quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)
Your beauty never ever scared me.
ff snel voorspoelen meteen na het etenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:35 schreef Amarantha het volgende: [..] Haha ja
![]()
Veel moeite doen om yoghurt kommetjes weer schoon te gaan krijgen enz
Beter was ik het meteen af na het etenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ff snel voorspoelen meteen na het etenscheelt een hoop werk
Aahquote:Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef bondage het volgende:
Ik gun Ama dit wel. Net een jaar op FOK! en uiteraard niet weg te denken uit deze reeks.
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter was ik het meteen af na het eten!
Elke neem ik mezelf voor omdat te doen.. maar nooit komt het ervanquote:
Nee ik heb huisgenoten die slapenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon muziek aanzetten tijdens het afwassen vooral hardstyle,maakt het een stuk leuker.
Ik zal het morgen gewoon doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb huisgenoten die slapen
Ik 10:00 maar dat is standaard op Maandagquote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekker gezet om 09:00 om weer beetje een ritme te krijgen
Nee overdag heb ik daar echt geen zin in. Rook mijn jointje even op en dan ga ik afwassenquote:
Daarom wel ff snel altijd voorspoelen, kost een minuutje en scheelt een hoop schrobwerk als je dan uiteindelijk de moed gevonden hebt om echt te gaan afwassenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Elke neem ik mezelf voor omdat te doen.. maar nooit komt het ervan
Ik ga morgen mijn kamer opruimen & schoonmaken.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee overdag heb ik daar echt geen zin in. Rook mijn jointje even op en dan ga ik afwassen
Zonde en zoveel plastic verbruiken ben ik ook geen fan vanquote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ama,waarom koop je gewoon niet honderden plastic bordjes & bestek etc.?
Kan je het gewoon weggooien in de prullenbak
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon muziek aanzetten tijdens het afwassen vooral hardstyle,maakt het een stuk leuker.
quote:
Plastic is prima recyclebaarquote:Op maandag 13 januari 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonde en zoveel plastic verbruiken ben ik ook geen fan van
Ja wij hebben hier een container voor plastic.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Plastic is prima recyclebaarMoet je het wel apart houden.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze bij Ama thuis geen plastic afval scheidenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Plastic is prima recyclebaarMoet je het wel apart houden.
Jawelquote:Op maandag 13 januari 2014 00:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze bij Ama thuis geen plastic afval scheiden
Wij moeten het in de papiercontainer gooien. Eerst wordt het papier opgehaald, twee dagen later het plastic.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja wij hebben hier een container voor plastic.
Doe ik ook ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JawelMaar in mijn kamer flikker ik alles in de prullenbak
Papier,plastic,gft & restafval. Hebben wij hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij moeten het in de papiercontainer gooien. Eerst wordt het papier opgehaald, twee dagen later het plastic.
Ah, netjesquote:Op maandag 13 januari 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JawelMaar in mijn kamer flikker ik alles in de prullenbak
Hier flikkeren we gewoon alles bij elkaar, maarja studentenhuisquote:Op maandag 13 januari 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door het hele huis staan wel plastic afvalbakken
Hier ook idd, echter maar 3 kliko'squote:Op maandag 13 januari 2014 00:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Papier,plastic,gft & restafval. Hebben wij hier.
Gozer?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
roald wanneer had jij nou die date met die gozer?
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef bondage het volgende:
Tijd om te slapen, om 6:00 gaat de wekker weer. Welterusten alvast
kusje op je bondagequote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef bondage het volgende:
Tijd om te slapen, om 6:00 gaat de wekker weer. Welterusten alvast
Ten eerste ik heb jou al maanden niet meer geaptt.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
app het dan de volgende keer niet
Hij wilt even tegen mij gaan trollen.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:04 schreef klawie het volgende:
God hebben jullie twee een haat liefde verhouding
Leugens.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:07 schreef FL_Freak het volgende:
lol roald dan stuur je ineens een dm dat ik op moet houden
One lovequote:Op maandag 13 januari 2014 01:14 schreef klawie het volgende:
Kom op in stoner wordt niemand gepest anders gooi ik je skunk weg
Ik speel alleen online seizoenenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
sinds ik fifa heb alleen maar kampioen geworden in fut.
Ik ben ook wel erg blij met de plek jaquote:Op maandag 13 januari 2014 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Zwolle, dat is mooi. Scheelt reizen.
bondage is een user, hoop ik?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg blij met de plek jaUurtje in de trein (en heenweg met de auto mee met bondage)
Ah, ja dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Met de ogen op half 8 al aan het rukken?
Chill. Ik ga tien minuten met de gele rups.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes. Gibson en Uns gaan ook mee in de auto
10 minuten? Nicequote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Chill. Ik ga tien minuten met de gele rups.
Actionquote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand waar je een drank flacon/heupfles koopt??
http://www.beslist.nl/pro(...)nair_573206_4482471/quote:Op maandag 13 januari 2014 12:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Weet iemand waar je een drank flacon/heupfles koopt??
Ik wil niet online kopenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/pro(...)nair_573206_4482471/
Er is al een plek in Zwolle, bij een waterplasquote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb alleen geen idee waar we in Zwolle moeten chillen. Misschien boven bij het Binnenhof? Op straat roken wordt daar niet echt getolereerd.
Alhoewel, dat is ook vooral in het centrum. Buiten het centrum zijn er genoeg groenvoorzieningen en plassen om bij te chillen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
EchtDan ga ik daar morgen kijken
Welke van de plassen?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is al een plek in Zwolle, bij een waterplas
Oh, het is geen ONZ Stonersmeet. Dan maakt het geen fuck uit. Ik dacht aan een massa blowers.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja check gewoon even de OP van het meetingtopic
Damn op de fiets naar de meeting kunnen gaanquote:Op maandag 13 januari 2014 12:25 schreef BaasBanaan het volgende:
In het geval van Wijthmenerplas kan ik beter m'n fietsje pakken denk ik.
Uurtje fietsen, met het OV gaan zou in dit geval langzamer zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn op de fiets naar de meeting kunnen gaanJaloers wel!
Gefeliciteerd. Valt wel mooi samen; jouw verjaardag op FOK! en zijn verjaardag op dezelfde dagquote:
Haha kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 12:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Valt wel mooi samen; jouw verjaardag op FOK! en zijn verjaardag op dezelfde dag
quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 januari 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
No prob, ik vind je verder wel lief hoor
strugglesquote:Op maandag 13 januari 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Joint draaien en ondertussen bedenken wat ik ga doen na mijn joint
Ja ik moet minder lui zijn dus ik wil wat dingen doen hier in huis maar watquote:
Al afgewassen?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet minder lui zijn dus ik wil wat dingen doen hier in huis maar wat
Nee maar ik had ook geen theedoek meerquote:
dat soort mensenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef Amarantha het volgende:
HahahaIemand op een ruilhandel pagina op FB heeft potjes met glitter te ruil. 8 potjes voor ¤7,95. Nu heb ik Ebay links eronder gezet waar ze een stuk goedkoper zijn, krijg ik een berichtje van die vrouw 'wil je je er niet mee bemoeien?'
Of nietquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of nietHeb ook eerlijk tegen haar gezegd dat er genoeg mensen zijn (vooral op dat soort FB pagina's) die het geld goed kunnen gebruiken
quote:
Ik hoor de tranen in je stem je houdt van mij maar ook van hem.quote:
Jeetjequote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoor de tranen in je stem je houdt van mij maar ook van hem.
Ik wil nu dat je eindelijk kiest, Ik wil nu weten wie verliest.
Ik wil alleen geen leugens meer.
Lekker hard mee bleren met de tv,quote:
Jan Smitquote:Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker hard mee bleren met de tv,
Eerder al met Jan Smit en nu met piepa Paul,
Arme buren.
quote:
Simone zit ook in jou hart...quote:
Was ik maar een kat die negers levens hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was ik maar een kat die negers levens hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Simone zou het niet erg vinden.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Was ik maar een kut die….![]()
Holy fuck, denk beelden xd. 9 dikke G's in een kano.
Tering *proest*
Alleen als ze paul thuis laat mag ze een paar nummertjes komen doen.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen als ze paul thuis laat mag ze een paar nummertjes komen doen.
hahahahahaquote:
Rijden er pendelbusjes tussen Zwolle Centraal en de wijthermerplas?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom staat er nog steeds 'R.I.P Brian Griffin'
Weet ik veelquote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rijden er pendelbusjes tussen Zwolle Centraal en de wijthermerplas?
Ik weet namelijk waar dat is, Dat is te ver om lopend te doen.quote:
Er rijd volgens mij een bus die 1,4 km voor dat gebeuren daar stoptquote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet namelijk waar dat is, Dat is te ver om lopend te doen.
Ik kan je helaas niet daar afzetten als ik al gezopen en aan de joint gelurkt hebquote:Op maandag 13 januari 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Weet ook nog niet hoe ik op de terugweg bij het station kom maar ik zie het allemaal wel
Weet ikquote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet daar afzetten als ik al gezopen en aan de joint gelurkt heb
Je gaat dus ook naar de meeting? Zie ik eindelijk mijn Geordie Shore buddie eens haha!quote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst met Gibson even langs de Balance.
Ik mis je sinds het programma is gestopt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je gaat dus ook naar de meeting? Zie ik eindelijk mijn Geordie Shore buddie eens haha!
Aah hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mis je sinds het programma is gestopt.
Ik heb dan mijn eigen oogst bij mequote:Op maandag 13 januari 2014 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst met Gibson even langs de Balance.
Ja ik ben ziekelijk moe, had vandaag opeens ziekelijke steken in mijn hart, fucking duizelig, paar keer echt bijna flauwgevallen, misselijk, heel warm en zweterig en verloor half gevoel in mijn linkerbeen... naja maar naar de huisarts gegaan: "Als je ouder was geweest, zou ik me veel zorgen hebben gemaakt, maar dit lost zichzelf wel weer op." had hoge bloeddruk en onregelmatig en snelle hartslagen terwijl er helemaal niks was. Het kwam opeens ._. Had niet eens veel caffeine of wat dan ook op. Maar nu ben ik dus half afwezig al de hele dag en heeeeeel moe. Ook een test op diabetes gedaan door bloedsuiker te prikken, maar dat was goed. Oorzaak zou zijn dat mijn hart en longen aan elkaar bleven kleven en dit voor harde steken zorgde waardoor ik een paniekaanval kreeg.. maarja, mijn ademhaling was gewoon normaal. Wel pijnlijk.quote:
Haha, vast welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van beide de helft!!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 2 van die duyvis dipsaus zakjes gekocht maar weet niet welke ik nu moet nemen
Beiden tegelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 2 van die duyvis dipsaus zakjes gekocht maar weet niet welke ik nu moet nemen
Wij Nederlanders zijn dol op kortingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
Zo een flinke bestelling bij Yves Rocher gedaan (naja mee bezig). Veel korting
Jepquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn dol op korting
Doet me een beetje denken aan die Amerikaanse coupon taferelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepIk had 2 dingen in mijn winkelmandje waar al korting op zat maar met een ander actie op de webshop was het nog een euro goedkoper
Wat ben je zat eigenlijk? De week is namelijk net begonnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:33 schreef klawie het volgende:
Ik ben het echt kei en kei zat en verlang naar weekend
Dat alles tegen zit ik verlang echt naar een dikke jointquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ben je zat eigenlijk? De week is namelijk net begonnen
Maar je hebt geen wiet?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat alles tegen zit ik verlang echt naar een dikke joint
Zowiezo rook ik geen wiet maar alleen hasj maar dat heb ik idd niet en heb mezelf belooft alleen te blowen in het weekendquote:
En.. wat maak jij precies mee dat ze jou in dat programma willen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:43 schreef Amarantha het volgende:
https://www.facebook.com/desocialclub Ik was bijna op tv gekomen hiermee. Vanochtend probeerde een chick van BNN contact met me te leggen (ik eerst gedaan) omdat ze wil mee eten vanavond of morgenmiddag.. met cameraploeg erbij. Alleen mijn vader werkt niet echt mee haha, ik wou daar gaan eten met Gwen van BNN erbij maar hij ziet het niet zo zitten
Niksquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En.. wat maak jij precies mee dat ze jou in dat programma willen?
Klinkt als iets dat ik zou kunnen sturenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
'Hi Amanda
is er vandaag ook al taart?
Want dan ik zou graag vanmiddag komen
Hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat ik zou kunnen sturen
jezusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiksWe wouden anders naar mijn vader gaan ter ere van zijn verjaardag
Gwen van BNN had het al over samen slingers ophangen voor mn paps en taart eten
Ja allemaal erg leuk voor je natuurlijk maar ik zou niet naar zo'n aflevering kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Typisch wel dat jij er negatief op moet reageren
'opgelost'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik zat de laatste week met een paar dingetjes aan m'n hoofd, ik steek nu net een joint op en al die dingen heb ik gewoon binnen 5 minuten in mijn hoofd opgelost!OMG! Ik ben echt superblij weer nu!!!
Net als liefde, hihihi.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'opgelost'
wiet maakt blind, mijn vriend
doe het eens anderhalf jaar achter elkaar dagelijks en kijk of je problemen opgelost zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:49 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Net als liefde, hihihi.
Maakt het verblijdende effect er niet minder om...
Je moet ook niet blowen om je problemen willen op te lossen oid. Maar soms... heul soms kan dat gevoel of die vibe je net dat inzichtje geven. Dat momentje waarop alles op zn plek valt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
doe het eens anderhalf jaar achter elkaar dagelijks en kijk of je problemen opgelost zijn
het verblijdende effect wordt dan zeker wel wat minder
dit is waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:01 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Je moet ook niet blowen om je problemen willen op te lossen oid. Maar soms... heul soms kan dat gevoel of die vibe je net dat inzichtje geven. Dat momentje waarop alles op zn plek valt.
Maar blowen doe je vooral omdat het lekker is
Cool... cool, cool, cool!quote:
Hahahaha ja, hè? Maar bij Vas is dat de norm. Ik vraag me af hoe ze is als ze boos is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Typisch wel dat jij er negatief op moet reageren
Ach nee, ik ben gewoon niet van de betutteling en doen alsof iets me interesseert als het helemaal niet interessant is, schijnheilig gedoe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hahahaha ja, hè? Maar bij Vas is dat de norm. Ik vraag me af hoe ze is als ze boos is.
Voor haar is ze dan -1, maar voor ons -2. if you know what i mean
Straight to the pointquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach nee, ik ben gewoon niet van de betutteling en doen alsof iets me interesseert als het helemaal niet interessant is, schijnheilig gedoe.
Je hoeft niet te doen alsof en niet negatief over te komen als je gewoon helemaal niks zegt toch? Of ligt dat aan mij? x)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach nee, ik ben gewoon niet van de betutteling en doen alsof iets me interesseert als het helemaal niet interessant is, schijnheilig gedoe.
Zo kan je denken ja, ik heb alleen moeite met m'n mond houden dan, altijd al gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof en niet negatief over te komen als je gewoon helemaal niks zegt toch? Of ligt dat aan mij? x)
Vooral als iemand ergens blij mee is, dan hoef je dat niet te verpesten.
Zorgwekkend dat je je zegje doen zoveel belangrijker vind, dan iemand op laten gaan in zijn/haar moment. You must be fun at parties.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo kan je denken ja, ik heb alleen moeite met m'n mond houden dan, altijd al gehad.
Daar komt toch niks uit.quote:
Superfun!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zorgwekkend dat je je zegje doen zoveel belangrijker vind, dan iemand op laten gaan in zijn/haar moment. You must be fun at parties.
Wie zei dat? Vas?quote:
Komt omdat jij zo waanzinnig goed bent in het onderwerp veranderen naar iets wat helemaal geen drol met de discussie te maken heeft en verder ook helemaal niet relevant is.quote:
Deed ik dat nu? Nee toch, suikerspin van me?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt omdat jij zo waanzinnig goed bent in het onderwerp veranderen naar iets wat helemaal geen drol met de discussie te maken heeft en verder ook helemaal niet relevant is.
Weet ik veel, leek mij toepasselijk om dat te posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wie zei dat? Vas?
Ik moet eens in d'r kont plassen.
Nee, maar we hebben ook geen discussie.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Deed ik dat nu? Nee toch, suikerspin van me?
Oh, oké. Jij bent de baas. Mag ik nu een kusje op mijn wang?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben ook geen discussie.
Je weet hoe ik het fijn vind.quote:
Luisteren als je stoned bent, beat is zo chill.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef Unscrewed het volgende:
https://soundcloud.com/mr_carmack/insomnity-again
https://soundcloud.com/j-arms/the-repertoire-prod-by-sam
https://soundcloud.com/shashu/still-dre-ft-snoop-dogg-shashu
En dit is gewoon fucking dope.
En nu een powernapje. ZzZzzZz
Oh my god yessquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je weet hoe ik het fijn vind.
In een bad van schapenkots en -uitwerpselen.
Cash money, man. Ik wilde zeggen dat je mij niet moest vergeten zodra je aan de top gekomen bent maar zo te zien ben je daar al. Daaamn dat salarisquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Cash money, man. Ik wilde zeggen dat je mij niet moest vergeten zodra je aan de top gekomen bent maar zo te zien ben je daar al. Daaamn dat salaris
Ik weet nog dat ik de jongste wasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van de stoners zo rond de 17 ofzo...
Ik voel me oud
Je bent ook oud.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van de stoners zo rond de 17 ofzo...
Ik voel me oud
Whehehe... vind het eigenlijk niet zo erg, jullie zijn leuker dan de Coffeeshop.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de jongste wasmaar dat is niet meer zo.
Yup, nog even en dan ben ik dertig...quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup, nog even en dan ben ik dertig...
En dan ga je dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |