Hoezo dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef WitteMuur het volgende:
tweakers pricewatch en daar al je eisen instellen, overigens is de 400hz eis onzin is maar een marketingpraat
Het hele technische verhaal ken ik niet uit me hoofd, maar zoek maar op op Googlequote:
Gevondenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:22 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het hele technische verhaal ken ik niet uit me hoofd, maar zoek maar op op Google
Kies er dan eentje uitquote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gevonden
http://www.homecinemamaga(...)an-framerates-hertz/
Pricewatch gekeken en blijven er nog een paar honderd over...
Qua specs (behalve dat 'ie wat groter mag, maar is er tot 50 inch) wel ongeveer wat ik zoek. Heb zelf geen ervaring met LG.quote:
Kennelijk wel, anders zou er geen prijsverschil van honderden / duizenden euro's zitten tussen de goedkoopste en de duurste.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:29 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Kies er dan eentje uitEr blijven honderden over, maar het boeit geen flikker welke je neemt....
Niet dusquote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kennelijk wel, anders zou er geen prijsverschil van honderden / duizenden euro's zitten tussen de goedkoopste en de duurste.
Ikzelf kijk nooit geen tv, heb alleen een beeldschermquote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel...
Bij bv. de goedkopere modellen van Philips zijn de apps zo traag als dikke stront...
Ninja edit?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel...
Bij bv. de goedkopere modellen van Philips zijn de apps zo traag als dikke stront...
Ok,dan is je mening ook niet zo relevant.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:34 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ikzelf kijk nooit geen tv, heb alleen een beeldscherm
En waarom precies niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok,dan is je mening ook niet zo relevant.
Ik heb ook verstand van auto's, maar rijd er zelf niet een. Daar mag ik mijn mening ook niet over ontfermen?quote:
Correctie: je denkt dat je er verstand van hebt. Dat is iets anders dan er ook echt verstand van hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik heb ook verstand van auto's, maar rijd er zelf niet een. Daar mag ik mijn mening ook niet over ontfermen?
Neen, ben er vrij zeker van. Tevens waarom ontwijk je de vraag?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Correctie: je denkt dat je er verstand van hebt. Dat is iets anders dan er ook echt verstand van hebben.
Had ik ook niet, maar de apps werken goed. Je kan ook eventueel je telefoon of tablet (Android/IOS) gebruiken als muis, dan werkt het sneller. Ik kijk elke dag wel series of films via de Netflix app als ik daar tijd voor heb en momenteel kijk ik Scrubs die staat gedeeld vanaf mijn computer. Werkt probleemloos met ondertiteling en al.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Qua specs (behalve dat 'ie wat groter mag, maar is er tot 50 inch) wel ongeveer wat ik zoek. Heb zelf geen ervaring met LG.
Welke vraag?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Neen, ben er vrij zeker van. Tevens waarom ontwijk je de vraag?
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik heb ook verstand van auto's, maar rijd er zelf niet een. Daar mag ik mijn mening ook niet over ontfermen?
Paar jaar geleden eens in dubio in de winkel gestaan, twijfel tussen een LG en een Samsung. Is uiteindelijk Samsung geworden, puur op het gevoel dat ik bij de naam had.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Had ik ook niet, maar de apps werken goed. Je kan ook eventueel je telefoon of tablet (Android/IOS) gebruiken als muis, dan werkt het sneller. Ik kijk elke dag wel series of films via de Netflix app als ik daar tijd voor heb en momenteel kijk ik Scrubs die staat gedeeld vanaf mijn computer. Werkt probleemloos met ondertiteling en al.
Niet relevantquote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat hier over TV's, niet over auto's.
Mijn ouders hebben een Samsung. Klere ding. Groene vlekken op 1080p, trage menu's... Zal misschien nu wel beter zijn, maar ik heb nooit goede ervaringen met Samsung gehad (mijn Samsung S3 werkt ook traag en slecht).quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar jaar geleden eens in dubio in de winkel gestaan, twijfel tussen een LG en een Samsung. Is uiteindelijk Samsung geworden, puur op het gevoel dat ik bij de naam had.
Goede werking van de apps vind ik belangrijk. Mijn ouwelui hebben een Philips aangeschaft, heeft ze 1.000 gekost, maar de apps vind ik niet heel goed werken. Gaat allemaal erg traag. Bij de goedkopere modellen gaat het zelfs zo traag dat je het niet eens meer een smart tv zou kunnen noemen.
Diagonaal minimaal 100 cm, goede werking van de apps, wifi geïntegreerd... veel meer eisen heb ik eigenlijk niet. Mooie vormgeving is mooi meegenomen, maar dat hebben eigenlijk al die tv's wel.
De S3 is ook een klotetelefoon, S4 werkt wat beter gelukkig. S3 is ook een haast- en prutsklus tussen de S2 en S4 geweest. Net zoals de S2-plus, ook troep.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Samsung. Klere ding. Groene vlekken op 1080p, trage menu's... Zal misschien nu wel beter zijn, maar ik heb nooit goede ervaringen met Samsung gehad (mijn Samsung S3 werkt ook traag en slecht).
De apps op de LG TV werken gewoon normaal. Een PC zal altijd sneller reageren, maar ik ben een mierenn**ker als het aan komt op gebruikersvriendelijkheid en snelheid, maar de LG vind ik erg fijn werken
Weet niet of je nog een computer gaat aansluiten, maar met de juiste instellingen (Game en dan alle poespas uit) geen merkbare input lag via HDMIquote:Op zondag 12 januari 2014 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
De S3 is ook een klotetelefoon, S4 werkt wat beter gelukkig. S3 is ook een haast- en prutsklus tussen de S2 en S4 geweest. Net zoals de S2-plus, ook troep.
Beneden heb ik een Samsung staan en daar ben ik erg tevreden over. Verder ben ik wel hetzelfde als het gaat om apps en menu's e.d.: het moet snel gaan en fatsoenlijk werken... aan iets wat traag is en/of niet goed werkt, hebt je niks.
Mss. een tablet voor de bedieningen. Computer was ik niet direct van plan of je moet wat dingen weten waardoor ik dat absoluut zou moeten gaan doenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet niet of je nog een computer gaat aansluiten, maar met de juiste instellingen (Game en dan alle poespas uit) geen merkbare input lag via HDMI
Klopt niet helemaal wat daar staat.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gevonden
http://www.homecinemamaga(...)an-framerates-hertz/
Pricewatch gekeken en blijven er nog een paar honderd over...
Als jij net zoveel verstand hebt van auto's als van televisies, betwijfel ik of je überhaupt wel iets van auto's afweet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:39 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Geen enkele televisie zou je "Smart" kunnen noemen. De huidige televisies zijn niet doorontwikkeld en SmartTV is nog niet interessant op lange termijn,quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef Halcon het volgende:
Goede werking van de apps vind ik belangrijk. Mijn ouwelui hebben een Philips aangeschaft, heeft ze 1.000 gekost, maar de apps vind ik niet heel goed werken. Gaat allemaal erg traag. Bij de goedkopere modellen gaat het zelfs zo traag dat je het niet eens meer een smart tv zou kunnen noemen.
Ja, een Samsung UE65F6400 en m'n TV die ik beneden had staan op de slaapkamer gezet. Zo'n WD TV geval met externe HDD erbij gekocht, zodat ik de relevante smartfunctie (YouTube) heb en gedownloade films kan bekoekeloeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |