zouden meer mensen moeten doen idd...quote:Op maandag 13 januari 2014 11:47 schreef Dressers het volgende:
De beste man heeft dit mooi ad-hoc opgelost.
Dit. Je kunt hem wel naschreeuwen maar dat jongetje was waarschijnlijk snel weggefietst. Hopelijk heeft hij ervan geleerd. Wat is er tegenwoordig mis met het hanteren van de harde hand.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:47 schreef Dressers het volgende:
Goedkoop en doeltreffend. Maar ook riskant. Het kind kan erdoor vallen, maar het komt ook voor dat de persoon die ingrijpt te ver gaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:47 schreef Dressers het volgende:
Moet je je kind maar beter opvoeden. Kind houdt er toch niks blijvends aan over.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef terrorsjaak het volgende:
Als iemand dat bij mij of bij mijn kind deed lag er elke dag afval in zijn tuin.
En dit, dames en heren, is wat er mis is met de huidige maatschappij en (het gebrek aan) opvoeding van koters in het bijzonder.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef terrorsjaak het volgende:
Als iemand dat bij mij of bij mijn kind deed lag er elke dag afval in zijn tuin.
Je doet je username eer aanquote:Op maandag 13 januari 2014 11:48 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik vind van die zelfbenoemde wijkburgemeesters nog ergerlijker, ga lekker je bruine hemd strijken zodat je hem direct kan aantrekken mocht hij weer nodig zijn maar je blijft gewoon met je poten van anderen af.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
En dit, dames en heren, is wat er mis is met de huidige maatschappij en (het gebrek aan) opvoeding van koters in het bijzonder.
Ouders die maar vinden dat hun koter maar alles kan doen en laten, zich niet geroepen voelen om hun kind te corrigeren en oh wee als iemand anders dat dan moet doen. Ik weet niet wat ik erger moet vinden, vervelende en zelfs asociale rotkinderen, of ouders die zo'n blaag maar zijn gang laten gaan en niet op zijn plek wijzen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
En dit, dames en heren, is wat er mis is met de huidige maatschappij en (het gebrek aan) opvoeding van koters in het bijzonder.
Ouders die maar vinden dat hun koter maar alles kan doen en laten, zich niet geroepen voelen om hun kind te corrigeren en oh wee als iemand anders dat dan moet doen. Ik weet niet wat ik erger moet vinden, vervelende en zelfs asociale rotkinderen, of ouders die zo'n blaag maar zijn gang laten gaan en niet op zijn plek wijzen.
Jullie hequote:Op maandag 13 januari 2014 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je je kind maar beter opvoeden. Kind houdt er toch niks blijvends aan over.
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:51 schreef RichardDawkins het volgende:
Prima actie. Geen geweld gebruikt.
Want hij kon niet gewoon de fiets vastpakken? Iedereen mag mijn kind normaal aanspreken op zijn gedrag. Maar je blijft met je handen van 'm af.quote:en trekt dat jochie van zijn fiets, waarop hij valt.
Dit! Gewoon afblijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Want hij kon niet gewoon de fiets vastpakken? Iedereen mag mijn kind normaal aanspreken op zijn gedrag. Maar je blijft met je handen van 'm af.
Als je de fiets vastpakt heb je meer kans dat het kind hard op de grond pleurt dan als je hem in zijn geheel van zijn fiets trekt. Het kind krijgt dus zelfs nog een lift en hoeft minder moeite te doen. Daarnaast moet je niet zo janken om het idee dat iemand jouw kind aanraakt. Wat is daar nou het probleem van zolang het kind er aanleiding voor geeft en hij geen klappen krijgt?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Want hij kon niet gewoon de fiets vastpakken? Iedereen mag mijn kind normaal aanspreken op zijn gedrag. Maar je blijft met je handen van 'm af.
Je grijpt iemand bij de bagagedrager en dan flikkert 'ie van z'n fiets af? Of je trekt iemand aan z'n arm van z'n fiets af. Of dacht je dat die man het kind lief van z'n fiets getild heeft?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Als je de fiets vastpakt heb je meer kans dat het kind op de grond pleurt dan als je hem in zijn geheel van zijn fiets trekt. Het kind krijgt dus zelfs nog een lift en hoeft minder moeite te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |