quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet in jouw drugshok knul
stop je eigen lul maar terug in je mond en ga de wet eens lezen eer je nog meer idiote dingen posts die je niet kunt onderbouwen
he maar stel dat jij gelijk hebt hequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik heb geen zin om mee te doen aan dat gedoe. Dan haal ik mn bier wel ergens anders en anders drink ik gewoon niet. Gevalletje jammer maar helaas.
31 en al grijs haar?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik ben 31 maar zo kinderachtig dat ze me nog regelmatig om m'n id vragen.Gelukkig krijg ik nu al wat grijs haar, dat helpt dus ik ga 't nog niet verven.
Dat je mag autorijden wil niet per se zeggen dat je drank mag kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Goed gehandeld. Ik word nooit om mijn ID gevraagd, maar ik laat mijn alcoholische versnaperingen gewoon achter bij de kassa als ik ze niet zonder ausweis meekrijg. Wat denken ze wel. Ze hebben toch ook gezien dat ik met de auto ben gekomen?
Zo ver gaat het nog komen, net als in dat verschrikkelijke Amerika. Kleine kinderen laten ze autorijden, maar je moet al bijna bejaard zijn voor je alcohol mag drinken. We weten allemaal dat buiten het zicht er al eerder gedronken dan gereden wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je mag autorijden wil niet per se zeggen dat je drank mag kopen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef lulzy het volgende:
Al je andere boodschappen ook laten liggen en ergens gaan winkelen.
jawel?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je mag autorijden wil niet per se zeggen dat je drank mag kopen.
Wat klets je? Het is feitelijk al zo dat je eerder legaal mag autorijden dan mag drinken.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo ver gaat het niet nog komen
En 's nachts liggen de kassagrietjes te wenen in bed. "Weer een klant minder..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]nog beter, laat ze lekker doodvallen. Mogen ze het zelf terugleggen in de schappen, dat zal ze leren.
typo, sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat klets je? Het is feitelijk al zo dat je eerder legaal mag autorijden dan mag drinken.
Nee. Je mag vanaf 16,5 beginnen met lessen en op je 17e verjaardag afrijden. Terwijl de leeftijd voor het kopen van drank juist verhoogd is naar 18.quote:
Bij sommige mensen kun je dat inderdaad niet zien, nee. Wat precies het probleem is van je ID laten zien, of je nou 21 of 26 bent, ontgaat me volkomen. Volgens mij is OP gewoon op zijn veel te grote ego getrapt. Alsof de leeftijd van de caissière er mee te maken heeft, wat gigantisch kinderachtigquote:Op maandag 13 januari 2014 21:04 schreef Friggles het volgende:
Ja en die identificatieplicht is verhoogd van 21 tot 25. Is toch ook gewoon kansloos? Alsof je niet kan zien dat iemand ouder is dan 20.. Laat staan 25, die verwar je echt niet met iemand van 17 hoor:')
Allemaal maar volgen, beetje kritisch blijven kan wel hoor. Kan je wel zeggen dat het geen moeite is om zo'n pasje te laten zien, je zou die moeite al niet moeten hoeven doen.
Die grens van 21 was het geval bij een id check van 16 jaar. In slijterijen was dat al 25 omdat daar sterk wordt verkocht waar je 18 voor moet zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Friggles het volgende:
Ik voel me best lullig ja als ik mijn id moet laten zien en mijn vrienden niet, dat kan ik eerlijk toegeven. Maar wat was er mis met die leeftijdsgrens van 21? Dat scheelt ook al 3 jaar met die grens van 18 he.
Dat zeg je nu. Ondertussen wordt een foto van jouw ID (met je BSN) gemaakt en opgeslagen. Op het moment dat de Sharia wordt ingevoerd kan iedereen worden opgepakt die ooit alcohol gekocht heeft.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Veluro het volgende:
Ts heeft waarschijnlijk nooit in een winkel gewerkt waar ze sigaretten en/of alcohol verkopen. Het is al niet fijn vinden om een ID te vragen aan iemand, laat staan dat je zo'n kinderachtige reactie krijgt.
Onterechte klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |