+1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik wel hoor, meerdere malen, maar om nu dit BF4 topic om te toveren in een fucking klaagbaak, met een oneindige discussie met mensen die niet bij DICE of EA werken en er dus geen ruk aan kunnen doen, de tering zeg, stelletje ouwe wijven ...
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:05 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik wel hoor, meerdere malen, maar om nu dit BF4 topic om te toveren in een fucking klaagbaak, met een oneindige discussie met mensen die niet bij DICE of EA werken en er dus geen ruk aan kunnen doen, de tering zeg, stelletje ouwe wijven ...
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:25 schreef Photomorti het volgende:
Net even een potje battlefield 3 gespeeld na 56 uur battlefield 4 en wat een verademingeindelijk weer goeie gameplay
Dit komt vast in BF4 ook wel hoor alleen het duurt even omdat vliegen wat anders geworden isquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Net dit nogOnly in Battlefield 3.
Dit had ik serieus eergisteren nog in BF4quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Net dit nogOnly in Battlefield 3.
Dan moet je niet bailen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef very het volgende:
[..]
Dit had ik serieus eergisteren nog in BF4
quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:04 schreef very het volgende:
[..]
Ik was niet degene die bailde, ik was degene die de bailer uit de lucht schoot
Ik heb vaker een tank of ifv vast zien staan op een paaltje of railing dan elk geklaag van jullie bij elkaar en daar hoor je niemand over. dit dat iemand onsterfelijk lijkt komt nauwlijks voor en is een 1ste wereld probleem.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom lees je het hier dan van enkele mensen terug dat ze het zelf ook zien gebeuren? Ik vind het iig lastig te verkroppen dat het spel qua ervaring oneerlijk aanvoelt in veel gevallen, wat dan technisch zo blijkt te liggen terwijl ik er in andere spellen en ook in de BF-reeks (staan immers niet bekend als de meest efficiente engines/netcodes) nooit zoveel last van had als in BF4.
Zo ff potje grand bazaar gedaan wat een spel dat battlefield 3 , ik snap echt niet hoe ze een spel zoveel kutter kunnen maken zal het komen puur door het pushen van EA om de game zo snel mogelijk uit te krijgen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:45 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik ben nu eigenlijk alweer verpest
Ja dat komt door EAquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:26 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Zo ff potje grand bazaar gedaan wat een spel dat battlefield 3 , ik snap echt niet hoe ze een spel zoveel kutter kunnen maken zal het komen puur door het pushen van EA om de game zo snel mogelijk uit te krijgen?
Clipping problemen danwel onverklaarbaar onverwoestbare planten/palen/balke terwijl alles daaromheen kapot kan is iets anders dan problemen met netcode en performance die nagenoeg hetzelfde zouden moeten zijn als in de voorganger BF3 die de kinderziektes wel te boven is en uitontwikkeld is (al was die netcode alweer radicaal anders en minder effectief als de laatste BC2-update).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Convict het volgende:
[..]
Ik heb vaker een tank of ifv vast zien staan op een paaltje of railing dan elk geklaag van jullie bij elkaar en daar hoor je niemand over. dit dat iemand onsterfelijk lijkt komt nauwlijks voor en is een 1ste wereld probleem.
Tevens wat Kroodje Bip zegt. verplaats dit topic maar naar KLB
Ja, want COD/aandeelhouders.quote:
Nee, hier mag gekut worden op BF4 omdat ze de lessen van 3 niet hebben meegenomen of compleet nieuwe fouten makenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:07 schreef CocaColaLight het volgende:
Yep vroeger was alles beter, toen waren de Batavieren nog met zijn vijven, de lucht was nog schoon en seks was nog vies.
Maar was er niet een topic voor BF3?
Ja meestal wel maar dat is algemeen bekend in het spel dat er nog een onzichtbare rand zit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef Photomorti het volgende:
Hebben jullie trouwens ook vaak dat je vlak naast een muurtje zit je vervolgens op jouw beeld gewoon met je crosshair eroverheen of ernaast schiet op een vijand maar je dan op een ontzichtbare muur zit te knallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |