dat was ik jaquote:
NOG EEN KEERquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Heb ik trouwens al een keer gedaan
niet als je die nog niet kendequote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Herken je zijn stem niet, die herken je namelijk uit duizenden.
Ik wil ook Ezell filmpjequote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Heb ik trouwens al een keer gedaan
Mijn echte naam is niet Johannes.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Johannes klinkt gewoon eng.
Ik weet niet of je het weet, maar N. hoeft geen Stadskanalers.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik knap ben en jij niet.
leuk huisje. Kleine bed alleen.quote:
Dankjewel schatje.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Herken je zijn stem niet, die herken je namelijk uit duizenden.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOG EEN KEERik wil ook cracks filmpje zien en dat gaat ze doen als jij filmpje post
Heb net mijn kamer overhoop gehaald en ga zo weg. Andere keer.quote:
De angst is al minder geworden jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn echte naam is niet Johannes.
Hoop dat je nu minder bang bent.
ik haat jouquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Heb net mijn kamer overhoop gehaald en ga zo weg. Andere keer.
Niet te persoonlijk worden Roderick. Je clubvoorkeur prijsgeven heeft je ook nachten wakker doen liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Het was echt fantastisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zat wel in de UB.Was jij daar ook?
Ik weet niet wat jij je zoal in je hoofd haalt, maar vergeet het.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar passen Paxcon en ik prima tussen.
Ik heb het gemerkt. Je voelde mijn aanwezigheid.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Het was echt fantastisch.
Wat was die laatste keer dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij je zoal in je hoofd haalt, maar vergeet het.
Hm, oké misschienquote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
CRACK, gewoon filmpje posten en alles en dan dan dan staan we gelijk
Zo heette één van m'n vissen tot voor kort ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een schokquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zei overal censuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ezell het volgende:
ik weet nog dat meer mensen hier zo'n filmpje gingen maken
denk dat ik de mijne heb gewist
wat doe je hierquote:
Gelukkig was GGMM er om mijn handje vast te houden op het moment supreme.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te persoonlijk worden Roderick. Je clubvoorkeur prijsgeven heeft je ook nachten wakker doen liggen.
wat heb je ze aangedaanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heette één van m'n vissen tot voor kort ook.
Omdat ik van aandacht houd. En die heb ik gekregen. Ook van mijn haters.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom doe je een gehandicapt iemand na op internet?
Oké, ik moest soms een beetje lachen
De Johannes vis accepteerde zijn slavennaam toch al niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heette één van m'n vissen tot voor kort ook.
ah okequote:
heeft dat een betrekking tot mn filmpje?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet hoe je van een dak af moet springen. Straks val je niet dood?!
Hoe hoog moet je nou springen? Straks krijg je spijt als je springt?!
Spijt zal niet zolang duren hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap echt niet hoe je van een dak af moet springen. Straks val je niet dood?!
Hoog en plat.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Dan is je missie geslaagdquote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik van aandacht houd. En die heb ik gekregen. Ook van mijn haters.
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft dat een betrekking tot mn filmpje?
Hoog genoeg, kop omlaag lijkt mij op zijn minst zo effectief als een intercity koppen op volle snelheid. Het slagader snijden is wel een echte roep om aandacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |