Dit, voordat ik allemaal vieze dingen denk.quote:
lelijk inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Crack_ het volgende:
Mn piercing is beetje ontstokken en nu rood, lelijk.
Ohjaquote:
muilquote:
Welke kleur is je piercing normaal dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Crack_ het volgende:
40 mb?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nieuw internetding afsluiten hier.. Hoeveel internet moet ik ongeveer hebben voor 3 man dat je redelijk oké hebt? Hoeft niet super snel maar ook niet mega sloom.
Ligt er ook aan waarvoor je het gebruikt. Ik denk dat de meeste basispaketten wel voldoen voor 3 personen die alleen maar een beetje internetten en niet extreem downloaden of gamen o.i.d.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nieuw internetding afsluiten hier.. Hoeveel internet moet ik ongeveer hebben voor 3 man dat je redelijk oké hebt? Hoeft niet super snel maar ook niet mega sloom.
picsquote:Op maandag 13 januari 2014 15:16 schreef Crack_ het volgende:
Sof loopt al iets vooruit op de zaken, niks mis mee.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof loopt al iets vooruit op de zaken, niks mis mee.
nee dat is niet tofquote:
..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof loopt al iets vooruit op de zaken, niks mis mee.
quote:
quote:
Jawel. Tong en navel is niet tof maar neus staat wel leuk somsquote:
Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil mijn huurbaas vragen of het internet niet op zijn naam mag staan ivm 2-jarig abonnement en shit en ik weet niet of ik (of wie dan ook) hier zo lang blijft wonen en dat we dat geld dan extra naar hem overmaken. Is normale vraag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |