En, wat was daar de conclusie?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:16 schreef 321wim het volgende:
Ik las op een ander forum de volgende quote.
Geen enkel probleem!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef MangoLotion het volgende:
En andersom genomen, wat vinden mannen van een goed uitziende oudere (25-35)vrouwelijke maagd?
Is dat een probleem? Voor mij niet zozeer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef MangoLotion het volgende:
En andersom genomen, wat vinden mannen van een goed uitziende oudere (25-35)vrouwelijke maagd?
quote:
Zouden jullie dat prefereren boven een vrouw die niet maagd is? Of zien jullie dat als een pluspunt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:29 schreef ECL1P53 het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Voor mij niet zozeer.
Ik zou het alleen zeggen als ze er naar vraagt. Als je het niet uit jezelf zegt is het geen liegen, en ik vind niet dat je verplicht bent om zoiets te vertellen. Als je onzeker bent kun je altijd iets zeggen in de trant van dat je nog weinig ervaring hebt ofzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik twijfel ook nogal over of je het het beste kunt zeggen of juist niet. Ik zou zeggen van wel, want ik zou een partner die aan het begin van onze relatie al gelogen heeft niet zien zitten. Maar ik zou ook zeker wel een bepaald beeld bij je vormen dat misschien niet klopt als ik zou weten dat je maagd was
De gulden middenweg dan maar: zeg het niet meteen, maar wel voor je gaat neuken
Ik heb niet direct een voorkeur voor een van de twee. Het is ook niets iets waar ik vrouwen op selecteer. Zolang een vrouw maar niet 20 of meer bedpartners gehad heeft zul je mij niet over hun seksuele verleden horen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie dat prefereren boven een vrouw die niet maagd is? Of zien jullie dat als een pluspunt?
Waarom zijn 20 of meer bedpartners dan wel een probleem?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet direct een voorkeur voor een van de twee. Het is ook niets iets waar ik vrouwen op selecteer. Zolang een vrouw maar niet 20 of meer bedpartners gehad heeft zul je mij niet over hun seksuele verleden horen.
Geen van beide eigenlijk. Ok, een maagd ontmaagden is misschien wel speciaal, maar ik ga iemand die geen maagd meer is niet als minder speciaal beschouwen. Eens moet er een eerste keer zijn, toch? Ok, als ik voor die meid al één van de ikweetniethoeveel ben dan is dat niet echt een pluspunt. Iemand met een beetje ervaring doet voor mij niet onder voor een oudere maagd en vice versa.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:37 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Zouden jullie dat prefereren boven een vrouw die niet maagd is? Of zien jullie dat als een pluspunt?
Ik zou me dan toch wat onzeker voelen naast het idee dat je dan 'de zoveelste' bent en wellicht minder speciaal daardoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zijn 20 of meer bedpartners dan wel een probleem?
Mjah, vind ik toch een beetje raar. En maagden zijn geen zak aan natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik ga er even van uit dat dit je enige 'probleem' is. In dat geval; maak je niet druk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:49 schreef sausagin het volgende:
Ik ben 20 (binnenkort al 21) en ook nog maagd. Ik ben stilaan toch wanhopig aan het worden. Uitgaan doe ik wel soms , maar in overvolle uitgaansplekken heb ik juist minder zelfvertrouwen dan in het dagelijks leven. Een overaanbod van jongens/mannen , alcohol verslechtert mijn observatie van de omgeving en signalen aflezen (Alcohol zou dus enkel werken als ik eens aangesproken wordt , maar dat gebeurt zelden) , mijn vrienden zijn knapper dan mij waardoor ik niet opval met mijn vrienden en dus geen vrouwelijk aandacht krijg.
Ik ben eigenlijk ook eerder meer opzoek naar een vriendin dan een slet voor mijn maagdelijkheid te verliezen.Ik weet gewoon niet waar ik nog meisjes kan leren kennen buiten het uitgaan. Momenteel ook op datingsites geprobeerd zoals Badoo of Tinder maar dit loopt zeer onsuccesvol.
Ik ben bang dat ik te lang heb gewacht en nu nooit meer iemand ga vinden , er is niemand die wacht op een onervaren 20/21 jarige.
Bedenk je wel dat bij de meesten die door een vriendin zijn ontmaagd, dat op een jongere leeftijd gebeurde. Waarbij het dus een stuk normaler is dat iemand maagd is. Verschil tussen een ONS en een potentiele vriendin is dat het je bij de eerste geen fuck kan schelen wat ze daar van vindt, en bij de tweede wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Onzin, het is echt niet zo dat de meesten hier ontmaagd zijn door eerst een slet te naaien voordat ze een vriendin ofzo kregen. Vind het eerder knap van hem, dat hij ondanks zijn leeftijd toch zich niet aan makkelijke sletjes wil vergrijpen.
Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:18 schreef Kola het volgende:
[..]
Betekent dit dat jij ook bent ontmaagd Kingtoppie?
Bijna profetisch, vooral de eerste twee zinnen, eigenlijk covert deze reactie wel alles dat TS moet horen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Maagd is een ontzetten issue voor maagden, het typische eraan is dat je het pas kunt relativeren als je ontmaagd bent. En dat je het niet kunt relativeren maakt het weer moeilijker om ontmaagd te worden.
Wat je dan volgens mij veel ziet is dat maagden zich terug gaan trekken uit het 'spel', of van de markt zo je wilt. Onzekerheid wordt gemaskeerd met onverschilligheid, of de standaarden worden zo hoog dat er alleen maar onbereikbare vrouwen zijn, dus dan is het probleem ook 'weg'.
Ik denk dat je gewoon voor jezelf moet toegeven dat je onzeker en bang bent maar je toch gewoon je moed bij elkaar raapt en je op de 'markt' begeeft. Het kan je gewoon overkomen, maar als je thuis blijft zitten werkt dat natuurlijk niet. Vrouwen maakt dat echt niet zoveel uit, ja, als je in de kroeg een meisje treft die per se die avond wil scoren dan heb je wel kans dat er gepresteerd moet worden. Maar de meeste meisjes willen gewoon een leuke kerel die lief voor hen is en dan komt de rest vanzelf wel een keer. Je hoeft niet 'cool' daarin te zijn, het mag spannend en dus eng zijn en dat kan het voor niet maagden ook altijd zijn met een nieuw persoon.
Hoeren bieden geen uitkomst. Dan ben je weliswaar een ervaring rijker, het is niet de ervaring die je had willen hebben en waar je iets aan hebt. Daar ben je niks verder mee in je ontwikkeling.
Omdat jij een jaar geleden ong. in dezelfde situatie zat, dezelfde dingen zei, en nu lijkt te spreken als een kenner op het gebied van hoe je ontmaagding te verliezen. Dus en nou?quote:
Hier sta je echt niet alleen in hoor! Ik heb daar ook verdomd veel moeite bij en zover ik uit posts kan oordelen geld dat voor meer users hier.quote:enige wat ik 'soms mis is genegenheid en het feit dat het voor iedereen met een vingerknip voormekaar te krijgen is een 'iemand' voor een 'leuke avond' te 'regelen' waar dat bij mij misschien 5 jaar moeite zal kosten om iemand te 'vinden' die ik uberhaupt zelf al leuk vind.
Leuk voor dr, maar ik brand m'n vingers niet aan zoiets.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef MangoLotion het volgende:
Zou ik graag leren kennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:15 schreef MangoLotion het volgende:
Ik reageer op een post die gaat over hoe TS verder komt met zijn sociale leven. ''Kennen op het gebied van hoe je ontmaagding verliest'' really?quote:Op woensdag 15 januari 2014 22:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Omdat jij een jaar geleden ong. in dezelfde situatie zat, dezelfde dingen zei, en nu lijkt te spreken als een kenner op het gebied van hoe je ontmaagding te verliezen. Dus en nou?
Je valt op lichamelijk 15 en geestelijk 80 en je houdt van plassex? Dan is je maagdelijkheid goed te verklaren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dit topiek dood trouwens? ;o
Ik denk trouwens dat mijn asexualiteitachtigheid snel over is bij fetish trouwens, loop ik makkelijk warm voor maar tis niet te vinden. Je kunt ook moeilijk tegen een meisje zeggen van 'hey vind jij plassex leuk?' oid als openingszin.
(terwijl het internet er propvol aan staat)
Bedoelde daar alleen mee dat ik sexueel niet warmloop voor 'gebruikte pannen' en graag een intellectueel persoon heb geen bimbo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:14 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Je valt op lichamelijk 15 en geestelijk 80 en je houdt van plassex? Dan is je maagdelijkheid goed te verklaren.
Jij blijft nog wel even maagd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bedoelde daar alleen mee dat ik sexueel niet warmloop voor 'gebruikte pannen' en graag een intellectueel persoon heb geen bimbo.
Mischien wel, mischien niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij blijft nog wel even maagd.
Je bent wereldvreemd, dat is niet echt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien niet.
Zo goed als iedereen is tegenwoordig wereldvreemd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent wereldvreemd, dat is niet echt aantrekkelijk.
Bestel Kamagra, neem een uur voor het neuken een hele pil. Dan krijg je waarschijnlijk vanzelf een harde als je een beetje geil bent.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bedoelde daar alleen mee dat ik sexueel niet warmloop voor 'gebruikte pannen' en graag een intellectueel persoon heb geen bimbo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |