Er is echt niemand die dit gelooft.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.
Wow echt?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is waar. Vandaar dat Paxcon eens op mij heeft gelegen en nu beweert hetero te zijn.
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, jong en naïef als hij is. Je hebt hem er gewoon ingeluisd, viespeukquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb foto's.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is echt niemand die dit gelooft.
Hihiquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, jong en naïef als hij is. Je hebt hem er gewoon ingeluisd, viespeuk
Koetjes en kalfjes je kent het wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een heel leuk gesprek. We hebben het over vleeswaren.
Zijn dingetje gaan niet vanzelf he.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu snap ik waar die batterijen voor dienden
Wat een dramatische photoshop skills.quote:
Ik heb nog wel wat goede photoshops voor je maar ik kan niet zonder FOK!.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische photoshop skills.
Zolang het maar niet over goudvissen gaat vind dat altijd zo'n afknapper tijdens een eerste gesprek.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan opeens komt de Johannesworst ter sprake
Denk jij nog steeds aan Cristiano? Ik wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat goede photoshops voor je maar ik kan niet zonder FOK!.
Christiano heeft de hersenen inmiddels verlaten maar laat wel een flinke tinteling in de broek achterquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij nog steeds aan Cristiano? Ik wel.
En GGMM moet gelijk uitleggen dat hij zijn vissen aan wat internetrelaties heeft vernoemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over goudvissen gaat vind dat altijd zo'n afknapper tijdens een eerste gesprek.
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.quote:
ik hoef alleen voor je te zittenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik vind Paxcon beter in bed dan jou.
Ah bedankt voor deze verhelderende uitlegquote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.
Ja, misschien welquote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zijn van die fases tijdens de puberteit. Rond je 15e zijn er heel veel pubers best mooi, daarna weer een tijd niet en dan komt het echte opdrogen.
Broeder, je bent nu toch geen 19 meer?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische photoshop skills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |