quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is er iemand hier die alle breaking bad afleveringen hebt gezien?
Goedzo, dat was eigenlijk m'n bedoelingquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt PaxconIk ga opnieuw proberen je geen racist meer te noemen.
Ja, maar we zeggen lekker niet wiequote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is er iemand hier die alle breaking bad afleveringen hebt gezien?
Ik ben inderdaad aan het experimenteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wie niet.
Helaas maak ik geen kans meer met dat grijze schaamhaar.
Johannes schijnt nog vrijgezel te zijn die is altijd wel in voor bijzondere ervaringen op dat gebied.
ik vind jouw username engquote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad aan het experimenteren.
Helaas ben jij geografisch niet echt in mijn bereik, anders had ik het wel geweten. Tijger.
Het is zo druk omdat de mensen wisten dat ik zou komenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neuh, daar ga ik me nu niet vertonen, veel te druk.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een belediging.
Denk maar niet dat je hier ooit mag komen eten.
PS. Ik kook beter dan N.
De user die je wist dat zou komen?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is zo druk omdat de mensen wisten dat ik zou komen
Klinkt zeer plausibel.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is zo druk omdat de mensen wisten dat ik zou komen
Had ik nu maar dat plaatje van René met die lachende tijger wat zou die goed onder deze post passen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad aan het experimenteren.
Helaas ben jij geografisch niet echt in mijn bereik, anders had ik het wel geweten. Tijger.
Nee ik weet niet. Johannes klinkt gewoon eng.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee. Je bent bang voor schilders?
Nee, bijzonder leuk bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Alsof jij geen interesse had over mijn column over treinen
Probeer haar maar niet te versieren, want dat mislukte bij mij ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.
Ze gaat trouwens morgen voor me koken dus dan zullen we het weten.
Delft de gekste riep ik vroeger altijd samen met mijn kornuitenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet haten op Delft met je Ponymarkt
ja ik zei toch over die batterijenquote:
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Crack_ het volgende:
IS EZELL NU OOK ZO'N FILMPJE AAN 'T MAKEN?!
Ze is bang voor het onbekende.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee. Je bent bang voor schilders?
Het verschil is dat ik knap ben en jij niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer haar maar niet te versieren, want dat mislukte bij mij ook.
kom haten danquote:
Oja, dat was jij.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik zei toch over die batterijen
dat was ik jaquote:
NOG EEN KEERquote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Heb ik trouwens al een keer gedaan
niet als je die nog niet kendequote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Herken je zijn stem niet, die herken je namelijk uit duizenden.
Ik wil ook Ezell filmpjequote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Heb ik trouwens al een keer gedaan
Mijn echte naam is niet Johannes.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet niet. Johannes klinkt gewoon eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |