quote:Op maandag 13 januari 2014 14:00 schreef Jimbo het volgende:
sorry typ, ik dacht ik bel je even wakker
ofzo?
denken dat ik die moeite neemquote:
ik zit net aan een broodje met boterham worstquote:
alsof die ooit wat meer laat zien dat dr gezichtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:
ik had vannacht een privé camshow van ezell
mijn dag kan nu al niet meer stuk
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof die ooit wat meer laat zien dat dr gezicht
haar mutsquote:Op maandag 13 januari 2014 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof die ooit wat meer laat zien dat dr gezicht
In Friesland? moet niet gekker wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit net aan een broodje met boterham worst
en ik ben net een neger tegen gekomen, die het accent had van een Marokkaan en zich kleedde als een blank meisje van 12, true story dit dat
quote:
joa, maar dit moest wel import zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
In Friesland? moet niet gekker worden
aldo zit in een ander postcode gebiedquote:
quote:
je bent zelf een veldquote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]mn interesse veld ligt ergens anders
Ik heb aldo en ezell gekoppeldquote:Op maandag 13 januari 2014 14:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aldo zit in een ander postcode gebied
al zeg je dit om andere redenen![]()
sorryquote:Op maandag 13 januari 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn dag, wat doe je
[..]
je bent zelf een veld
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef Typisch het volgende:
LR en ik hadden besloten dat we Aldo wel konden hebben. Derhalve is Ezell niet meer bezet.
Aldo is veel te groot voor haar johquote:
Daar dacht ik niet eens aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aldo is veel te groot voor haar joh
EN NEE ZO BEDOELDE IK HEM NIET, MET JE VIEZE GEDACHTES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb zelfs een fotoshoot georganiseerd met Ezell voor aldo. Resultaten zijn wel mooi al zeg ik het zelf. Sexy Ezell, rawr.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb zelfs een fotoshoot georganiseerd met Ezell voor aldo. Resultaten zijn wel mooi al zeg ik het zelf. Sexy Ezell, rawr.GVD
Een project aan het verpesten met een mede studiegenoot die het ook tot het laatste moment uitstelt.quote:
ik denk dat dit nep isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb zelfs een fotoshoot georganiseerd met Ezell voor aldo. Resultaten zijn wel mooi al zeg ik het zelf. Sexy Ezell, rawr.![]()
Nee hoor. Ik heb er nog een.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb zelfs een fotoshoot georganiseerd met Ezell voor aldo. Resultaten zijn wel mooi al zeg ik het zelf. Sexy Ezell, rawr.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat was morgen toch pas ?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een project aan het verpesten met een mede studiegenoot die het ook tot het laatste moment uitstelt.
Ik ben trots op jequote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
ik had met mijzelf afgesproken om om 1300 te gaan hardlopen
het is niet gelukt
Hij is in ieder geval niet thuis.quote:
Ik moet ook naar de tandarts deze maandquote:
sterktequote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de tandarts deze maand
jij ookquote:
jaquote:
Ik nog nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|