abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135437383
TS snapt het niet :')
People assume too much.
  maandag 13 januari 2014 @ 15:18:00 #27
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_135437900
Ik wens een uitvaart geheel in eenvoud. Mensen moeten mij herinneren om mijzelf, om wie ik was, niet om de bijzondere uitvaart die ik had.
pi_135438258
Een begrafenisverzekering (of je zorgt ervoor een flink bedrag op je spaarrekening te hebben, dat kan ook) neem je om je nabestaanden niet op te zadelen met een vette rekening terwijl ze op dat moment wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich af te vragen waar ze in vredesnaam dat geld vandaan moeten halen om jou een beetje netjes te begraven of te cremeren. ;) Bovendien heeft niet iedereen familie die alles wel even regelt en als het moet wel even een zak met geld ergens vandaan toveren. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_135438283
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef Vriezzer het volgende:
Ik wens een uitvaart geheel in eenvoud. Mensen moeten mij herinneren om mijzelf, om wie ik was, niet om de bijzondere uitvaart die ik had.
Ook een eenvoudige uitvaart kost nou eenmaal geld. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Redactie Frontpage maandag 13 januari 2014 @ 16:00:56 #30
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135439613
Maar goed TS, ik was nog vergeten je gelijk te geven over die zaadreclame. Het is een baggerreclame.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 13 januari 2014 @ 16:07:27 #31
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_135439901
Een begrafenis is niet goedkoop, vandaar dat je daar een verzekering voor afsluit dat zodra je overlijdt je familie niet opzadelt met gezeik. Die kunnen overigens weigeren om te betalen hoor, dan krijg je een hele summiere begrafenis geregeld door de gemeente.
In Zweden regelt de staat het wel allemaal en hoef je dus geen verzekering af te sluiten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_135440015
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:03 schreef very het volgende:
TS snapt het niet :')
Zeg ik ook al een aantal keer.

TS :')
pi_135440277
Puddingbroodjes zijn kenjersmerig.
pi_135440592
Toch is de logica van TS ook niet helemaal zo zo. Wat is nou je klacht? Uitvaartdiensten in het algemeen ("we gaan allemaal dood")? Haat jij mensen TS?

En oordelen over iemands leven is helemaal niet de opzet van zo'n dienst. Je herdenkt iemand, die je zal gaan missen.

En echt hoe zie jij een competitief element hierin. Een mooie uitvaart zou niet mogen tov andere "goede" mensen die dat niet kunnen betalen?

Kronkels kronkels
  maandag 13 januari 2014 @ 17:25:47 #35
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_135443401
Voor mijn part flikkeren ze me in zee als ik dood ben, lekker boeiend.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_135443472
Als je al het levende al misbruikt heb, begin dan met de doden.
  maandag 13 januari 2014 @ 23:18:23 #37
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_135462315
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:47 schreef Spongeboss het volgende:
Afijn, de logica van deze maatschappijen deugd voor geen meter, en ik vind het zwaar vervelend steeds te moeten aanhoren.
Jouw Nederlands deugt voor geen meter.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:27:29 #38
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135470991
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 15:02 schreef Lejenk het volgende:
Ik zie persoonlijk het nut niet in van een uitvaartverzekering. De helft van de zaken die ze je aanbieden heb je niet eens nodig :')
Simpelweg wat geld opzij zetten voor je uitvaart, en in je testament op laten nemen hoe je het geregeld wilt hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies gewoon wat geld achterlaten.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135471045
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:27 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Precies gewoon wat geld achterlaten.
De pest is dat daarover wellicht erfbelasting betaald moet worden ;)

Daarnaast: je betaalt bij een uitvaartverzekering nooit je eigen uitvaart aan premies. Bij het opzij leggen ervan op een spaarrekening wél.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:33:03 #40
419250 Spongeboss
pi_135471091
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De pest is dat daarover wellicht erfbelasting betaald moet worden ;)

Daarnaast: je betaalt bij een uitvaartverzekering nooit je eigen uitvaart aan premies. Bij het opzij leggen ervan op een spaarrekening wél.
Je kan toch ook geld geven aan een van de kinders voordat je sterft? Gewoon al je geld in beheer geven.

Daar ik later alleen zal sterven zonder familie, maakt het mij niet uit. Ik weet niet wie mij begraaft in die gevallen. Denk dat je dan een gecremeerd wordt of in een la ergens eindigt voor de wetenschap.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135471140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:33 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je kan toch ook geld geven aan een van de kinders voordat je sterft? Gewoon al je geld in beheer geven.

Wanneer wil je dat doen, dan? Weet jij wanneer je sterft? En als jij morgen onder de bus loopt? Met dat laatste heb je een maandje premie betaald voor je verzekering en is je uitvaart geregeld. ;)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_135471144
spongeboss, je bent een held _O_

Dit heb ik al vaak gedacht, terechte klacht
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:38:09 #43
419250 Spongeboss
pi_135471214
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wanneer wil je dat doen, dan? Weet jij wanneer je sterft? En als jij morgen onder de bus loopt? Met dat laatste heb je een maandje premie betaald voor je verzekering en is je uitvaart geregeld. ;)
Nee maar op oude leeftijd kan je dat doen. Als ik sterf in het midden van mijn leven heb ik natuurlijk geld zat. Het is pas als je ouder wordt en meer geld hebt dat een tehuis meer kost en je langzaam wordt uitgekleed. Maar ik hoop toch wel dat mensen sparen, in mijn geval zou ik als ik met 30 onder een auto komen. Genoeg hebben voor een begrafenis. En dan maar een simpele steen, in plaats van een super grote. Mijn part heb ik een houten kruisje met mijn naam op boeit me niet. Het hoeft ook niet groots. Koffietafel kan je afschaffen. Alleen opslag/kist/en vervoer om de kist naar graf te krijgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
spongeboss, je bent een held _O_

Dit heb ik al vaak gedacht, terechte klacht
Helaas heb ik me niet goed uitgedrukt waardoor veel mensen mijn topic onzin vinden, maar goed fijn dat ik niet de enige ben die aan dit soort dingen denkt.
pi_135471253
Wat mij vooral stoort, is dat ze mensen continu confronteren met de dood/overlijden..rot op zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')