Want?quote:Op maandag 13 januari 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan beter helemaal niks eten voordat je gaat slapen. Dan slaap je makkelijker.
Dan is je maag bezig met het verwerken van voedsel en vindt het niet de rust die het zou moeten krijgen zodat het langer duurt voordat je in slaap valt.quote:
met honing en thee?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:04 schreef Scissor het volgende:
Warme melk met honing en kamillethee. Is niet echt eten welismaar, maar toch.
Wat een onzin.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan is je maag bezig met het verwerken van voedsel en vindt het niet de rust die het zou moeten krijgen zodat het langer duurt voordat je in slaap valt.
OT: Een goede slok whisky
Jij houdt wel van wat zoets hequote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef Scissor het volgende:
[..]
Nee sorry bedoel het zo:
-warme melk met honing
- kamillethee
je hebt ook van die pilletjes die veel tryptofaan bevatten, te koop in de smartshop onder 'after e'.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Voedsel dat tryptofaan bevat, zoals bijvoorbeeld kalkoen.
http://www.huffingtonpost(...)s-to-h_b_430606.html
die zijn verslavend en heel slecht, je kunt het beter eerst met lapmiddeltjes proberen.quote:
Het was ook maar een grapjequote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die zijn verslavend en heel slecht, je kunt het beter eerst met lapmiddeltjes proberen.
wat ik zelf deed was een stukje wandelen voor het slapen gaan. even gedachten verzettenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje![]()
Gewoon in bed liggen en niet piekeren zou ik zeggen.
Werkt tryptofaan? Ik heb daar zo mijn twijfels bij. Ik vraag me eigenlijk gewoon het beste af wat je niet voor het slapen gaan kunt eten. Ik lees op internet met name dingen zoals komkommer en salade en uiteraard de obvious ones, maar die kent iedereen wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt ook van die pilletjes die veel tryptofaan bevatten, te koop in de smartshop onder 'after e'.
wordt gebruikt door partygangers die hun kater willen verminderen.
Ik slaap juist beter als ik wat eet. Op een lege maag lig ik de hele tijd aan het ontbijt te denkenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan beter helemaal niks eten voordat je gaat slapen. Dan slaap je makkelijker.
Inderdaad, het klopt wel dat sla en komkommer vocht bevatten, maar je blaas kan wel wat vocht hebben. Misschien dat je 1x eruit moet voor een plas (met name vrouwen met hun kleinere blaas ) maar dat is ook alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:30 schreef dotKoen het volgende:
Dat verhaal over sla en komkommer lijkt me flauwekul. Net als alcohol trouwens: alcohol verstoort de slaaparchitectuur.
Tryptofaan is ook niet goed bewezen.
Probeer in ieder geval een juiste slaaphygeine in acht te nemen. Zie: http://thuisarts.nl/slaap(...)-mijn-slaapproblemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |