abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:33:36 #73
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_135801571
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Bedoelde daar alleen mee dat ik sexueel niet warmloop voor 'gebruikte pannen' en graag een intellectueel persoon heb geen bimbo.
Je hebt in ieder geval de meest originele manier om een intelligente vrouw te beschrijven.
Ik ga naar huis.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:35:37 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135801649
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:26 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Bestel Kamagra, neem een uur voor het neuken een hele pil. Dan krijg je waarschijnlijk vanzelf een harde als je een beetje geil bent.

Ga vervolgens naar een bordeel en kies het lekkerste wijf die ze je aanbieden. Uurtje intense seks bestellen (circa 110euro) en klaar is kees je bent geen maagd meer.

Succes!
Waarom zou ik, tis geen race :')
En daarnaast ga ik niet naar een hoer, ben geen patatbuik pompaap oid.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_135801701
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Waarom zou ik, tis geen race :')
En daarnaast ga ik niet naar een hoer, ben geen patatbuik pompaap oid.
Omdat het leuk en lekker is. Bovendien kun je niet oordelen over iets wat je nooit geprobeerd hebt.

Maar je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, als jij je happy voelt met je hele leven rukken dan is dat je goed recht uiteraard.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:39:17 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135801801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:37 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Omdat het leuk en lekker is. Bovendien kun je niet oordelen over iets wat je nooit geprobeerd hebt.

Maar je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, als jij je happy voelt met je hele leven rukken dan is dat je goed recht uiteraard.
Heb het al geprobeerd en dat ging niet helemaal zoals het moest, boeiend verder.
Ik voel me happy verder ja, maar zou graag een leuk meisje tegen komen op een normale natuurlijke manier verder, ga ik niet naar de hoeren na 30 jaar princiepes. 8)7
pi_135802008
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb het al geprobeerd en dat ging niet helemaal zoals het moest, boeiend verder.
Ik voel me happy verder ja, maar zou graag een leuk meisje tegen komen op een normale natuurlijke manier verder, ga ik niet naar de hoeren na 30 jaar princiepes. 8)7
Maar wil je nou liefde of seks?

Als je voor een relatie gaat kun je misschien datingsites proberen ofzo.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:59:52 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135802660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:44 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Maar wil je nou liefde of seks?

Als je voor een relatie gaat kun je misschien datingsites proberen ofzo.
Verschilt per moment, en heb al 300 datingsites geprobeerd.
pi_135802686
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Verschilt per moment, en heb al 300 datingsites geprobeerd.
Maar je ziet er goed uit dus waarom werkt dat niet? Bevallen de vrouwen je niet?
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:01:24 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135802722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Maar je ziet er goed uit dus waarom werkt dat niet? Bevallen de vrouwen je niet?
Ik kom ze niet echt tegen tbh, als ik elke avond naar een club/kroeg zou gaan was ik vast geen maagd meer maar het zijn mijn plaatsen niet en het is mijn volk niet.
pi_135802808
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik kom ze niet echt tegen tbh, als ik elke avond naar een club/kroeg zou gaan was ik vast geen maagd meer maar het zijn mijn plaatsen niet en het is mijn volk niet.
Maar als je wilt scoren moet je wat toch? Boeiend dat het je plaatsen niet zijn, als je wilt neuken wil je neuken.

En als je een date hebt kom je die vrouw toch op een gegeven moment tegen 8)7
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:07:06 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135802968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Maar als je wilt scoren moet je wat toch? Boeiend dat het je plaatsen niet zijn, als je wilt neuken wil je neuken.

En als je een date hebt kom je die vrouw toch op een gegeven moment tegen 8)7
Nognooit in mn leven een date gehad.

Als ik een meisje tegenkwam die niet moeilijk deed verder (als in niet eerst 'een relatie' moet hebben eerst) en plassex leuk vind. (gevend) dan had ik verder niks nodig gehad.
pi_135803160
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nognooit in mn leven een date gehad.

Als ik een meisje tegenkwam die niet moeilijk deed verder (als in niet eerst 'een relatie' moet hebben eerst) en plassex leuk vind. (gevend) dan had ik verder niks nodig gehad.
Toegegeven, je hebt een vreemde voorkeur......

Als je zo'n specifieke extreme eis hebt zul je hard op zoek moeten gaan naar een vrouw die dat leuk vindt. Maar ja, als dat tot op heden niet gelukt is zie ik niet in hoe dat in de toekomst moet gaan.

Als je eerst een relatie aanknoopt kun je haar nog altijd over je heen laten plassen maar bij een one night stand gaat je dat niet lukken.

Tenzij je haar drugs geeft misschien 8)7
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:14:30 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135803306
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Als je zo'n specifieke extreme eis hebt zul je hard op zoek moeten gaan naar een vrouw die dat leuk vindt. Maar ja, als dat tot op heden niet gelukt is zie ik niet in hoe dat in de toekomst moet gaan.

Als je eerst een relatie aanknoopt kun je haar nog altijd over je heen laten plassen maar bij een one night stand gaat je dat niet lukken.

Joh ik vind uberhaupt niemand of ik nu wel of niet zoiets zou voorstellen, enige kans is meiden in de supermarkt aanspreken maar dat is al textueel sneu.
pi_135803450
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Joh ik vind uberhaupt niemand of ik nu wel of niet zoiets zou voorstellen, enige kans is meiden in de supermarkt aanspreken maar dat is al textueel sneu.
't lijkt net alsof je me aan het trollen bent, is dit echt serieus?

Als het serieus is: je bent een vreemde gozer :P

Niets mis mee verder ;)
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:22:58 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135803642
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

't lijkt net alsof je me aan het trollen bent, is dit echt serieus?

Als het serieus is: je bent een vreemde gozer :P

Niets mis mee verder ;)
Ik ben gewoon serieus ja.
pi_135803707
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben gewoon serieus ja.
Je kunt ook een psycholoog proberen kijken wat zij er van zegt. Misschien kunnen ze je verder helpen (no offence trouwens).

Misschien is professionele hulp de beste stap voor je :)
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:26:54 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135803790
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Je kunt ook een psycholoog proberen kijken wat zij er van zegt. Misschien kunnen ze je verder helpen (no offence trouwens).

Misschien is professionele hulp de beste stap voor je :)
Nee, dat soort figuren zitten alleen maar uit boekjes op te lezen, heb mezelf al zat geanalyseerd om te weten dat ik gewoon niet de maatstaf ben, mischien loop ik ooit toevallig iets tegen het lijf wat goed voelt maar ik ga me niet verhoeren in clubs en datingsites zijn voornamelijk vallen waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen of lezen na lekker gemaakt te zijn.
pi_135803936
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, dat soort figuren zitten alleen maar uit boekjes op te lezen, heb mezelf al zat geanalyseerd om te weten dat ik gewoon niet de maatstaf ben, mischien loop ik ooit toevallig iets tegen het lijf wat goed voelt maar ik ga me niet verhoeren in clubs en datingsites zijn voornamelijk vallen waar je moet betalen om berichten te kunnen sturen of lezen na lekker gemaakt te zijn.
Ok je bent misschien niet gemiddeld maar dat maakt niet uit.

Het lijkt erop alsof je niks wilt proberen en de moed hebt opgegeven en het hierbij wil laten.
Nogmaals, als dat je gelukkig maakt is dat prima. Ik heb verder niks toe te voegen ;)
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:32:50 #90
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135804041
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Ok je bent misschien niet gemiddeld maar dat maakt niet uit.

Het lijkt erop alsof je niks wilt proberen en de moed hebt opgegeven en het hierbij wil laten.
Nogmaals, als dat je gelukkig maakt is dat prima. Ik heb verder niks toe te voegen ;)
Nou ik zeg al duidelijk dat ik niet een dating scene of clubs oid inga, vriend van me heeft elke dag een nieuw meisje contact mee oid omdat hij een mobiele telefoon heeft maar ok. Ik loop gewoon op straat en mensen kijken me nieteens aan, te druk met hun telefoons of mekaar etc.
pi_135804132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou ik zeg al duidelijk dat ik niet een dating scene of clubs oid inga, vriend van me heeft elke dag een nieuw meisje contact mee oid omdat hij een mobiele telefoon heeft maar ok. Ik loop gewoon op straat en mensen kijken me nieteens aan, te druk met hun telefoons of mekaar etc.
Koop een iPhone en regel die bitchez :7

(geintje, mag wel even he?)
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:37:54 #92
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135804267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Koop een iPhone en regel die bitchez :7

(geintje, mag wel even he?)
Nee sorry, principieel en ivbm gezondheid geen mobiel en daar houd ik aan vast tot mn dood.
Andere princiepes kan ik zo nu en dan een heel klein beetje verschuiven, zoals geen drank wat ik wel op mn verjaardag doe en op nieuwjaar, maar mobiel weiger ik pertinent.
pi_135804777
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee sorry, principieel en ivbm gezondheid geen mobiel en daar houd ik aan vast tot mn dood.
Andere princiepes kan ik zo nu en dan een heel klein beetje verschuiven, zoals geen drank wat ik wel op mn verjaardag doe en op nieuwjaar, maar mobiel weiger ik pertinent.
Nu weet ik zeker dat je aan het spelen bent. Goed gedaan man :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:47:56 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135804785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk het nadeel van een fetish. Je gaat niet in een kroeg aan een mogelijke partner die je net aangesproken hebt vragen hoe zij over dat soort zaken denkt en of ze dat zou willen doen. Ik zou denk ik ook vreemd kijken als me dat door een vrouw die ik net 5 minuten ken gevraagd zou worden. Wat dat betreft zit er maar 1 ding op, of de fetish bij een hoer laten doen, of voor de 'gewone seks' gaan en maar zien of er een relatie in zit waarna de fetish alsnog ter sprake kan komen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135805077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb in je postgeschiedenis wel gezien dat je hetzelfde verhaal blijft herhalen. Ik twijfel nog een beetje over het trol gehalte hiervan :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:00:23 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135805436
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Nu weet ik zeker dat je aan het spelen bent. Goed gedaan man :')
eh?

Als je trollen bedoeld nee ik ben niet aan het trollen het is algemeen bekend dat ik geen mobiel heb.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:12:09 #97
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_135806012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

en het is mijn volk niet.
Zie hier een van de kernen van jouw probleem, ervan uitgaande dat je serieus bent: je vind jezelf zo apart dat je denkt dat de rest van de wereld allemaal hetzelfde is. Iets met potje en dekseltje, maar ik kan me voorstellen dat dat na 30 jaar tegenwind wat moeilijk is voor te stellen.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_135808557
Heb ik ook echt heel lang gehad voordat ik 17 werd. Was altijd best wel verlegen en heb ook nooit een vriendin gehad. Toen vanaf dat ik 17 was geworden begon ik met uitgaan (elke week) en daardoor heb ik meer zelfvertrouwen gekregen en kwam ik zekerder over. Uitgaan was bij mij het schakeltje tussen verlegen en super spontaan. Dit heeft wel een tijdje gekost om zich te ontwikkelen maar het heeft mij zéker geholpen en ben nu een gelukkig, spontaan en zeker mens met een leuke eerste en hopelijk mijn laatste vriendin in mijn leven. :)

Conclusie: ga uit en durf op meiden af te stappen zonder twijfel, niet bij nadenken, gewoon DOEN en ook niet van te voren denken: "oh god wat ga ik als openingszin gebruiken?", het mooie is: er is geen openingszin. Loop erheen gewoon praten over een onderwerp dat bij je opkomt zodra je bij haar bent. Dat zijn mijn tips :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')