lees de OP, briljantjequote:
Post de vraag dan gewoon meteenquote:
Waarom op F5 drukken? Bij mij wordt de pagina gewoon continu ververst <3quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef vannelle het volgende:
F5 knopje is ondertussen niet meer leesbaar.
Ik rammel nu maar tussen de F4 en de F5.
Iedereen zou het antwoord kunnen weten! Als je maar goed zoekt!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Tunafish het volgende:
En eentje waarvan ik het antwoord weet
kom met die vraag danquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen zou het antwoord kunnen weten! Als je maar goed zoekt!
Ja, maar als iemand die hier gewoon wat komt te lurken en posten heb ik geen idee waar ik moet vinden hoe lang SD al mod isquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen zou het antwoord kunnen weten! Als je maar goed zoekt!
Er komen nog genoeg ander soort vragenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand die hier gewoon wat komt te lurken en posten heb ik geen idee waar ik moet vinden hoe lang SD al mod is
Daar vestig ik mijn hoop opquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg ander soort vragen!
Ik zag dat jij postte, dus ik dacht dat de vraag er wasquote:
Ondertussen niet meer, gebeurt gewoon te vaak nu.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Tunafish het volgende:
Mensen die nu dit topic open hebben staan en ineens zien dat er tien nieuwe reacties zijn zullen zich wel aardig rot schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |