quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind overigens dat de voordelen van condooms te vaak onderbelicht worden, dus hierbij, wat voordelen van condooms
- je fuckt je hormoonhuishouding niet up
- je bed/bank/keukentafel zit niet standaard na elke batsbeurt onder het zaad
Dat heeft juist wel wat en je kan ook slikken he!
- je druipt niet nog uren na
Ook dat heeft juist wel wat
- Het werkt altijd, ook als je aan de antibiotica of diarree bent
- het beschermt tegen meer dingen dan alleen zwangerschap
Momenteel niet, want ik probeer mezelf voort te planten, verder ben ik getrouwd en zeer onsexy dus ik ga je natte droom even uit elkaar laten spattenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:12 schreef piere het volgende:
[..]
Maar je hebt wel in elke ruimte condooms dus dat is wel weer errug ok van je!
Hejuh je hoeft ze niet met mij te gebruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Momenteel niet, want ik probeer mezelf voort te planten, verder ben ik getrouwd en zeer onsexy dus ik ga je natte droom even uit elkaar laten spatten
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang je zo'n ding goed gebruikt is er niks aan de hand. Juiste maat gebruiken, tuutje dichtknijpen, helemaal afrollen en even beetpakken bij het naar buiten gaan.
Veel mannen bedenken volgens mij nogal nare bijzaken omdat ze het gewoon niet relaxed vinden om een condoom te gebruiken en dus op die manier toch proberen een andere manier van AC er door te krijgen
Dat vind ik ook ja. En het geeft ook een beetje een one night stand gevoel bij mij, wat ook wel leuk isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef Burdie het volgende:
Ik vond het omdoen juist altijd wel een soort van opwindend stukje van het spel... alsof het een soort 'point of no return' aangeeft.
Misschien kan ze leren hem met haar mond om te doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Goede uitvinding, maar het neemt de geilheid inderdaad weg
Ik weet niet of die gaatjes broodje aap zijn. Er zijn toch wel vrouwen die zwanger zijn terwijl ze geen schade aan het condoom hadden gemerkt en hem goed hadden gebruikt. Tenminste, dat zeggen ze. Ik heb natuurlijk gegoogled en daar kom je t toch wel tegen... Weet natuurlijk niet wat ze onder juist gebruik verstaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
die kleine gaatjes vind ik nog wel de grootste onzinDat is ècht een broodje aap dat verzonnen is door condoomhaters
Overigens hoeft het geen moodkiller te zijn, als je een beetje oefent heb je zo'n ding er zo omheen.
Niks voelen is denk ik ook wel wat overdreven, maar daar kan ik dan niet over oordelen. Voor de vrouw maakt dat in elk geval geen verschil
Spijker op de kop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:57 schreef baybug het volgende:
[..]
Ik weet niet of die gaatjes broodje aap zijn. Er zijn toch wel vrouwen die zwanger zijn terwijl ze geen schade aan het condoom hadden gemerkt en hem goed hadden gebruikt. Tenminste, dat zeggen ze. Ik heb natuurlijk gegoogled en daar kom je t toch wel tegen... Weet natuurlijk niet wat ze onder juist gebruik verstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |