SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Brazilianen.Ik had kokosnoot tieten verwacht.
I can see the woooorld'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik weet niet wie die donkere Jamai is maar t swingt wel.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Niet zo gek met die jampot glazen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Brazilianen.Ik had kokosnoot tieten verwacht.
![]()
![]()
Beelden van Messi tegen Ajaxouch
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De waarheid is hardquote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
O, ik had ook nog de lapo. Maar Litmanen moet ophouden met zeiken ik word helemaal gek van die gozer![]()
Wees blij dat Balotelli niet is genomineerd.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat doet hij gelukkig ook danquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zegt degene die bij elke post van Thye zegt dat hij zijn bek moet houden.![]()
Daar zijn heel veel mensen blij omquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wees blij dat Balotelli niet is genomineerd.![]()
Ben jij trouwens maar blij dat.. oh, wacht..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Jij moet ophouden met op mij zeiken. Ik heb 1x iets over de eisen gezegd van dat karper cup toernooi en voor de rest niks.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat doet hij gelukkig ook dan![]()
euj bakkesquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wees blij dat Balotelli niet is genomineerd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
1 keer? Je hebt een uur lang lopen janken over die chemstylesquote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij moet ophouden met op mij zeiken. Ik heb 1x iets over de eisen gezegd van dat karper cup toernooi en voor de rest niks.![]()
![]()
Helemaal niet. En je komt nu op het verkeerde moment want ik ben boos.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 keer? Je hebt een uur lang lopen janken over die chemstyles![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daar zijn heel veel mensen blij om![]()
Ben jij trouwens maar blij dat.. oh, wacht..quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 keer? Je hebt een uur lang lopen janken over die chemstylesGeweldig dit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet. En je komt nu op het verkeerde moment want ik ben boos.
Je bent boos omdat Serero niet genomineerd is?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Helemaal niet. En je komt nu op het verkeerde moment want ik ben boos.![]()
Ik had de held van Zuid verwacht komt er zo'n onbelangrijke neger binnen lopen.
moeten al die klote brazilianen daar?
oh wacht cafu
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik ben boos op mijn ouders. gr grquote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent boos omdat Serero niet genomineerd is?![]()
Hoezo? Hebben ze jou betrapt terwijl je in zak Doritos aan het kwakken was?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos op mijn ouders. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jeetje wat heffyquote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos op mijn ouders. gr gr![]()
Nee, gezeur over school.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben ze jou betrapt terwijl je in zak Doritos aan het kwakken was?![]()
laat die TOTY spelers maar omhoog schieten hoor
#FreeTrapz![]()
Buh? Zitten ze al in packs dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef FCsuarez het volgende:
laat die TOTY spelers maar omhoog schieten hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Manman wat ben jij diep gezakt zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos op mijn ouders. gr grBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zie alles alleen maar zakkenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef FCsuarez het volgende:
laat die TOTY spelers maar omhoog schieten hoor
nee de NIFs van die spelers natuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Buh? Zitten ze al in packs dan?zit hier met 5 neuers en 5 lahms
(wat bezielde me om die te kopen)
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee de NIFs van die spelers natuurlijkzit hier met 5 neuers en 5 lahms
(wat bezielde me om die te kopen)
![]()
Neuer en lahm gaan niet zakken, die zitten als eerste niet meer in packs. denk alleen dat 2 dagen niet genoeg zijn. dus gooi ze straks bij de bekendmaking in de verkoop.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hij is black jesusHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Heb je niet die GIF van die mooie penalty tegen Ajax ?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |