Doorvragen jongen!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar zoiets heb ik net te horen gekregen nadat ik aan een meisje vroeg hoe een kut aanvoelde.
Ik zal erover nadenken. Zou je dat willen dan, Littlerabbit?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh. Jij maakt wel een hoop mee vandaag zeg. Komt de dagboek passage ook online?
Hoe gaat het met je artistieke talenten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
JAAAAAAAA
[..]
OH MIJN MYRAELAAAAAAAAA
Ze heeft dat lichaam niet meer hoor, ze heeft een kind gekregen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij een lekkerder lichaam
[ afbeelding ]
Graag. Maar dan wel in details treden en namen en rugnummers benoemen. Aan cliffhangers heeft niemand wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal erover nadenken. Zou je dat willen dan, Littlerabbit?
En dan komt dat nooit meer terug?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze heeft dat lichaam niet meer hoor, ze heeft een kind gekregen.
Ohmy nooooooooooooooo, kun je ze niet weg laten halen die aidskanker!!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb aids teelbalkanker. Ik ga dood.
Om nou te zeggen dat het lelijk is gaat wat ver misschien maar het niet haar smaak nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergis je je kennelijk lelijk in
Woohooquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je artistieke talenten?
De meeste vrouwen op de wereld hebben een lekkerder lichaam dan dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noteer een minpuntje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hallo Stuart!!
[..]
Ik ben 21 jaar oud en ik hou van aardappels
Zou haar zo hard doen op die fotoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké fijn. Prettige dag verder nogquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twiquote:
Ik zal morgen eraan beginnen. Ik hoop dat jij mijn boek wilt kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Maar dan wel in details treden en namen en rugnummers benoemen. Aan cliffhangers heeft niemand wat.
Moment.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe te leven zonder adamsappel
héy!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer een minpuntje.
[..]
Zou haar zo hard doen op die foto
Gelukkigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, zoals ze op die foto staat zie ik niet veel vrouwen maar wellicht ben jij gelukkiger in dit levenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen op de wereld hebben een lekkerder lichaam dan dit.
Sterktequote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vanavond eens aan mijn balletjes voelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohmy nooooooooooooooo, kun je ze niet weg laten halen die aidskanker!!
ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, niet veel vrouwen. Wél veel mannen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zoals ze op die foto staat zie ik niet veel vrouwen maar wellicht ben jij gelukkiger in dit leven
Haterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen op de wereld hebben een lekkerder lichaam dan dit.
Sorry, maar wij kunnen dan niet samen zijn.quote:
ehquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vanavond eens aan mijn balletjes voelen.
Autch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
GoedIk ben nu bezig met opdracht nummero 6. En 7 is net geannuleerd. Het was een portret van een stelletje, maar die zijn sinds vandaag uit elkaar.
Zit niet zo te stoken joh debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Jhali het volgende:
Ik raak hier zo GEFRUSTREERD van
Etsu vertelt alleen zijn kant van het verhaal en ik weet zeker als ik nu mijn kant vertel dat ik dan weer rel of ruzie zoek of wat dan ook
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Jhali het volgende:
Etsu vertelt alleen zijn kant van het verhaal en ik weet zeker als ik nu mijn kant vertel dat ik dan weer rel of ruzie zoek of wat dan ook
quote:
Dit boeit echt niemand hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef Jhali het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |