvallend te worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan je ook gewoon ziek melden.
Ff onder het bureau van je meester en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Al tevaak gedaan. Het begint opvallend te worden.
Nope, dikke 1, genadeloos zijn ze.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Zolder het volgende:
De juf of meester zal het vast begrijpen.
Geen mannelijke leden in huis.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:57 schreef porsche1 het volgende:
Sperma. En dan wel een beetje naast het plaatje smeren want dan raakt de leraar dat aan.![]()
![]()
![]()
Heb je geen buurman die je even wil helpen?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Geen mannelijke leden in huis.
Ik ga dat ding even onder heet water houden, ben benieuwd.
Er is vast wel een mannelijke FOK!ker die sperma aan jou wilt geven hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Geen mannelijke leden in huis.
Ik ga dat ding even onder heet water houden, ben benieuwd.
4 real?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef ToT het volgende:
Die gozer van Geenstijl? Geef 'm een glaasje water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef Emm16 het volgende:
[..]
4 real?Geen idee of hij nog steeds daar zit trouwens hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weken? Daarmee bedoel ik dus in water, niet de tijdsperiode.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef Emm16 het volgende:
[..]
De lijm is helemaal hard, net steen.
Ik heb hem een halfjaar niet gebruikt of zo
I know right. En dat is nogeens het begin. Ik ben sowieso chaotischquote:Op maandag 13 januari 2014 22:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Het dopje niet op je pritt stift gedaan, je plakband kwijt en geen broertje hebben. Niet goed bezig meisje.
Hmm ja da's een goed idee, en dan de hele nacht of een uur of zo?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Weken? Daarmee bedoel ik dus in water, niet de tijdsperiode.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Lol ik zat zojuist constructiekit en purschuim te googlen maar nee ik heb dat niet
Gewoon even uittesten, eerst een uurtje en als dat niet werkt langer, het kan toch niet slechter worden dan dat het nu is.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Hmm ja da's een goed idee, en dan de hele nacht of een uur of zo?
Jij komt zeker zonder boeken/spullen naar school?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Solo14 het volgende:
Prit stift
Ik zag op het mbo nog iemand met een prit stift in haar etui
überhaupt spullen mee naar een mbo school_!
Overheen plassen is ook een goede tip.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Even aan likken, dan is hij weer als nieuw!
Hihi nerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Jij komt zeker zonder boeken/spullen naar school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:26 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Hihi nerd.Was dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging 's morgens even snel naar de administratie en vroeg daar of ik een prit stift mocht lenen. Snel de boel geplakt en ingeleverd. Eind goed al goedquote:
quote:
Zwei!quote:
Polizei!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |