Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja geen idee! Haha
De kans is aannemelijk dat ze op die dag nog lang niet alles in de juiste aantallen op voorraad hebben. Ook omdat ze dan in de winkel druk aan het verbouwen zijn en daar eventueel voorraden voor nodig hebben (al is dat normaal gesproken niet de planning).
Ik heb begrepen dat ze in Barendrecht inmiddels al aan het verbouwen zijn om de metod te showen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Krisp het volgende:
[..]
Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben.
Oooh maar ik ga er vanuit dat kastelementen genoeg zijn. Juist fronten en dergelijke zullen even nodig hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Krisp het volgende:
[..]
Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben.
Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze in Barendrecht inmiddels al aan het verbouwen zijn om de metod te showen.
Wat gaan ze met kinderland doen? Nieuwe spullen? In Breda zijn dit weekend de showroom spullen in de opruiming gegaan. Ben benieuwd.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.
Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
maar hoe moet dat dan met de paxkasten? ik heb er één die moet nog gedeeltelijk ingericht worden. gaan die planken er ook uit?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.
Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
Ontzettend bedankt voor deze link, fucking episch mooi!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Krisp het volgende:
[..]
De PAX planken per twee zijn vervangen voor KOMPLEMENT planken die per stuk gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar hoe moet dat dan met de paxkasten? ik heb er één die moet nog gedeeltelijk ingericht worden. gaan die planken er ook uit?
Dit is toch geniaal? Je ziet helemaal niet meer dat het om BESTA gaat!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor deze link, fucking episch mooi!
Is inderdaad erg mooi. Niet goedkoop, maar zolang je met accenten werkt kun je designmeubels maken zonder dat het de hoofdprijs kost. Ik heb wat ideetjes maar jullie mogen nog tot juni wachten op het resultaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt voor deze link, fucking episch mooi!
Ik vind die plinten en zij- en bovenpanelen zo gaaf!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die deurtjes best duur, maar misschien wil ik er wel voor sparen, ik vind die patronen namelijk ook heel vet
Zodat de voorkant en boven/zijkanten een andere kleur hebben? Dat vind ik ook wel heel leukquote:Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind die plinten en zij- en bovenpanelen zo gaaf!
Maar ik heb 1 BESTA combinatie van 300cm en 1 van 420cm, kom je nog met allemaal naden te zitten
Dat je dit idee krijgt:quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zodat de voorkant en boven/zijkanten een andere kleur hebben? Dat vind ik ook wel heel leuk![]()
En nee, zo te zien hebben ze die niet zo groot. Wow wat groot trouwens
en heeft die ook hetzelfde bevestigingssysteem?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De PAX planken per twee zijn vervangen voor KOMPLEMENT planken die per stuk gaan.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/19113/
Geen ideequote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en heeft die ook hetzelfde bevestigingssysteem?
De plankdragertjes he... Die waren champagnekleurig en zijn nu, denk ik, wit of zwart. Maar er staan 4 bestelnummers bij de plankdragers, dus het kan ook zijn dat er nu 4 kleuren zijn. Geen idee.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
een andere kleur???? lekker dan in mijn witte kast![]()
wat is er mis met wit?
wil je me nooit meer zo laten schrikken?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De plankdragertjes he... Die waren champagnekleurig en zijn nu, denk ik, wit of zwart. Maar er staan 4 bestelnummers bij de plankdragers, dus het kan ook zijn dat er nu 4 kleuren zijn. Geen idee.
Wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil je me nooit meer zo laten schrikken?
waarom veranderen ze iedere keer van alles van kleur?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat?
Er staat overal plankDRAGERS
Ik denk dat deze wissel niet zozeer te maken heeft met een verandering van kleur dan wel met een opfris van de hele inrichtingsserie. En als je dan toch bezig bent is een andere kleur, die wat neutraler is, eenvoudig gedaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom veranderen ze iedere keer van alles van kleur?
ik heb in mijn hopen kast zilverkleurige mandjes. die wou ik in de paxkasten ook, zijn die dingen ineens vies beigeachtig
gelukkig bestaat er ook nog zoiets als marktplaats, maar het is wel een gedoe om de boel zo bij elkaar te sprokkelen (en ook beduidend goedkoper)
ach, het houdt het spannend.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wissel niet zozeer te maken heeft met een verandering van kleur dan wel met een opfris van de hele inrichtingsserie. En als je dan toch bezig bent is een andere kleur, die wat neutraler is, eenvoudig gedaan.
Artikelen moeten interessant blijven om te kopen. Als je 50 jaar lang 1 product in dezelfde kleur verkoopt, koopt niemand het meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |