Dat kan ik ook bij blauw doenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef richolio het volgende:
Geel ziet er veel strakker uit, kwalitatief veel beter. Ook die blokletters enzo.. Prachtig.. Prachtig.. Het oogt stukken beter.
Dat blauw op geel vind ik ook erg mooi. De koppen bij de gele poster zijn ook blauw, dat accent ligt dan mooi met het logo. Dan heb je ook niet te veel blauw, vind ik, maar toch vind je er de huisstijl in terug.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
Blauw is meer één geheel, blauw komt in het logo terug en de tekstkoppen zijn blauw. En sowieso; Blauw
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef BBQSausage het volgende:
Nice, drukte ik net per ongeluk op de playknop van de ONZSC-jingle, begon dat deuntje dus keihard in de bus af te spelen._
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Die blauwe accenten in de gele poster zijn toch mooi? Het past goed bij het logo. Doe je de rest ook blauw, dan vind ik dat er te veel blauw is. Nu heb je ook nog wat variatie en het valt op. Sowieso vind ik zwart op wit veel fijner lezen dan andersom en het trekt me meer. Nogmaals, het ziet er ook gewoon wat strakker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Hier, je zegt het zelf alquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Zelf vind ik geel ook mooier. Maar op de een of manier is het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |