dat was ik jaquote:
NOG EEN KEERquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Heb ik trouwens al een keer gedaan
niet als je die nog niet kendequote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Herken je zijn stem niet, die herken je namelijk uit duizenden.
Ik wil ook Ezell filmpjequote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Heb ik trouwens al een keer gedaan
Mijn echte naam is niet Johannes.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Johannes klinkt gewoon eng.
Ik weet niet of je het weet, maar N. hoeft geen Stadskanalers.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik knap ben en jij niet.
leuk huisje. Kleine bed alleen.quote:
Dankjewel schatje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Herken je zijn stem niet, die herken je namelijk uit duizenden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOG EEN KEERik wil ook cracks filmpje zien en dat gaat ze doen als jij filmpje post
Heb net mijn kamer overhoop gehaald en ga zo weg. Andere keer.quote:
De angst is al minder geworden jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn echte naam is niet Johannes.
Hoop dat je nu minder bang bent.
ik haat jouquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Heb net mijn kamer overhoop gehaald en ga zo weg. Andere keer.
Niet te persoonlijk worden Roderick. Je clubvoorkeur prijsgeven heeft je ook nachten wakker doen liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Het was echt fantastisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat wel in de UB.Was jij daar ook?
Ik weet niet wat jij je zoal in je hoofd haalt, maar vergeet het.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar passen Paxcon en ik prima tussen.
Ik heb het gemerkt. Je voelde mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Het was echt fantastisch.
Wat was die laatste keer dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij je zoal in je hoofd haalt, maar vergeet het.
Hm, oké misschienquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
CRACK, gewoon filmpje posten en alles en dan dan dan staan we gelijk
Zo heette één van m'n vissen tot voor kort ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een schokquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zei overal censuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
wat doe je hierquote:
Gelukkig was GGMM er om mijn handje vast te houden op het moment supreme.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te persoonlijk worden Roderick. Je clubvoorkeur prijsgeven heeft je ook nachten wakker doen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |