Oh, zal ik solliciteren?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb nu werk hé
Bnw is vooral overdag
Ik ook niet!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet geweest crack
ja same, direct na college ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik ga morgen denkik maar.
ik vind het goedquote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een idee Tjack.
Als jij nou naar BNW gaat neem ik jouw werk in GC over.
Ik doe 3x in de week en woensdag kon ik sowieso niet en ik moet er wel éé ndag tussen hebben dus di-do-za is ook goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed bezig man
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
gewoon een brief schrijven dat je mijn gedrag niet langer tolereerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan ga ik het wel even lief vragen.
Yvonne mag mij namelijk wel
Dat ./cared Yvonne echt nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon een brief schrijven dat je mijn gedrag niet langer tolereer
bef je vriendinnetje nog eens, maar dan extra hard, wellicht verandert ze van gedachtenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachet wilt mij niet als mod
we hebben een probleem
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
bef je vriendinnetje nog eens, maar dan extra hard, wellicht verandert ze van gedachten
Gewoon van alles mij de schuld geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachet wilt mij niet als mod
we hebben een probleem
Ik troll nooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fopje. Ik weet geeneens meer of wij elkaar trollen.
[..]
Haha
het is allang uit manquote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
bef je vriendinnetje nog eens, maar dan extra hard, wellicht verandert ze van gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |