Gaarne.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben een SC wees, willen jullie mij adopteren?
jou altijdquote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben een SC wees, willen jullie mij adopteren?
het begint op te vallen hequote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn bezig met langzame euthanasie
Dat klopt, ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
eigenlijk wel jaquote:
mwa, niet mijn volk meerquote:
Was het lekker?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
Hoi bitterLemon, ik heb je gisteren in mijn mond gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nahquote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij zit hier een oude bekende van mij, bedenk ik me nu.
wie?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil graag Bitterlemon bedanken voor het aanmoedigen om een ONZ-SC te openen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was het lekker?
Als je schudt, spuit alles eruit.ieuw wat denk jij nou!@! was het drankje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!@!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ieuw wat denk jij nou!@! was het drankje hoor![]()
!@!
wat denk jij nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb ik het toch ook over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Nee, als ik me er een fossiel voel, dan moet jij dat ongeveer ook wel voelenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
[..]
mwa, niet mijn volk meer
maar goed, grtd moet wel voortbestaan. anders komen ze mogelijk ook hierheen
ONZ-SCquote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zal vast ook nog wel achter de schermen gezeurd zijn door Fopje.
Fopje schopt ze wel weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef arachide. het volgende:
Maar pas op, want als dat gesloten wordt, komen ze hier.
quote:
leeftijd zegt niet alles hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, als ik me er een fossiel voel, dan moet jij dat ongeveer ook wel voelen
Iedereen is welkom mits ze normaal doenquote:
Nee, dat is waar...maar het is er soms echt niveautje zandbak en dat trek ik echt niet meerquote:
quote:
bakkes jijquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HET GAAT ER OM HOE JONG JE JE VOELT xd
goede omschrijvingquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is waar...maar het is er soms echt niveautje zandbak en dat trek ik echt niet meer
Maar dat natuurlijk wel. Sommigen staan er alleen wel om bekend dat ze dat niet kunnen.quote:
Iedereen houdt hier van elkaar, ONZ-polygamie enalles.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Vroeger baalde ik dat er zoveel mensen ouder waren als ik in SC's, nu vind ik het alleen maar chill. Ik probeer hier geen vrienden meer te zoeken, dat scheelt.
Wil je vrien... Oh..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Vroeger baalde ik dat er zoveel mensen ouder waren als ik in SC's, nu vind ik het alleen maar chill. Ik probeer hier geen vrienden meer te zoeken, dat scheelt.
Ja achquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar dat natuurlijk wel. Sommigen staan er alleen wel om bekend dat ze dat niet kunnen.
Je bent zelf wat ouder dat scheelt, maar op zich moet leeftijd niet uitmaken om het gezellig te hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
how's life?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo tof doen tegen mij
Hai gianni
neuh vrienden heb ik irl welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Life gave me lemons today. En ik ben de pers voor limonades tijdelijk kwijtquote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
how's life?
[..]
neuh vrienden heb ik irl wel
al zijn er op fok ook genoeg mensen waar ik best vrienden mee zou kunnen zijn (als ze niet aan de andere kant van het land zouden wonen)
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheidquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent zelf wat ouder dat scheelt, maar op zich moet leeftijd niet uitmaken om het gezellig te hebben.
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreterenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Life gave me lemons today. En ik ben de pers voor limonades tijdelijk kwijt
En daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |