Ik voel mij gepasseerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Kreeg net een app van hem. Hij was vrolijk.
Ik gebruikte wel runkeeper maar daar klopte vaak geen reet van. Dus ik loop nu gewoon mijn rondje en vind het wel best.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe. Heb je enig idee hoe hard je loopt?
Ja, voor de roddels.quote:
Zelfs een homo wilt jou nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gebruikte wel runkeeper maar daar klopte vaak geen reet van. Dus ik loop nu gewoon mijn rondje en vind het wel best.
In april gaan we 10km lopen met een groepje van 10 oid, dus dan heb ik officiële data.
Wil niks van Feyenoord weten.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet weten van de feyenoord incrowd groep
zag je het?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
tjacka
ik ben teleurgesteld in kanovinnie
zomaar post verwijderen
ik heb besloten dat ik hem niet meer wil
ik wil jou
dus
nu hebben wij met elkaar?
ik nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zag je het?
ik ben het volledig met zijn verwijdering eens.
Zal runkeeper eens raadplegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice. Maar heb je nu ook echt geen idee?
En het ging zo goed vandaag.quote:
toen vroeg ik wat er was en negeerde je me weerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al hoi gezegd
ik ben niet vrolijk
Moet je maar niet over Feyenoord moeten beginnenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal runkeeper eens raadplegen.
Jij?
[..]
En het ging zo goed vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |