abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135430430
Dames en heren,
Ik kom uit een Zuid-Europese cultuur, dus wéllicht ben ik wat gepassioneerder dan de gemiddelde Nederlander. Misschien ook niet. Maar ik dwaal af, hier volgt mijn verhaal:

De vrouw in kwestie ken ik niet persoonlijk. Ik zie haar misschien 2, 3, 4 per jaar. Van een afstandje, op een festival of in het stadscentrum of als ze op m'n werk langskomt. (Feestcafé)
De eerste keer dat ik haar zag was ik een jaar of 17, volgende week word ik 25.. De bliksem sloeg ter plekke in en zou haar vervolgens nooit écht vergeten. Tuurlijk heb ik sindsdien relaties gehad met andere vrouwen, zowel kortstondige als langdurige relaties.

Dat ik de vrouw in kwestie niet persoonlijk ken is hier een beetje de beperkende factor. Één ontmoeting, 7 jaar terug. Vorige zomer heb ik via een grote, bekende social media-site haar geprobeerd mee te vragen, nadat ik een oud-collega bij haar had laten vissen naar informatie; een bakje koffie wilde ik, meer eigenlijk niet!

Na twee keer mijn verzoek geweigerd te hebben, hield ik alsnog vast en ik geef toe dat ik nogal begon te drammen wat leidde naar een blokkering op de desbetreffende social-media site.
Vandaag is het inmiddels weer halverwege januari. Ik zag haar toevallig een maand geleden in een shoarmatent op een zaterdagavond. Ik had een HELE lange werkdag gehad, hongerig, moe. Ik had een bestelling gedaan om mee te nemen naar huis en was onderweg naar de deur toen een donkerharige dame de doorgang blokkeerde naar de deur. Ik vroeg haar of ik er langs mocht en terwijl ik haar passeerde zag ik pas dat zíj het was. Er was een langer dan gemiddeld moment van oogcontact, ze lachte niet, knipperde nauwelijks met haar ogen; ik weet niet eens of ze me herkend had! Zij zag er echter, mooier uit dan ooit tevoren. De bliksem had weer eens ingeslagen. Ik zei geen woord, niet verbaal althans.. in m'n hoofd dacht ik 1000 dingen tegelijkertijd en normaal gesproken ben ik zo ad rem als maar zijn kan; werk als barman notabene!
Feit is.. Ik krijg die groene ogen met het randje bruin niet meer uit mijn hoofd. Evenals die lange zwarte haren.

Ik weet wél dat ze nog geen vriend heeft, maar daar blijft het bij.

Wat zou ik moeten doen? Laten gaan? Opzoeken? Mezelf met een hamer op m'n hoofd slaan? Wat kan er nog door de beugel anno 2014?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2014 12:23:35 ]
  maandag 13 januari 2014 @ 11:56:57 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135430483
laten gaan :) er zwemmen meer vissen in de zee :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 13 januari 2014 @ 12:01:32 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135430643
Die passie uit je in dikgedrukte teksten?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 13 januari 2014 @ 12:04:38 #4
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_135430740
:')
ga haar achterna...ze zal je ooit moeten liefebben
andere vrouwen zijn er niet op de wereld?
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  maandag 13 januari 2014 @ 12:17:40 #5
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_135431119
Door blind verliefd te worden op dit soort onbereikbare vrouwen heb je minder oog voor anderen. Hierbij kan je jaren gefocust zijn op een persoon en andere leuke vrouwen die wel in je geinteresseerd zijn helemaal niet opmerken. Lijkt me behoorlijk zonde van de jaren in je jonge leeftijd..
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_135431567
Euh, ze heeft twee keer je dateverzoek afgewezen en je zelfs geblokkeerd omdat je (iig haars inziens) te opdringerig overkwam. Ze is niet geïnteresseerd in je, zoveel is wel duidelijk. Denk dat je je moet realiseren dat je verliefd bent op een droombeeld, want je kent haar niet persoonlijk. Vind het eigenlijk wel een beetje verontrustend dat je zolang met iemand bezig blijft die je nauwelijks kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fascination op 13-01-2014 12:50:57 ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 13 januari 2014 @ 12:42:33 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135431852
Elke stalker is ooit begonnen met het adoreren van een onbereikbaar persoon...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135431971
@Re: Klinkt het echt zo erg? :X
pi_135432030
Je beseft zelf wel dat je haar heel erg idealiseert?
hoi
pi_135432321
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
Euh, ze heeft twee keer je dateverzoek afgewezen en je zelfs geblokkeerd omdat je (iig haars inziens) te opdringerig overkwam. Ze is niet geïnteresseerd in je, zoveel is wel duidelijk. Denk dat je je moet realiseren dat je verliefd bent op een droombeeld, want je kent haar niet persoonlijk. Vind het eigenlijk wel een beetje verontrustend dat je zolang met iemand bezig blijft die je nauwelijks kent.
Idd, ik vind het ook creepy overkomen -O-
pi_135432368
@hoiallesgoed: Jawel enigzins! Het is ook wel gebaseerd op uiterlijke aantrekkingskracht hoor, tuurlijk! Maar ik weet niet, het is een een soort van liefde op het eerste gezicht (telkens weer) }:|
Maar ik heb d'r geen aanzoek gedaan, gewoon mee uitgevraagd. Maar ik ben gewoon benieuwd, naar wat andere perspectieven. Zelf ben ik meer van het: All is fair in love & war. En afgezien dat ik misschien ietwat van drammertje ben, scheelt er niet zo heel veel aan me. Een man mag toch een kans krijgen. Ben ik ook van de eeuwige nieuwsgierigheid verlost, zullen we maar zeggen. :)
pi_135432665
Als ze interesse had gehad had ze je die kans allang gegeven. Met drammen bereik je eerder het tegenovergestelde, aangezien ze je dus al een keer geblokkeerd heeft.

Get over it!
pi_135432787
Laten gaan natuurlijk. Wat was je anders van plan? Een stalkingcampagne?

Wat je moet doen is (kunstmatig) kwaad op haar worden in je hoofd, om iets totaal futiels. Ze heeft je twee keer afgewezen, dus dat zou mogelijk moeten zijn. Op die manier kom je wel van dr af.
pi_135432827
Uiteraard moet dit zich strikt in jouw hoofd afspelen.
  maandag 13 januari 2014 @ 13:11:39 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135432869
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:45 schreef Tycor het volgende:
uhmmm, ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 13 januari 2014 @ 13:16:18 #16
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135433046
Flink staaltje oneitis hier.
BEASTMODE
pi_135433291
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:45 schreef Tycor het volgende:
pi_135433504
@Awesome_: Indeed, maar we zijn wel inmiddels 3 vrouwen verder, sinds vorige maand. Maar ik geloof graag dat er iets meer in het leven is dan veel rondkloten met een tig aantal vrouwen.
pi_135433568
Je reageert wel heel selectief hè :')
pi_135434495
@Sylvana: Mijn excuses! You make sense, true. Nu zal het misschien arrogant overkomen of totaal wanhopig. Maar waarom zou ze geen interesse in me moeten hebben? En anderzijds was het punt dat ik wilde maken met m'n vraag. Hoe ver mag je nog gaan tegenwoordig in het achtervolgen van een dwaze jongensdroom?
  maandag 13 januari 2014 @ 13:57:17 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135434535
Veel duidelijker kan ze niet worden. Ze moet jou en jouw drammerigheid niet. Move on.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 januari 2014 @ 14:00:48 #22
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135434666
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:30 schreef Tycor het volgende:
@Awesome_: Indeed, maar we zijn wel inmiddels 3 vrouwen verder, sinds vorige maand. Maar ik geloof graag dat er iets meer in het leven is dan veel rondkloten met een tig aantal vrouwen.
'De ware' is overrated man. Er zijn honderdduizend vrouwen die je naar verloop van tijd als 'ware' kunt gaan zien. Op een gegeven moment kies je er gewoon een uit en bouwt vanuit daar verder. Tevens is er niks zo onaantrekkelijk als die neediness en wanhopigheid die je waarschijnlijk uitstraalt jegens haar. Can't win them all en zo.
BEASTMODE
  maandag 13 januari 2014 @ 16:11:32 #23
157922 fathank
pi_135440097
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef Tycor het volgende:
@Sylvana: Mijn excuses! You make sense, true. Nu zal het misschien arrogant overkomen of totaal wanhopig. Maar waarom zou ze geen interesse in me moeten hebben? En anderzijds was het punt dat ik wilde maken met m'n vraag. Hoe ver mag je nog gaan tegenwoordig in het achtervolgen van een dwaze jongensdroom?
Waarom zou ze je wel aantrekkelijk moeten vinden? Ben je zo'n great catch met een PhD, een Jaguar voor de deur en de looks van Brad Pitt?

Niet iedere vrouw vind je leuk, deal with it.
pi_135440855
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou ze je wel aantrekkelijk moeten vinden? Ben je zo'n great catch met een PhD, een Jaguar voor de deur en de looks van Brad Pitt?

Niet iedere vrouw vind je leuk, deal with it.
Idd vrouwen vallen op verschillende types, niet allemaal op hetzelfde. Dus grote kans dat je gewoon haar type niet bent hoor. Je begint echt steeds wanhopiger/stalkeriger over te komen TS.
  † In Memoriam † maandag 13 januari 2014 @ 17:37:16 #25
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135443773
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:57 schreef Tycor het volgende:
@hoiallesgoed: Jawel enigzins! Het is ook wel gebaseerd op uiterlijke aantrekkingskracht hoor, tuurlijk! Maar ik weet niet, het is een een soort van liefde op het eerste gezicht (telkens weer) }:|
Maar ik heb d'r geen aanzoek gedaan, gewoon mee uitgevraagd. Maar ik ben gewoon benieuwd, naar wat andere perspectieven. Zelf ben ik meer van het: All is fair in love & war. En afgezien dat ik misschien ietwat van drammertje ben, scheelt er niet zo heel veel aan me. Een man mag toch een kans krijgen. Ben ik ook van de eeuwige nieuwsgierigheid verlost, zullen we maar zeggen. :)
Je schildert jezelf altijd beter af dan de omgeving je ziet.
Dus maak jij eigen negatieve beeld wat 12x sterker en je ziet dat anderen wel aardig goed zitten en je te veel door drijft.

Ze wil je niet. Laat gaan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_135455556
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen, dit is Nederland. Nederlandse vrouwen kunnen niet omgaan met aandacht. Ja, in het zuiden kun je vrouwen krijgen door je best te doen, hier niet.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_135468610
In het Noorden zijn de vrouwen killer.
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 11:39:25 #28
341203 3-voud
pi_135472791
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Mathemaat het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen, dit is Nederland. Nederlandse vrouwen kunnen niet omgaan met aandacht. Ja, in het zuiden kun je vrouwen krijgen door je best te doen, hier niet.
Dat heet manipuleren. In het zuiden zijn vrouwen dus dommer?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:41:47 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135472851
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Mathemaat het volgende:

Mooi hoe het falen van de man weer de fout van de vrouw wordt. Je zou toch eens onder ogen moeten zien dat je voor deze specifieke vrouw simpelweg niet de prins op het witte paard bent.
pi_135473355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat heet manipuleren. In het zuiden zijn vrouwen dus dommer?
Nee, in het zuiden hebben vrouwen (mensen in het algemeen) andere verwachtingen binnen liefde: dat de man wat passie toont. Je kunt dus als man een klik maken, want de verwachtingen zijn wat concreter. In Nederland daarentegen is het meer dat er een wederzijdse klik moet zijn. Dus het heeft meer te maken met wat normaal is binnen een samenleving, dan dat er een universele manier is hoe mensen elkaar beoordelen als 'relatiewaardig'.
pi_135473385
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi hoe het falen van de man weer de fout van de vrouw wordt. Je zou toch eens onder ogen moeten zien dat je voor deze specifieke vrouw simpelweg niet de prins op het witte paard bent.
Het is niemands falen, dit is gewoon hoe de samenleving functioneert.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:24:33 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135473878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:03 schreef Mathemaat het volgende:

Het is niemands falen, dit is gewoon hoe de samenleving functioneert.
Zij heeft simpelweg geen interesse in hem en dat wordt hier vervolgens op het bordje van de vrouw gelegd. Want meer zuidelijke vrouwen zouden wel openstaan voor deze stalkerige vorm van vleierij. Dat durf ik trouwens ook te betwisten. Als een vrouw je niet leuk vindt en dat op allerlei manieren laat merken, verandert nog meer ongewenste aandacht dat niet opeens, ook niet bij zuidelijke vrouwen.
  † In Memoriam † dinsdag 14 januari 2014 @ 13:19:45 #33
341203 3-voud
pi_135475568
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee, in het zuiden hebben vrouwen (mensen in het algemeen) andere verwachtingen binnen liefde: dat de man wat passie toont. Je kunt dus als man een klik maken, want de verwachtingen zijn wat concreter. In Nederland daarentegen is het meer dat er een wederzijdse klik moet zijn. Dus het heeft meer te maken met wat normaal is binnen een samenleving, dan dat er een universele manier is hoe mensen elkaar beoordelen als 'relatiewaardig'.
Je zegt zinnige dingen aar gebruikt ze als idiote verklaring.

Jouw passie is niet zozeer anders dan hier. Wat wel verschilt in die delen is het "drama". Hoe meer drama (toneel achtig) hoe krachtiger. Maar nog is het maar spel.
Dat komt ook door ontwikkeling. Gebrek aan een goede klik kunnen maken, geeft plaats voor uitwijken naar overmatig dramatiseren. Hoe minder ontwikkeling, hoe slechter er een klik/link/gesprek op gang kan komen met enig niveau.

Dat zie je hier ook. Neem als voorbeeld de Marokkaanse jongen/man. Met alle respect, niet altijd echt ontwikkeld. Dat maakt ze tot fluiters, naroepers en mannen die denken dat bling-bling, auto's of wapperen met geld indruk maakt op een meid. Lukt dat niet, kickt de teleurstelling in met soms uitschelden (frustratie). Allemaal kenmerken van gebrek aan ontwikkeling. Op zowel sociaal als kennisniveau.

Dus de tools in die landen zal voor jouw te omschrijven zijn als "gepassioneerd", het is maar spel. Want de werkelijke gevoelens danwel liefde komt pas later op gang. Die eerste aanzetten zijn toch maar manieren om hun drift kenbaar te maken die louter gebaseerd is op lichamelijke aantrekkingskracht.

Als meiden daarvan onder de indruk raken, zoals jij beweerd, laten ze zich manipuleren. M.a.w. zijn dommer.
pi_135477889
Ik las je tekst met een Spaans/Portugees accent in mijn hoofd :D
Ga ervoor, wees duidelijk en als ze je afwijst moet je het gewoon accepteren.
pi_135479398
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135481605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef Banaan_ het volgende:
Ik las je tekst met een Spaans/Portugees accent in mijn hoofd :D
Ga ervoor, wees duidelijk en als ze je afwijst moet je het gewoon accepteren.
Je zit er niet ver naast! Probeer het met een Italiaans accent ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:50:45 #37
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135481700
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef Tycor het volgende:

[..]

Je zit er niet ver naast! Probeer het met een Italiaans accent ;)
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_135481849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:50 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
True story!
Maar vandaar dus de "liefdestragedie". _O-
  dinsdag 14 januari 2014 @ 16:05:33 #39
157922 fathank
pi_135482171
Bij het lezen van de OP gaat trouwen mijn stalkeralarm af. Je komt wel een beetje over als een engnek die niet weet wanneer ie zn verlies moet nemen. Ze heeft je niet voor niks geblocked op sociale media. Hoe duidelijk wil Je het hebben?
pi_135483392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Tycor het volgende:

[..]

True story!
Maar vandaar dus de "liefdestragedie". _O-
stalker :X
pi_135486465
Gatver. Je klinkt als een eng mannetje. Ze heeft je afgewezen. Niet een keer maar twee keer en daarna een klacht ingediend bij de datingsite om je te blokkeren. Dat doe je als vrouw alleen bij mannen die je lastig vallen. Wat jij nu doet is vervelend en eng voor vrouwen. Je respecteert haar 'nee' niet. Ze hoeft je geen kans te geven want zij is baas over haar eigen leven en ze wil je niet. Laat haar gaan want de volgende stap voor haar is aangifte bij de politie. En zoek hulp voor je obsessieve gedrag. Je klinkt echt psychiatrish. Dit gedrag is niet passioneel of warm maar gestoord.
pi_135493282
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zij heeft simpelweg geen interesse in hem en dat wordt hier vervolgens op het bordje van de vrouw gelegd. Want meer zuidelijke vrouwen zouden wel openstaan voor deze stalkerige vorm van vleierij. Dat durf ik trouwens ook te betwisten. Als een vrouw je niet leuk vindt en dat op allerlei manieren laat merken, verandert nog meer ongewenste aandacht dat niet opeens, ook niet bij zuidelijke vrouwen.
Je denkt dus dat dit stalkerig is, omdat je Nederlands bent, dit is wat je ingeprent is. Stalkerig is het pas, als hij dagelijks langs haar huis gaat en vieze e-mails naar haar stuur, dan zullen zuidelijkere vrouwen het ook niet leuk vinden.
pi_135493397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je zegt zinnige dingen aar gebruikt ze als idiote verklaring.

Jouw passie is niet zozeer anders dan hier. Wat wel verschilt in die delen is het "drama". Hoe meer drama (toneel achtig) hoe krachtiger. Maar nog is het maar spel.
Dat komt ook door ontwikkeling. Gebrek aan een goede klik kunnen maken, geeft plaats voor uitwijken naar overmatig dramatiseren. Hoe minder ontwikkeling, hoe slechter er een klik/link/gesprek op gang kan komen met enig niveau.

Dat zie je hier ook. Neem als voorbeeld de Marokkaanse jongen/man. Met alle respect, niet altijd echt ontwikkeld. Dat maakt ze tot fluiters, naroepers en mannen die denken dat bling-bling, auto's of wapperen met geld indruk maakt op een meid. Lukt dat niet, kickt de teleurstelling in met soms uitschelden (frustratie). Allemaal kenmerken van gebrek aan ontwikkeling. Op zowel sociaal als kennisniveau.

Dus de tools in die landen zal voor jouw te omschrijven zijn als "gepassioneerd", het is maar spel. Want de werkelijke gevoelens danwel liefde komt pas later op gang. Die eerste aanzetten zijn toch maar manieren om hun drift kenbaar te maken die louter gebaseerd is op lichamelijke aantrekkingskracht.

Als meiden daarvan onder de indruk raken, zoals jij beweerd, laten ze zich manipuleren. M.a.w. zijn dommer.
Gewoon nee :')
pi_135493453
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:08 schreef Vlier het volgende:
Gatver. Je klinkt als een eng mannetje. Ze heeft je afgewezen. Niet een keer maar twee keer en daarna een klacht ingediend bij de datingsite om je te blokkeren. Dat doe je als vrouw alleen bij mannen die je lastig vallen. Wat jij nu doet is vervelend en eng voor vrouwen. Je respecteert haar 'nee' niet. Ze hoeft je geen kans te geven want zij is baas over haar eigen leven en ze wil je niet. Laat haar gaan want de volgende stap voor haar is aangifte bij de politie. En zoek hulp voor je obsessieve gedrag. Je klinkt echt psychiatrish. Dit gedrag is niet passioneel of warm maar gestoord.
Aangifte en ook nog eens obsessief :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:47:09 #45
157922 fathank
pi_135501540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je denkt dus dat dit stalkerig is, omdat je Nederlands bent, dit is wat je ingeprent is. Stalkerig is het pas, als hij dagelijks langs haar huis gaat en vieze e-mails naar haar stuur, dan zullen zuidelijkere vrouwen het ook niet leuk vinden.
:').

Nee is nee. Meerdere malen nee is nog duidelijker nee. Blokkade op.social media lijkt me in deze tijd nog duidelijker. Door blijven drammen doet heus geen goed voor je zaak.

Vroeger zeker nooit 'nee' van je moeder te horen gekregen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:27:44 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135509318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:36 schreef Mathemaat het volgende:

Ja, de definitie van stalking is geografisch bepaald. In zuidelijke landen drijven ze weg door deze aandacht van een man die ze van meet af aan niet zien zitten als relatiemateriaal.
Blijf dat vooral jezelf, de TS en jullie ego's voorspiegelen.
  woensdag 15 januari 2014 @ 08:33:41 #47
157922 fathank
pi_135509378
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja, ze weet het alleen zelf nog niet. Gewoon blijven drammen, dan wil ze je vanzelf als je maar vastberadenheid toont daar houden ze van.
pi_135514614
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:33 schreef fathank het volgende:
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze ja, ze weet het alleen zelf nog niet. Gewoon blijven drammen, dan wil ze je vanzelf als je maar vastberadenheid toont daar houden ze van.
BEASTMODE
pi_135514940
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:33 schreef fathank het volgende:
Kleuter!
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:21 #50
157922 fathank
pi_135517204
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Kleuter!
Hater!

Heel Normaal hoor bij zuidelijke vrouwen :(
pi_135517300
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Hater!

Heel Normaal hoor bij zuidelijke vrouwen :(
Ik ben ook zuidelijk en ik accepteer dat niet }:| esta claro?
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:35:21 #52
157922 fathank
pi_135517550
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik ben ook zuidelijk en ik accepteer dat niet }:| esta claro?
Zie mijn punt bevestigd. Nee=ja, blijkt maar weer.
pi_135517595
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Zie mijn punt bevestigd. Nee=ja, blijkt maar weer.
Nee jongen toch. Van welk planeet kom je? nee=nee en ja=ja
pi_135517877
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef fathank het volgende:

Nee is nee. Meerdere malen nee is nog duidelijker nee. Blokkade op.social media lijkt me in deze tijd nog duidelijker. Door blijven drammen doet heus geen goed voor je zaak.

Vroeger zeker nooit 'nee' van je moeder te horen gekregen.
pi_135535353
En ik denken dat ík problemen had...
pi_135535869
quote:
15s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:26 schreef Tycor het volgende:
En ik denken dat ík problemen had...
ben je plots genezen dan?
pi_135536581
Nee, maar het gaat behoorlijk off-topic. Zuiderlijke en noordelijke vrouwen. Ik heb maar 1 vrouw genoemd hoor en niet eens bij naam. _O-
pi_135536785
quote:
12s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:47 schreef Tycor het volgende:
Nee, maar het gaat behoorlijk off-topic. Zuiderlijke en noordelijke vrouwen. Ik heb maar 1 vrouw genoemd hoor en niet eens bij naam. _O-
Juist.
En ondertussen wat wijzer met de "tips'? ga je doorzetten of haar met rust laten? :P
pi_135536865
Ik denk dat ze hard to get speelt, TS.

Gewoon doorgaan dus.
BEASTMODE
pi_135536943
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ze hard to get speelt, TS.

Gewoon doorgaan dus.
Ze zei meer dan 2 keer neen :+ ze wil niet, en TS speelt "de aanhouder wint" :')
pi_135537023
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze zei meer dan 2 keer neen :+ ze wil niet, en TS speelt "de aanhouder wint" :')
Hoort allemaal bij het spel der liefde.
BEASTMODE
pi_135537084
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Misschien maar er is liefde en het leven. Iemand geen rust geven lijkt mij onrespectvol :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:59:14 #63
157922 fathank
pi_135537244
Awesom-O weet heus wel wat de vrouwtjes willen
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:08:27 #64
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_135537807
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef B-FliP het volgende:
Door blind verliefd te worden op dit soort onbereikbare vrouwen heb je minder oog voor anderen. Hierbij kan je jaren gefocust zijn op een persoon en andere leuke vrouwen die wel in je geinteresseerd zijn helemaal niet opmerken. Lijkt me behoorlijk zonde van de jaren in je jonge leeftijd..
Onbereikbaar zou zijn Adriana Lima, je kan een meisje dat bij je in de stad woont echt niet onbereikbaar noemen.
Deathlift or Die.
pi_135537816
Nou, rust heeft ze denk ik toch wel. Ik heb haar niet gezien sinds die keer in die shoarmatent :)
Plus, dat moment oogcontact dat we hadden, als een vrouw dat ongewenst vind kan ze toch ook iets zeggen in de trend van: "Wat kijk je?/Rot op/Krijg het lazarus!" o|O
Ze tuurde even lang, onafgebroken terug.. :Y
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:09:14 #66
253447 Ethanolic
pi_135537863
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:55 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

& winter is coming.
Deathlift or Die.
pi_135538317
quote:
4s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:08 schreef Tycor het volgende:
Nou, rust heeft ze denk ik toch wel. Ik heb haar niet gezien sinds die keer in die shoarmatent :)
Plus, dat moment oogcontact dat we hadden, als een vrouw dat ongewenst vind kan ze toch ook iets zeggen in de trend van: "Wat kijk je?/Rot op/Krijg het lazarus!" o|O
Euuuh, word eens wakker :o , ze wil je niet. Ze speelt volgens mij niet "hard to get". Laat haar gaan, you can't catch her. Capito?!
pi_135538613
Weet je wat? Volgende keer dat ik 'r zie, vraag ik het gewoon nog een keertje ;-) Misschien ben ik charmanter in levende lijve dan over internet ;)
pi_135538687
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Tycor het volgende:
Weet je wat? Volgende keer dat ik 'r zie, vraag ik het gewoon nog een keertje ;-) Misschien ben ik charmanter in levende lijve dan over internet ;)
Wat ga je haar dan vragen? En als ze jou afwijst ga je dan eindelijk ophouden ? :@ }:|
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:23:25 #70
157922 fathank
pi_135538724
quote:
Ze herkende je niet, waarschijnlijk de volgende ochyend schoot haar weer te binnen wie je nou precies was en heeft per direct besloten nooit meer in betreffende shoarmatent komt
pi_135538812
Of ze trek heeft in een tweede shotje cola. (iets persoonlijks.) En als ze me dán weer afwijst, denk het wel.
pi_135538937
quote:
3s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:24 schreef Tycor het volgende:
Of ze trek heeft in een tweede shotje cola. (iets persoonlijks.) En als ze me dán weer afwijst, denk het wel.
Ik hoop dat je haar eindelijk dan met rust laat en omg , volgens mij kan je zelfs niet versieren. Maar veel suc6. En ik wacht op jouw feedback want ik ben zeker dat ze jou zal afwijzen. Dan kan ik jou zeggen "told you so" :)
pi_135539118
Nou nou, wat een vertrouwen weer _O- Dat shotje cola is iets van de eerste keer dat ik 'r zag, zeven jaar geleden. Werkte in een feestcafé toen, bood de meisjes wat flügeltjes aan, maar zij dronk niet die avond en toen ben ik teruggelopen naar de bar, 2 shotjes cola gehaald en met 'r meegedaan. B-)
pi_135539307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Tycor het volgende:
Nou nou, wat een vertrouwen weer _O- Dat shotje cola is iets van de eerste keer dat ik 'r zag, zeven jaar geleden. Werkte in een feestcafé toen, bood de meisjes wat flügeltjes aan, maar zij dronk niet die avond en toen ben ik teruggelopen naar de bar, 2 shotjes cola gehaald en met 'r meegedaan. B-)
Verzin dan iets anders _O- maar resultaat blijft hetzelfde, ze wil je niet. Maar ik ben benieuwd naar jouw actie en de moment dat ik je zal zeggen "told you so".
pi_135539437
Just for the record. Mocht het me wél lukken. And it's a big "if". Nodig ik je uit op de bruiloft en ben je verplicht een speech te houden. Deal? ^O^
pi_135539498
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:34 schreef Tycor het volgende:
Just for the record. Mocht het me wél lukken. And it's a big "if". Nodig ik je uit op de bruiloft en ben je verplicht een speech te houden. Deal? ^O^
Deal ^O^

Haar ontvoeren hoort niet bij het plan hé :P en schijnhuwelijk ook niet :@
pi_135539544
Zolang jij d'r maar niet opstookt! hahahah
pi_135539584
hahahahah
pi_135542223
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Tycor het volgende:
Nòg charmanter?
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:45:38 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135543133
quote:
in de trend van

Trant. Na de irriteren/ergeren fuck-ups mijn grootste taalergernis van nu.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:46:44 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135543185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef Tycor het volgende:
Cool! Heus!
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:47:19 #82
253447 Ethanolic
pi_135543209
quote:
18s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

lol ken je ff normaal doen
Deathlift or Die.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:47:46 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135543240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:47 schreef Ethanolic het volgende:

lol ken je ff normaal doen
Kun.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:47:49 #84
253447 Ethanolic
pi_135543241
ik irriteer me daar egt aan
Deathlift or Die.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:49:02 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135543293
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
ik irriteer me daar egt aan
Dat schijnt een nieuwe trant te zijn.
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:51:42 #86
253447 Ethanolic
pi_135543397
quote:
16s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat schijnt een nieuwe trant te zijn.
ik ga ff kijken als dat zo is
Deathlift or Die.
pi_135543502
ik kom ook uit een zuid-europese cultuur maar ik snap niet helemaal wat dit er mee te maken heeft met je verhaal uit de op ts?
pi_135543642
Net drie jaar gezeten wegens 'verkrachting'. Nederland zou dan zogenaamd bekend staan op hun 'liberale kijk' op zaken. Nou, neem van mij aan, MOOI NIET!

Ik ben gewoon gepassioneerd, maar dat ging er bij Meneer de rechter niet in, so much voor tolerantie dus!

Ciaotjes!
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:57:46 #89
253447 Ethanolic
pi_135543667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef Awesome_ het volgende:
Net drie jaar gezeten wegens 'verkrachting'. Nederland zou dan zogenaamd bekend staan op hun 'liberale kijk' op zaken. Nou, neem van mij aan, MOOI NIET!

Ik ben gewoon gepassioneerd, maar dat ging er bij Meneer de rechter niet in, so much voor tolerantie dus!

Ciaotjes!
Wat ben jij een tyfuslijer :) Ik hoop dat je sterft in de HEL!!!!
Deathlift or Die.
pi_135543685
het grote probleem, tycor, is dat jij de dame in kwestei niet de kans gegund hebt gegeven of NU geeft om jou te leren kennen. je bent een dief van je Eigen hart als je nu niet je gevoel volgt en gewoon doet wat je denkt dat goed is.

kijk goed in jezelf ; je weet dondersgoed wat je gevoel is bij deze dame. eigenlijk zegt het al genoeg dat je zo'n verhaal typt hier om te vragen tycor.

je kan altijd zo denken:

niet geschoten altijd mis.

en als het achtgeraf toch tegenvalt kun je altijd nog zeggen nee laat maar ( voor de relatie ) ja in de relatie ook wel maar dan ben je al wat verder.

als je geen aktie onderneemt zul je het in ieder geval nooit weten.

en of de gevoeles wederzijds is

ik zou zeggen; volg je hart en doe wat je denkt dat je moet goed doen en ik hoop dat je hier wat mee kan.
pi_135543686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:57 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat ben jij een tyfuslijer :) Ik hoop dat je sterft in de HEL!!!!
Puta Madre :)
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:59:07 #92
157922 fathank
pi_135543718
quote:
18s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helemaal mee is.
pi_135543748

[ Bericht 100% gewijzigd door VMSDKR op 15-01-2014 23:00:20 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:00:22 #94
157922 fathank
pi_135543763
quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2064150/2

/50#135543502]woensdag 15 januari 2014 22:54[/url] schreef VMSDKR het volgende:

ik kom ook uit een zuid-europese cultuur maar ik snap niet helemaal wat dit er mee te maken heeft met je verhaal uit de op ts?
Een weekje gersjonniesos telt niet Griekenland
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:00:54 #95
253447 Ethanolic
pi_135543776
Daarnaast loopt iedereen wel is een blauwtje.

Een keer op vakantie moest een meisje lachen toen k me voorstelde.

Brak mijn hard, maar nu ben ik een gespierde buffel en wille meisjes om mijn armen zwaaien alsof t lianen zijn.

Het is maar hoe je het zelf maakt!

Zie het als een leermoment.

Geen dank.
Deathlift or Die.
pi_135543816
ik ben trouwens ook uit de zuid eropose cultuur tycor, dus als je erover wilt discussieren in privé chroom niet om te priveberichten.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:03:44 #97
253447 Ethanolic
pi_135543885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
ik ben trouwens ook uit de zuid eropose cultuur tycor, dus als je erover wilt discussieren in privé chroom niet om te priveberichten.
lol west-vlaanderen is gewoon noord europa hoor :S
Deathlift or Die.
pi_135543916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:03 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

lol west-vlaanderen is gewoon noord europa hoor :S
hha west-vvlaanderen is belgie ;)

met noord europa wordt bedoelt scandinavie ( dus finland zweden noorwegen en misschien denemarken dat soms wel en soms niet )

maar nederland / beligie is gewoon west europa denk ik.
pi_135543952
Soms zijn honden bruin
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:11:48 #100
253447 Ethanolic
pi_135544227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
Soms zijn honden bruin

O+ O+ O+
Deathlift or Die.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:12:24 #101
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135544247
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:11 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Aahwww! (L)
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:13:28 #102
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135544301
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:11 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
BEASTMODE
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:14:12 #103
253447 Ethanolic
pi_135544327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:13 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha vet lief O+ Kan ie lekker zijn worteltjes in bewaren.
Deathlift or Die.
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:17:57 #104
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135544463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:14 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Haha vet lief O+ Kan ie lekker zijn worteltjes in bewaren.
Wat een wolkje he ahaha ja ik vroeg me ok ineens af van Huh?? wat moet een lief konijntje nu allemaal meenemen ahaha maar ja worteltjes is wel slim ja dus
BEASTMODE
pi_135545048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:58 schreef VMSDKR het volgende:
het grote probleem, tycor, is dat jij de dame in kwestei niet de kans gegund hebt gegeven of NU geeft om jou te leren kennen. je bent een dief van je Eigen hart als je nu niet je gevoel volgt en gewoon doet wat je denkt dat goed is.

kijk goed in jezelf ; je weet dondersgoed wat je gevoel is bij deze dame. eigenlijk zegt het al genoeg dat je zo'n verhaal typt hier om te vragen tycor.

je kan altijd zo denken:

niet geschoten altijd mis.

en als het achtgeraf toch tegenvalt kun je altijd nog zeggen nee laat maar ( voor de relatie ) ja in de relatie ook wel maar dan ben je al wat verder.

als je geen aktie onderneemt zul je het in ieder geval nooit weten.

en of de gevoeles wederzijds is

ik zou zeggen; volg je hart en doe wat je denkt dat je moet goed doen en ik hoop dat je hier wat mee kan.
Ik wacht gewoon wel komende tijd af. Wie weet kom ik 'r tegen. Slingert ze dan niet aan lianen dan stap ik op haar af en eens kijken hoe ver we komen met een gesprek. Maar ik ga niet op zoek naar haar adres, haar werk of wat dan ook. Ook voor mij zijn er grenzen. |:(
  woensdag 15 januari 2014 @ 23:36:30 #106
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_135545257
Liefde kent geen grenzen ;) ;)
BEASTMODE
pi_135545643
Zeg dat nou niet te hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: