Dit is een schokquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn echte naam is niet Johannes.
Hoop dat je nu minder bang bent.
Jij zei overal censuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
wat doe je hierquote:
Gelukkig was GGMM er om mijn handje vast te houden op het moment supreme.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te persoonlijk worden Roderick. Je clubvoorkeur prijsgeven heeft je ook nachten wakker doen liggen.
wat heb je ze aangedaanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heette één van m'n vissen tot voor kort ook.
Omdat ik van aandacht houd. En die heb ik gekregen. Ook van mijn haters.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom doe je een gehandicapt iemand na op internet?
Oké, ik moest soms een beetje lachen
De Johannes vis accepteerde zijn slavennaam toch al niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heette één van m'n vissen tot voor kort ook.
ah okequote:
heeft dat een betrekking tot mn filmpje?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet hoe je van een dak af moet springen. Straks val je niet dood?!
Hoe hoog moet je nou springen? Straks krijg je spijt als je springt?!
Spijt zal niet zolang duren hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet hoe je van een dak af moet springen. Straks val je niet dood?!
Hoog en plat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Dan is je missie geslaagdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik van aandacht houd. En die heb ik gekregen. Ook van mijn haters.
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft dat een betrekking tot mn filmpje?
Hoog genoeg, kop omlaag lijkt mij op zijn minst zo effectief als een intercity koppen op volle snelheid. Het slagader snijden is wel een echte roep om aandacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Die spijt lijtk me vreselijkquote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spijt zal niet zolang duren hoor
Je bent vrij snel beneden
Hier heeft eens een man zelfmoord gepleegd van de Martinitoren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik fiets wel eens lang zo'n gebouw hier waar zo'n jongen vanaf sprong en ik snap 't niet
Een slaaf had naar Romeins recht weinig te willen. Wist je dat als een slaaf schade aanrichtte de eigenaar ipv schadevergoeding te betalen hem ook mocht afgeven aan de benadeelde? De zogeheten noxale actie.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Johannes vis accepteerde zijn slavennaam toch al niet.
Ligt er aan of 't lukt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoog genoeg, kop omlaag lijkt mij op zijn minst zo effectief als een intercity koppen op volle snelheid. Het slagader snijden is wel een echte roep om aandacht.
Iemand hier uit de buurt had ook een poging gedaan maar die ging dus niet dood, bijna alle botten in z'n lichaam gebroken en hij zat ook echt 4 maand in een rolstoel of zoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik fiets wel eens lang zo'n gebouw hier waar zo'n jongen vanaf sprong en ik snap 't niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |