quote:Op maandag 13 januari 2014 15:17 schreef zerodelight het volgende:
..... Maar hoe zit dat dan met de erfenis die ik al heb gehad? Zou ik die dan terug moeten betalen aan zijn familie?
Ze hadden ook geen poot om op te staan maar dat wordt anders als jij ineens niet meer erfgenaam bent van vader A.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef zerodelight het volgende:
Toen zijn ze accoord gegaan (hebben me niets in de weg gelegd) om de erfenis op te eisen.
In dit geval zou ik me totaal niet drukmaken om die erfenis. Ze wisten ervan en hebben hun kans gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef zerodelight het volgende:
Volgens zijn familie was ik niet zijn natuurlijke kind. Ik ben met ze gaan praten en toen werd hen duidelijk dat ik mijn hele leven heb gedacht dat ik zijn natuurlijke kind was. Toen zijn ze accoord gegaan (hebben me niets in de weg gelegd) om de erfenis op te eisen.
[flauw]Je zou in dat geval natuurlijk altijd nog met hem kunnen trouwen[/flauw]quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef zerodelight het volgende:
Maar stel dat de erkenning door mijn niet biologische vader A niet meer vernietigd kan worden. Zou dat betekenen dat ik geen familieband voor de wet meer zou kunnen hebben met vader C?
[ieeeuw]Deze vader is in 2006 overleden.....[/ieeeuw]quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
[flauw]Je zou in dat geval natuurlijk altijd nog met hem kunnen trouwen[/flauw]
sorry....
euh, oops.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef zerodelight het volgende:
[..]
Deze vader is in 2006 overleden.....
Vader C is toch de gene die nog leeft, en Vader A die is overleden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:43 schreef zerodelight het volgende:
[..]
[ieeeuw]Deze vader is in 2006 overleden.....[/ieeeuw]
Hoezo is Claas jouw oom? Dat is toch de broer van vader A of B dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef zerodelight het volgende:
Ow, ik dacht dat hij het over vader A(driaan) had. Niet goed gelezen zie ik nu.
Dus, Adriaan is mijn niet natuurlijke vader die mij na mijn geboorte heeft aangegeven. Bassie is mijn opvoedvader, de man waarmee mijn moeder later is getrouwd. En Claas is de vader (vader C) die nu mijn natuurlijke vader is. Prima zo.
In dat geval: Claas is getrouwd en heeft kinderen. Twee ex neven en een ex nicht zijn nu dus twee half broertjes en een half zusje.
Ah, dus toch een trouwerijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef zerodelight het volgende:
Ow, ik dacht dat hij het over vader A(driaan) had. Niet goed gelezen zie ik nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |