Patserquote:Op zondag 12 januari 2014 21:24 schreef LasTeR het volgende:
Godver wat lelijkKoop gewoon een rayban ofzo.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Patser
OT: niet echt iets voor de stad.. Vind het meer wat om te wandelen of iets dergelijks
Patser omdat iemand zegt : koop gewoon een rayban ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 21:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]Patser omdat iemand een rayban draagt.
Vandaar ook de 'ofzo'.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef ClaudeFiolle het volgende:
[..]
Patser omdat iemand zegt : koop gewoon een rayban ofzo
Voor het wielrennen zijn ze zeer geschikt.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:23 schreef FGK het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hier post dus als ik iets verkeerd heb gedaan hoor ik het wel![]()
Ik vroeg me af wat jullie nou echt een vette zonnebril vinden voor bijv. gewoon in de stad.
Mij lijken deze zonnebrillen me zeer nice:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen vraag ik me wel af of het een goed idee is om zulke brillen gewoon casual te dragen (t' zijn sportzonnebrillen), wat denken jullie?
Dit jaquote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit zijn meer zonnebrillen voor bij het sporten. Geen gezicht als iemand dat 'gewoon' draagt, zeg maar.
Gewoon doen. Ziet er top uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef FGK het volgende:
t hoeft niet persee een sportbril te zijn, maar vind dat soort ontwerpen toch net iets vetter dan de typische aviator/rayban. Kheb liever een iets 'slanker' ding dan zulke bolle glazen.
Iedereen ze eigen ding. Ik zou toch dan naar een wat nettere bril zoeken die wat kleiner is in plaats van een sportbril, maar je moet het zelf maar weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef FGK het volgende:
t hoeft niet persee een sportbril te zijn, maar vind dat soort ontwerpen toch net iets vetter dan de typische aviator/rayban. Kheb liever een iets 'slanker' ding dan zulke bolle glazen.
Er zit toch echt een wereld tussen een Aviator en dit soort brillen...quote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef FGK het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef 2dope het volgende:
Metropol (>100000 inwoners):
[ afbeelding ]
Agglomeraat (25000 - 10000 inwoners):
[ afbeelding ]
Stad (>25000 inwoners):
[ afbeelding ]
Dorp (<10000 inwoners):
[ afbeelding ]
Buurtschap (500 - 10000 inwoners):
[ afbeelding ]
Geen dank.