Wat is je droomman dan?quote:
Ga jij eens even je rondje wassen, is wel weer nodig.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel aan z'n gedrag te merken toch?
Welke site?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik heb naar de bodem van die site weten te scrollen. Ik denk echt dat die dates tussen ons wel lukken
Paxcon.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is je droomman dan?
En nu niet gelijk zeggen johannes_vermeer want dat tolereert GGMM niet en krijg je weer een reprimande.
Ik vind die website persoonlijk iets wat ik tot op de tweede date zou bewaren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik heb naar de bodem van die site weten te scrollen. Ik denk echt dat die dates tussen ons wel lukken
watquote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even je rondje wassen, is wel weer nodig.
[..]
Welke site?
Die van mij is trouwens Paxconquote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is je droomman dan?
En nu niet gelijk zeggen johannes_vermeer want dat tolereert GGMM niet en krijg je weer een reprimande.
Tjacka heeft niets te klagen, ik geef hem 's nachts aandacht. 's Morgens is Paxcon aan de beurt.quote:
quote:
Ik ben wel geliefd merk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij is trouwens Paxcon
Dat verklaart nu ook zijn stemmetje jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel aan z'n gedrag te merken toch?
ik zeg niets.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben van niemand, vrije geest ditdat
Een soort homo sitequote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even je rondje wassen, is wel weer nodig.
[..]
Welke site?
rawrrrrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Even de buikspieren laten zien hoor
[ afbeelding ]
Die ligt wel goed bij de vrouwtjes godverdomme zeg. Zal wel een account van Andy van der Meyde zijn of zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij is trouwens Paxcon
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat verklaart nu ook zijn stemmetje ja![]()
Geintje Etsu
Oh xD Even doorsturen naar Paxcon.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een soort homo site
Littlerabbit stuurde die aan mij xD
Ik hoop via Paxcon dichter bij die kameel in zijn garage te kunnen komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ligt wel goed bij de vrouwtjes godverdomme zeg. Zal wel een account van Andy van der Meyde zijn of zo.
Blijkbaar niet, je vertelt er vaak overquote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ik met mijn piemel doe is privé
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop via Paxcon dichter bij die kameel in zijn garage te kunnen komen.
Paxcon + vrouwtjes = 10 x 1000000^99quote:Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ligt wel goed bij de vrouwtjes godverdomme zeg. Zal wel een account van Andy van der Meyde zijn of zo.
Ik heb hem op WhatsApp, FB-chat, mail en anders doe ik het wel persoonlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet DM'en mallerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |