SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wij ook, hou ons alsjeblieft op de hoogte.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Straks voor het eerst spelen met IF Rossi, ben benieuwdBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wij ook, hou ons alsjeblieft op de hoogte.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die Lakeside titel bij darts stelt ook niks meer voor hè..Peter Griffin wint dit jaar
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tip van Flip: Wacht even met het openen van je Season ticket/Ultimate Edition pack tot er ook TOTY spelers in packs zitten. Heb je nog een iets minder kleine kans op alleen troep
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is dat season ticket nou gewoon een jaar geldig of gewoon tot een nieuwe Fifa uitkomt?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Tip van Flip: Wacht even met het openen van je Season ticket/Ultimate Edition pack tot er ook TOTY spelers in packs zitten. Heb je nog een iets minder kleine kans op alleen troep![]()
SIF BerardiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 jaar loopt het jaquote:Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Is dat season ticket nou gewoon een jaar geldig of gewoon tot een nieuwe Fifa uitkomt?
En packs zijn steeds 1 week geldig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al heb ik er nu al 2 fifa's profijt van. Terwijl mijn season ticket toch al lang afgelopen isquote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 jaar loopt het ja
En packs zijn steeds 1 week geldig.Feyenoord Rotterdam![]()
Ja ik heb al 2x fifa points gekocht voor 10 euro, kan ik net zo goed ff 25 neerleggen voor season ticket..quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 jaar loopt het ja
En packs zijn steeds 1 week geldig.![]()
Mja dat is een vage glitch, maar dat is normaal niet zoquote:Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Al heb ik er nu al 2 fifa's profijt van. Terwijl mijn season ticket toch al lang afgelopen is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo boeiend is het niet. Enige voordeel was dat je early access had. Voor de packs hoef je het niet te doen. Iedere week een kutpack van 5k. Weet ook niet hoeveel je er nou precies krijgt. Geen 52 in ieder geval..iets in de 30 geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja ik heb al 2x fifa points gekocht voor 10 euro, kan ik net zo goed ff 25 neerleggen voor season ticket..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je krijgt korting op Fifa points, dus als je die toch al vaak koopt kan het wel interessant zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo boeiend is het niet. Enige voordeel was dat je early access had. Voor de packs hoef je het niet te doen. Iedere week een kutpack van 5k. Weet ook niet hoeveel je er nou precies krijgt. Geen 52 in ieder geval..iets in de 30 geloof ik.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wij ook, hou ons alsjeblieft op de hoogte.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit jaar weer TOTY pullen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
SIF Berardi dus![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een mooie binnenkomer van jou in deze reeks jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen was ik er al weer langer maar weer tijdje afwezig. Ik kom en ik ga. Meestal kom ik, in donkere kieren.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een mooie binnenkomer van jou in deze reeks jaWij vormen tezamen gezellig een schaar.
IF Berardi is een 73, dus de SIF zal dan silver blijven![]()
Ik had zijn NIF en die was ook wel aardig, wel jammer van de 3*.
Profit pack gr gr![]()
in je hand ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toen was ik er al weer langer maar weer tijdje afwezig. Ik kom en ik ga. Meestal kom ik, in donkere kieren.
Feyenoord Rotterdam![]()
Doucheputje.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hebben wij ook al een tijdje last van hierquote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef Freire het volgende:
Fox Sports 2 doet het niet op kanaal 422, maar op kanaal 927 (niet HD) wel![]()
![]()
Ik speelde echt tegen een kanker sukkeltje net. Die gast schoot letterlijk zodra hij kon. Had 21 schoten, 11 op doel. 2 van rond de 16
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat heb ik ook..fucking irritant, En bij Ziggo doen ze alsof ze dit nog nooit gehoord hebben terwijl ik veel mensen ken die hetzelfde probleem hebben of hebben gehad.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:35 schreef Freire het volgende:
Fox Sports 2 doet het niet op kanaal 422, maar op kanaal 927 (niet HD) welAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
DuKankerTankquote:Op zondag 12 januari 2014 21:42 schreef DuTank het volgende:
Ik speelde echt tegen een kanker sukkeltje net. Die gast schoot letterlijk zodra hij kon. Had 21 schoten, 11 op doel. 2 van rond de 16
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus daar gaan de donaties heenquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Berardi![]()
![]()
4444
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Urby MOTM. Lekker als je directe tegenstander dit doet!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt echt een überzieke IF ditquote:
Als z'n eerste IF al zulke stats had
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Dalijk gaat milan nog winnen en krijgen we geen sif berardi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die komt er sowieso. Al verliezen ze nu nog met 50-4Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb hem al een tijdje niet meer gebruikt maar hij viel mij toen juist op.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Jammer dat je Quintero moet gebruiken, valt bij mij de laatste tijd echt tegen
We zullen het zo wel zien.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jackson CAM en Ibarbo of Muriel spitsquote:Op zondag 12 januari 2014 22:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Jammer dat je Quintero moet gebruiken, valt bij mij de laatste tijd echt tegen![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jackson CAM en Ibarbo of Muriel spits![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jackson CAM en Ibarbo of Muriel spits
Heb deze ook al.
De IF is ook flink gestegen, ideale moment om hem nog met winst te dumpen voor de SIF komt.quote:
Djeetje wilde hem ooit pricefixen maar faalde![]()
![]()
Agh die heeft nu toch 31 miljoen aan coins dus hij zal er niet echt wakker van liggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De IF is ook flink gestegen, ideale moment om hem nog met winst te dumpen voor de SIF komt.
Djeetje wilde hem ooit pricefixen maar faaldeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
verschil Juventus en AC Milan 30 punten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verschil Milan en degradatiestreep 6 puntenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
verschil Juventus en AC Milan 30 punten![]()
![]()
![]()
Mijn eigen items vinden op de TP
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
FC Leviquote:Op zondag 12 januari 2014 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eigen items vinden op de TP
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net de seasonfinale van Sherlock op BBC gezien....
Nondeju, wat een epische aflvering.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Hoe vinden jullie Di Maria?
De keren dat ik tegen hem gespeeld heb werd m'n verdediging er vierkant uitgelopen door hem, ik twijfel nu tussen hem en Vela. Zijn die 33k meer het waard?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ga maar eens FM spelen als je dit al grappig vindquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ook allemaal namen met ziektes?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga maar eens FM spelen als je dit al grappig vind
kippenvel op me arm. Ben der stil vanquote:![]()
Ik denk niet dat ze echt hoeven te stemmen voor het mooiste doelpunt.
Iemand tips voor een goede CAM uit de BPL?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als hij gewoon achter de spits (geen wide CAM) staat De Bruyne!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand tips voor een goede CAM uit de BPL?![]()
Gekocht. Ik twijfelde tussen hem en Ozil, ik ga die 55k wel aan pakjes weggooien wanneer TOTY er isquote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Als hij gewoon achter de spits (geen wide CAM) staat De Bruyne!
Het had sowieso zonde geweest om Ozil te kopen in de nacht voordat het TOTY bekend wordt gemaakt. Verder is De Bruyne een van de grootste bazen in FUT14quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gekocht. Ik twijfelde tussen hem en Ozil, ik ga die 55k wel aan pakjes weggooien wanneer TOTY er is![]()
![]()
Goede koop. Absolute koning.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gekocht. Ik twijfelde tussen hem en Ozil, ik ga die 55k wel aan pakjes weggooien wanneer TOTY er is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor het eerst dat ik Maver een PI zie gebruiken. Komt meteen heel anders over.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kippenvel op me arm. Ben der stil van
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef Freire het volgende:
[..]
Het had sowieso zonde geweest om Ozil te kopen in de nacht voordat het TOTY bekend wordt gemaakt. Verder is De Bruyne een van de grootste bazen in FUT14Ben benieuwd. Eriksen zijn stats zien er goed uit maar wat een pauper is dat zegquote:![]()
Zijn passing is om te huilen en laten we het maar niet hebben over de duels
De Bruyne heeft een stuk hogere strength in ieder geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd. Eriksen zijn stats zien er goed uit maar wat een pauper is dat zeg![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vond zijn passing wel heel fijn, maar die baggerstrength is echt irritant als hij in de as speelt. De Bruyne heeft echt goede strength voor dat type speler en zijn schot + finishing is ook veeeeel beter. Staat ook echt altijd op de goede plek die manquote:Op maandag 13 januari 2014 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd. Eriksen zijn stats zien er goed uit maar wat een pauper is dat zeg![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alaba in ST pack. Ik heb nu van alle kandidaten op de lb voor het toty in een pakje gehad afgelopen dagen![]()
Wacht dan op TOTY met die packs, kutjes.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die ene pack gaat het verschil niet makenquote:Op maandag 13 januari 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Wacht dan op TOTY met die packs, kutjes.![]()
Maakt voor mij niet uit ik trek toch wel een pakje of 50 openquote:Op maandag 13 januari 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Wacht dan op TOTY met die packs, kutjes.![]()
jawel..ik zag het in mijn glazen bolquote:Op maandag 13 januari 2014 01:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die ene pack gaat het verschil niet maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi, dan wacht ik even.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jawel..ik zag het in mijn glazen bolBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Moggel. Lekker handig: half uur voor je wekker wakker worden, dat fing uitzetten met de intentie er meteen uit te gaan en dan weer in slaap vallengelukkig werd ik op tijd wakker voor 1 trein later dan normaal. Voor hetzelfde geld was ik pas na 12en wakker geworden
![]()
![]()
Zo herkenbaar ditquote:Op maandag 13 januari 2014 09:06 schreef Zhano het volgende:
Moggel. Lekker handig: half uur voor je wekker wakker worden, dat fing uitzetten met de intentie er meteen uit te gaan en dan weer in slaap vallengelukkig werd ik op tijd wakker voor 1 trein later dan normaal. Voor hetzelfde geld was ik pas na 12en wakker geworden
Ook Jetro?quote:Op maandag 13 januari 2014 01:17 schreef Maver24 het volgende:
Alaba in ST pack. Ik heb nu van alle kandidaten op de lb voor het toty in een pakje gehad afgelopen dagen![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Transfer:
[ afbeelding ]
Beter te linken zo(al heb ik hem al met Colombiaantjes)
Nee, dat jij tegen iemand moest spelen die veel van afstand schoot is veel interessanter, daar hebben we echt iets aan.
En is je TP nog steeds leeg? Do tell more ..![]()
Nice, goede stats welquote:Op maandag 13 januari 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Transfer:
[ afbeelding ]
Beter te linken zo(al heb ik hem al met Colombiaantjes)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Blijkbaar was het dusdanig interessant dat je het hebt onthouden.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:53 schreef DutchSL het volgende:
Nee, dat jij tegen iemand moest spelen die veel van afstand schoot is veel interessanter, daar hebben we echt iets aan.
En is je TP nog steeds leeg? Do tell more ..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Cocu en 2000 muntjes![]()
Dit is echt het enige gratis pakje tot nu toe waar een speler in zit die het waard is om te verkopen, voor de rest al maanden op rij alles gediscard.quote:
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zeker 6 weken niet gespeeld heb.. ik dacht dat dan alle pakjes in je store bleven staan, niet dusEA
vanavond toch al?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O, ik dacht morgenavond.quote:
Eerst bekendmaking en dan de volgende dag beginnen: DI (Verdedigers), WO (Middenvelders), Do (Aanvallers), VRIJ, ZA, ZO (Hele TOTY)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanavond na het gala gewoon, net als vorig jaar. Zie Twitter EAquote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O, ik dacht morgenavond.
Eerst bekendmaking en dan de volgende dag beginnen: DI (Verdedigers), WO (Middenvelders), Do (Aanvallers), VRIJ, ZA, ZO (Hele TOTY)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanavond na het gala gewoon, net als vorig jaar. Zie Twitter EA
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah! Even kijken hoelang het duurt voordat een "niggas be like"/"mocros be like"-facebook eraf wordt gesodemieterd..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe lang blijven ze goed?quote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit is echt het enige gratis pakje tot nu toe waar een speler in zit die het waard is om te verkopen, voor de rest al maanden op rij alles gediscard.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik zeker 6 weken niet gespeeld heb.. ik dacht dat dan alle pakjes in je store bleven staan, niet dusEA
Want heb een preorder pack en eentje van de goldcup
1 weekquote:Op maandag 13 januari 2014 10:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze goed?
Want heb een preorder pack en eentje van de goldcup![]()
Zoiets was het vorig jaar wel toch? Ik ga denk elke dag 100k aan pakjes openmaken... Lekker m'n coins wegsmijten.... kut spelquote:Op maandag 13 januari 2014 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O, ik dacht morgenavond.
Eerst bekendmaking en dan de volgende dag beginnen: DI (Verdedigers), WO (Middenvelders), Do (Aanvallers), VRIJ, ZA, ZO (Hele TOTY)![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zoiets was het vorig jaar wel toch? Ik ga denk elke dag 100k aan pakjes openmaken... Lekker m'n coins wegsmijten.... kut spelMaar we zullen wel zien vanavond.
Herkenbaar uit mijn horeca tijd jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga gewoon elke keer als er weer ruimte is op de TP een nieuw pack openen (en aangezien ik bijna niets discard zal dat niet zo heel erg hard gaan, maar heb afgelopen week ook wel een stuk of 15 silver packs geopend op deze manier)![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen ik stage liep bij PIAS hebben we een aantal keer geprobeerd om hem naar Nederland te halen. Helaas lukte het toen niet met een 'werk'vergunning. Geniaal deze kerel!quote:Op maandag 13 januari 2014 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Wat een baas is dit
http://www.flabber.nl/lin(...)rte-amerikanen-17626
Edit: Hij stond precies een maand geleden in Toomler.![]()
Anouk Hoogendijk van Ajax naar Arsenal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
4k verloren op Jesus Navas in 3 dagen.daar moet ik een dag voor traden....
And he's gone..quote:
Seedorf nu volgens Derksen?
edit. Tassotti als adje interim en dan in de zomer Seedorf (volgens VI, ik moet het nog zien)![]()
LEKKER JEZUS... webapp blijft crashen
Net wel een potje met dit team gespeeld:
Totaal geen last van de workrates, speelde heerlijk![]()
link?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
3.7 miljoen coins nu over mijn 3 accounts verspreidt, plus zo'n 1.5 miljoen aan spelers die nog op de TP staan (nog een paar SIF Pedro's o.a.)
Daar moet ik wel iets leuks uit het TOTY voor kunnen kopen.![]()
DONT put him in a cheap team its higly recommended beqause he dont plays goodquote:Op maandag 13 januari 2014 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/1505/nani/reviews/
In b4 futhead'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Sandro LB joh, is echt een koning.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze in elkaar fietsen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ze beiden gehad, Sikweera vind ik veel beter op de 1 of ander.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alex Sandro LB joh, is echt een koning.![]()
Zit eindelijk in divisie 1![]()
na 300 wedstrijden
fifa op ps3 had het beetje verneukt voor me
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Seedorf heeft nog helemaal geen papieren en weet nog niet eens zeker of hij na dit seizoen al gaat stoppen. Ik zou denken dat het Inzaghi wordt met een ervarener coach als soort van 'mentor'. Hopelijk Spalletti, want dan is die opgerot bij Zenit.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
And he's gone..
Seedorf nu volgens Derksen?
edit. Tassotti als adje interim en dan in de zomer Seedorf (volgens VI, ik moet het nog zien)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Hopelijk neemt hij dan Criscito meequote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Seedorf heeft nog helemaal geen papieren en weet nog niet eens zeker of hij na dit seizoen al gaat stoppen. Ik zou denken dat het Inzaghi wordt met een ervarener coach als soort van 'mentor'. Hopelijk Spalletti, want dan is die opgerot bij Zenit.![]()
![]()
Zenit zit niet al te krap in de LB's, dus dat zou best kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij dan Criscito mee
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat was vorig jaar het moment dat de verdedigers het goedkoopst waren, vandaag/morgen of toch zondag als alles nog een keer in packs komt?
Ik kan me voorstellen dat ze tussen woensdag en zondag harder zullen stijgen, dan ze op zondag zelf zullen dalen?![]()
Hou je bekquote:Op maandag 13 januari 2014 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Seedorf heeft nog helemaal geen papieren en weet nog niet eens zeker of hij na dit seizoen al gaat stoppen. Ik zou denken dat het Inzaghi wordt met een ervarener coach als soort van 'mentor'. Hopelijk Spalletti, want dan is die opgerot bij Zenit.![]()
jaquote:Op maandag 13 januari 2014 13:03 schreef DutchSL het volgende:
Wat was vorig jaar het moment dat de verdedigers het goedkoopst waren, vandaag/morgen of toch zondag als alles nog een keer in packs komt?
Ik kan me voorstellen dat ze tussen woensdag en zondag harder zullen stijgen, dan ze op zondag zelf zullen dalen?![]()
Viel echt mee. Heb het wel gehaald, of ze moeten het achterlijk nakijkenquote:Op maandag 13 januari 2014 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Duidelijk. Hoe was je TT gweest?![]()
![]()
Waarom is David Luiz zoveel duurder dan Kaboul? Kaboul heeft op alles betere stats behalve op nationaliteit.
![]()
David luiz heeft een betere sliding tackle, marking, vision, interceptions, agility, acceleration en balans dan Kaboulquote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef AntiHero het volgende:
Waarom is David Luiz zoveel duurder dan Kaboul? Kaboul heeft op alles betere stats behalve op nationaliteit.
Verder is hij natuurlijk makkelijker te linken met oa Thiago Silva, Marcelo of Dani Alves![]()
Ja, "relist all" optie is wel mooi (als er geen bugs in zitten..) nu zit ik als mijn TP vol is 100 + 30 + 30 keer te klikken.quote:![]()
Mijn welgemeende excuses.
Hoop dat ze de auction een beetje fixen, ze hebben er dit jaar echt een zooitje van gemaakt.![]()
Inderdaad. Te vaak dat ik met gerichte zoekopdrachten niks vind, terwijl er wel degelijk wat te koop staatquote:Op maandag 13 januari 2014 14:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn welgemeende excuses.
Hoop dat ze de auction een beetje fixen, ze hebben er dit jaar echt een zooitje van gemaakt.
En excuses aanvaard natuurlijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind 1 CB met high med workrate juist weer chill spelen, ieder zijn dingquote:Op maandag 13 januari 2014 13:56 schreef DutchSL het volgende:
Frankrijk > Brazilië dit jaar
En Luiz heeft kut work rates![]()
![]()
Of je bladert tussen pagina's en dan zegt hij opeens dat de pagina's op zijn, terwijl als je dan 1x terug gaat en dan weer verder wel weer kaarten staanquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Te vaak dat ik met gerichte zoekopdrachten niks vind, terwijl er wel degelijk wat te koop staat
En excuses aanvaard natuurlijk.
Of hij zegt gewoon krak en je kunt opnieuw inloggen..![]()
Dat ook ja. Zit je net op de 25e minuut, staan er ineens geen meer te koop.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of je bladert tussen pagina's en dan zegt hij opeens dat de pagina's op zijn, terwijl als je dan 1x terug gaat en dan weer verder wel weer kaarten staan
Of hij zegt gewoon krak en je kunt opnieuw inloggen..
En dat krak is nog irritanter
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heeft Frankrijk ook (Ramiquote:Op maandag 13 januari 2014 14:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik vind 1 CB met high med workrate juist weer chill spelen, ieder zijn dingof Mangala met high/high)
![]()
Die staat ook LB nu, had de verkeerde gepakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alex Sandro LB joh, is echt een koning.
![]()
Al meerdere van dit soort foto's gezien op pagina's van Feyenoord supportersgroepen, ziet er naar uit dat het onmogelijk goed kan gaan deze keer![]()
Mangala en Luiz zijn allebei wel fijn vind ik, ondanks rare workrates. Voelen allebei als high/high aan en zijn gewoon overal op de verdedigende helft te vinden (en ook niet dieper dan dat tenzij je zelf gaat kutten met 1-2'tjes ofzo). Zitten gewoon echt overal tussen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dom volk blijft domquote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Al meerdere van dit soort foto's gezien op pagina's van Feyenoord supportersgroepen, ziet er naar uit dat het onmogelijk goed kan gaan deze keer![]()
Vrienden van mij hebben ook kaartjes voor het thuisvak.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Al meerdere van dit soort foto's gezien op pagina's van Feyenoord supportersgroepen, ziet er naar uit dat het onmogelijk goed kan gaan deze keerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat had ik je van te voren ook wel kunnen zeggen. Het is gewoon oerdom dat er geen supporters bij kunnen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Al meerdere van dit soort foto's gezien op pagina's van Feyenoord supportersgroepen, ziet er naar uit dat het onmogelijk goed kan gaan deze keer
Het gaat iig goed verpest worden voor de komende door één van de groepen of beide groepenFeyenoord Rotterdam![]()
Kut hooligans (van welke club dan ook).
Maak er een Utopia achtig programma van. Hek er omheen en laat maar gaan.![]()
Precies. Lekker samen douchen. Want douchen verbroedert.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef DutchSL het volgende:
Kut hooligans (van welke club dan ook).
Maak er een Utopia achtig programma van. Hek er omheen en laat maar gaan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Lekker samen douchen. Want douchen verbroedert.
Eigenlijk kunnen ze beter uitsupporters gewoon toelaten, de kans dat er met de huidige veiligheidsmaatregelen nog rellen uit kunnen breken is minimaal. In ieder geval vele male kleiner dan wanneer je ze uit het uitvak weert en ze dus een aanleiding geeft om in het thuisvak te gaan zitten![]()
En dan geef je die mongolen dus hun zin.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef Freire het volgende:
Eigenlijk kunnen ze beter uitsupporters gewoon toelaten, de kans dat er met de huidige veiligheidsmaatregelen nog rellen uit kunnen breken is minimaal. In ieder geval vele male kleiner dan wanneer je ze uit het uitvak weert en ze dus een aanleiding geeft om in het thuisvak te gaan zitten![]()
Dude...van welke planeet kom jij?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:17 schreef Freire het volgende:
Eigenlijk kunnen ze beter uitsupporters gewoon toelaten, de kans dat er met de huidige veiligheidsmaatregelen nog rellen uit kunnen breken is minimaal.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dacht dat je op een close up van dat mooie beesie op de tribune doeldequote:(werd een paar keer in beeld genomen.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dacht dat je op een close up van dat mooie beesie op de tribune doelde(werd een paar keer in beeld genomen.).
Hard genomen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor half 4.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Beverwijker het volgende:
Wanneer komen de TOTY packs ? moet om half 4 naar de tandarts..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou dan zal ik hem maar afzeggen want je gaat het feest missen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Beverwijker het volgende:
Wanneer komen de TOTY packs ? moet om half 4 naar de tandarts..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ga vrij regelmatig naar uitwedstrijden van Feyenoord, mochten ze het toelaten dat er supporters naar Amsterdam afreizen stappen ze in de trein bij Rotterdam Stadion en stappen ze uit bij de ArenA (zonder tussenstop). Bij de ArenA zal er wat heen en weer worden gescholden op een paar honderd meter afstand (). In het stadion zelf gebruiken ze buffervakken een een paar blikken ME'ersquote:Op maandag 13 januari 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude...van welke planeet kom jij?![]()
Van 15:30 tot 16:00quote:Op maandag 13 januari 2014 14:24 schreef Beverwijker het volgende:
Wanneer komen de TOTY packs ? moet om half 4 naar de tandarts..![]()
"Hardnekkige geruchten nu dat Ajax Ola Toivonen van PSV wil halen als vervangster van Anouk Hoogendijk. Geruchten lijken vooralsnog onzin."quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou wel geniaal zijn als een vrouwelijke speler zo goed is dat ze mee kan doen in een mannenelftal.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
"Hardnekkige geruchten nu dat Ajax Ola Toivonen van PSV wil halen als vervangster van Anouk Hoogendijk. Geruchten lijken vooralsnog onzin."Feyenoord Rotterdam![]()
Wacht maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als een vrouwelijke speler zo goed is dat ze mee kan doen in een mannenelftal.
Mrs van Trapz JR. over 15 jaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De ene bevallige blondine voor de andere..niks mis mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
"Hardnekkige geruchten nu dat Ajax Ola Toivonen van PSV wil halen als vervangster van Anouk Hoogendijk. Geruchten lijken vooralsnog onzin."Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Marthaquote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als een vrouwelijke speler zo goed is dat ze mee kan doen in een mannenelftal.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik snap nog steeds niet dat vrouwen zo slecht zijn in darts ten opzichte van mannen. Dat is nou net wel een "sport" waarbij je zou zeggen dat er geen verschil zou moeten zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En als dat dan zo is, waarom is er dan ooit besloten tot stoppen met uitpubliek bij die wedstrijd?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik ga vrij regelmatig naar uitwedstrijden van Feyenoord, mochten ze het toelaten dat er supporters naar Amsterdam afreizen stappen ze in de trein bij Rotterdam Stadion en stappen ze uit bij de ArenA (zonder tussenstop). Bij de ArenA zal er wat heen en weer worden gescholden op een paar honderd meter afstand (). In het stadion zelf gebruiken ze buffervakken een een paar blikken ME'ersNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die kan nog niet mee bij een derdeklasser joh. Bij dat soort sporten zullen ze toch nooit in de buurt komen van mannen, zelfs niet op een veeeeeeeeeel lager niveau. Jaren geleden dachten Venus en Serena Williams ook wel dat ze mee zouden kunnen komen in het mannentennis dus werd er een wedstrijd opgezet tegen deze man:quote:quote:Karsten Braasch (Marl, 14 juli 1967) is een Duits voormalig professioneel tennisspeler. Tijdens de tweede helft van zijn carrière was hij vooral actief in het herendubbelspel.
Braasch was geen grijze muis in het tenniscircuit. Hij stond bekend als kettingroker en een biertje lustte hij ook wel.
Verder is Braasch vooral bekend om de 'Battle of the Sexes' in 1998 tijdens de Australian Open. Braasch, op dat moment nummer 203 op de Ranking nam het op in een duel tegen Serena en Venus Williams. Hierin versloeg hij Serena met 6-1 en Venus met 6-2.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na gezeik bij jeugdwedstrijden,quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als dat dan zo is, waarom is er dan ooit besloten tot stoppen met uitpubliek bij die wedstrijd?
Echt een mongooltje dat hij dat toen niet heeft gedaan. Type als Toi mag blij zijn met iedere BPL club.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:32 schreef DutchSL het volgende:
Toivonen zou naar Trabzonspor gaan volgens de geruchten, en dan vond hij Norwich te minAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ZEIST - De wedstrijden tussen de eerste elftallen van Ajax en Feyenoord worden de komende vijf jaar zonder de supporters van de bezoekende club gespeeld. Dat is het resultaat van het overleg dat woensdagavond plaatsvond tussen de burgemeesters Cohen (Amsterdam), Aboutaleb (Rotterdam), bestuurders van Ajax, Feyenoord en de KNVB.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En als dat dan zo is, waarom is er dan ooit besloten tot stoppen met uitpubliek bij die wedstrijd?
De periode van afkoeling wordt na twee jaar geëvalueerd, waarna de termijn eventueel ingekort kan worden. Dit heeft de KNVB woensdagavond laten weten.
De beslissing volgt op de incidenten van afgelopen week, van de wedstrijden van zowel de eerste elftallen als de beloftenteams. Ondanks eerdere waarschuwingen die de clubs en burgemeesters aan de aanhang hebben gegeven, is er blijvend sprake van misdragingen, geweldsincidenten en spreekkoren.
Naar aanleiding van supportersrellen is in 2005 door de burgemeesters, clubs en KNVB destijds afgesproken dat als er zich bij volgende wedstrijden weer ongeregeldheden zouden voordoen dit 'vijf-jaren-regime' van kracht zal worden.
De bovenmatige inzet vanuit de politie en clubs hebben er bij de laatste edities van de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord niet toe geleid dat het rond de duels rustig bleef. Ook bij een duel tussen de beloftenteams van beide clubs ging het vorige week mis.
Burgemeesters, clubs en KNVB vinden de incidenten van de afgelopen weken (zondag versloeg Ajax in Amsterdam Feyenoord met 2-0) aanleiding om deze periode van afkoeling in te voeren. Voor de beloftenelftallen geldt zelfs dat de onderlinge duels de komende twee seizoenen helemaal zonder publiek worden gespeeld.Feyenoord Rotterdam![]()
Dit ja, en het herhaaldelijk scanderen van Hamas, Hamasquote:Op maandag 13 januari 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Na gezeik bij jeugdwedstrijden,![]()
Nadat CIDI weer ging huilen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit ja, en het herhaaldelijk scanderen van Hamas, Hamas
Prima, dan zijn het geen rellen, maar evengoed misdragingen...quote:Op maandag 13 januari 2014 14:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Dit ja, en het herhaaldelijk scanderen van Hamas, HamasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verder is het volgens mij de enige voetbalwedstrijd ter wereld waar al 5 jaar geen uitsupporters worden toegelaten![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En terechtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef Freire het volgende:
Verder is het volgens mij de enige voetbalwedstrijd ter wereld waar al 5 jaar geen uitsupporters worden toegelaten![]()
Het is wel kut dat die Ajax fans ook niet naar Rotterdam mogen want het zijn eigenlijk alleen die Feyenoorders die zich niet kunnen gedragen steeds.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel kut dat die Ajax fans ook niet naar Rotterdam mogen want het zijn eigenlijk alleen die Feyenoorders die zich niet kunnen gedragen steeds.![]()
Troll is obvious.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
xdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon beide clubs uitsupporters verbieden. Is het risico niet waard.
Mogen ze ook veel vaker doen, ook bij andere wedstrijden die altijd uit de klauwen lopen.![]()
Ik zou haar ook gewoon mijn bus uitduwen. Volgens mij komt zo'n chauffeur wekelijks wel zo'n mafketel tegen..ik heb ze hier ook al vaak in de bus gezienquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ov_rage_aanval.html
![]()
![]()
![]()
Die gast op het einde ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GIFCAM.exequote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef Fuszy het volgende:
Hoe maak je een gifje?
Ik wil gewoon wat plaatjes achter elkaar hebben als UI.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet zo handig voor wat hij wil doen alleen. Of hij moet zijn slideshow gaan gifcammenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je daarmee zelf een gifje maken met wat plaatjes die achter elkaar afgespeeld worden?quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Amenquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon beide clubs uitsupporters verbieden. Is het risico niet waard.
Mogen ze ook veel vaker doen, ook bij andere wedstrijden die altijd uit de klauwen lopen.![]()
O nee, dat is niet zo handig.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je daarmee zelf een gifje maken met wat plaatjes die achter elkaar afgespeeld worden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pareltjequote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die gast op het einde ook.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja ik ook. Niet alleen in de busquote:Op maandag 13 januari 2014 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook gewoon mijn bus uitduwen. Volgens mij komt zo'n chauffeur wekelijks wel zo'n mafketel tegen..ik heb ze hier ook al vaak in de bus gezien![]()
Het is toch wel tricky om wat te doen. Zou niet weten hoe ik zou reageren als omstander of buschauffeur. Die mensen zijn echt niet 100%. Het is alleen ook niet je probleem. Jij moet ook je ding doen.Feyenoord Rotterdam![]()
leuke vriendin voor robin haase
Maar ze maakt zich dus zo druk omdat ze 3 meter verder dan een halte moet uitstappen? Dat gebeurt toch wel vaker.. bij mij iig.![]()
Dat zegt de omschrijving, maar ik gok er meer op dat het fout ging met uitchecken. Volgens mij kan dat best wel gevolgen hebben als je flink autistisch bentquote:Op maandag 13 januari 2014 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
leuke vriendin voor robin haase
Maar ze maakt zich dus zo druk omdat ze 3 meter verder dan een halte moet uitstappen? Dat gebeurt toch wel vaker.. bij mij iig.Feyenoord Rotterdam![]()
Waarom verdedigd die kneus op het eind dat gekke wijfquote:Op maandag 13 januari 2014 14:44 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die gast op het einde ook.![]()
![]()
Laten we het de expert op dat gebied vragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat zegt de omschrijving, maar ik gok er meer op dat het fout ging met uitchecken. Volgens mij kan dat best wel gevolgen hebben als je flink autistisch bent
DS2 ben je er?![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel kut dat die Ajax fans ook niet naar Rotterdam mogen want het zijn eigenlijk alleen die Feyenoorders die zich niet kunnen gedragen steeds.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik moest een keer meer dan een kilometer lopen terwijl ik wel al veel eerder op stop had gedrukt.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Laten we het de expert op dat gebied vragen.
DS2 ben je er?![]()
Dat is wel echt aids..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest een keer meer dan een kilometer lopen terwijl ik wel al veel eerder op stop had gedrukt.![]()
![]()
Mensen die ineens boven de BIN gaan bieden.__!!
da kan himme nie, zaadmagneetquote:Op maandag 13 januari 2014 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die ineens boven de BIN gaan bieden.__!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik bedoel dat er goedkopere BINs op de markt staan, zaadreservoir.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Irrationeel gedragquote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er goedkopere BINs op de markt staan, zaadreservoir.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zit ff op youtube dat awakenings van DuTank te kijken..
Die muziek is echt te minimaal voor mijlijkt ook echt allemaal op elkaar
Zou je wel echt van moeten houden of net als DuTank aan de pillies zitten![]()
Beter formuleren dan, ejaculaatmagnaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er goedkopere BINs op de markt staan, zaadreservoir.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Begrijpend lezen, libido-verlagende-poepie.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter formuleren dan, ejaculaatmagnaat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nietesquote:Op maandag 13 januari 2014 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, libido-verlagende-poepie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt mariokart welquote:![]()
![]()
Die Park moet toch ook wel denken WTF ben ik beland binnen anderhalf jaarquote:![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ze lieten Park heus niet meedoenquote:Op maandag 13 januari 2014 15:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Park moet toch ook wel denken WTF ben ik beland binnen anderhalf jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1,5 jaar is Man Utd? Want QPR is ook 3x niksquote:Op maandag 13 januari 2014 15:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Park moet toch ook wel denken WTF ben ik beland binnen anderhalf jaar![]()
![]()
![]()
Hij stond wel te kijken bovenquote:Desalniettemin lijkt het me geen teambuilding uitje bij United
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
"Speech Speech"quote:
Aziaten mogen niet meekarten, levensgevaarlijk. Dekt de verdediging vast ook niet. En dat een Marokkaan er als snelste vandoor was met een voertuig dat niet van hem is verbaasde me ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij stond wel te kijken bovenDesalniettemin lijkt het me geen teambuilding uitje bij United
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aziaten mogen niet meekarten, levensgevaarlijk. Dekt de verdediging vast ook niet. En dat een Marokkaan er als snelste vandoor was met een voertuig dat niet van hem is verbaasde me ook niet.
Tim is op dreefquote:Op maandag 13 januari 2014 15:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aziaten mogen niet meekarten, levensgevaarlijk. Dekt de verdediging vast ook niet. En dat een Marokkaan er als snelste vandoor was met een voertuig dat niet van hem is verbaasde me ook niet.![]()
Tim heeft weer te kort geslapen en dan krijg je dit soort ellende.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga dan maar snel naar bed toe xquote:Op maandag 13 januari 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tim heeft weer te kort geslapen en dan krijg je dit soort ellende.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.linkedin.com/jobs2/view/10128140?trk=rj_em
Iemand interesse?
Nice....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je profielquote:
• Ervaring met presenteren voor grote groepen;
• Affiniteit met de Portugese en Russische taal;
• Aantoonbare kennis van de belangrijkste coupletten van het Wilhelmus;
• Relevante ervaring met het proosten met Oranjefans;
• Geen ervaring met de leeuw in zijn hempie;
• Concrete kennis van Oranjehits;
• Minimaal 5 jaar ervaring in het optimaliseren van de feestvreugde;
• Beschikbaar vanaf 1 februari 2014, full-time.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh nicequote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef The_Yakuza het volgende:
http://distilleryimage2.a(...)0e1294a77d28ea_8.jpg
Dus Ronaldo - Ibra - Messi
Iniesta - Xavi - Ribery
Lahm -Ramos - Silva- Alves
Neuer
Valt tegen zeg
BBVA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Amateursquote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh nice
[ afbeelding ]
Iniesta - Xavi - Ribery
Neuer
Valt tegen zeg
BBVA
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
BBVAquote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh nice
[ afbeelding ]
Iniesta - Xavi - Ribery
Neuer
Valt tegen zeg
BBVA![]()
Ik voorspelde het al, valt mij echt nog mee dat Pique er niet in staat.![]()
Is van de rehearsels blijkbaar. Ondanks dat Ramos er niet in hoort ben ik er wel blij mee voor m'n team
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Hala Madrid !
Ik wil twee gold/silver teams maken met een land als thema, heb al Nederland maar ik heb nog een leuk land nodig. Zat zelf te denken aan Colombia of Frankrijk, weet iemand nog een leuke?![]()
![]()
Neuer en Silva ga ik misschien wel kopen als de prijs goed is. De rest hoef ik niet eens (misschien Iniesta, maar dan moet zijn schot veel beter worden dan vorig jaar toen hij 76 shooting en 99 passing kreeg..).
Ja, Ibra en Ronaldo maar die worden onbetaalbaar.![]()
Uruguay / Chiliquote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef rolls-reus het volgende:
Ik wil twee gold/silver teams maken met een land als thema, heb al Nederland maar ik heb nog een leuk land nodig. Zat zelf te denken aan Colombia of Frankrijk, weet iemand nog een leuke?![]()
Nope. Ik kom daar alleen om mijn USB sticks vol te laden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Tim post jij hier ook?
http://forum.mokkels.nl/5(...)i-ravelli-page2.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop dat dante en silva erin zitten en dat ze een beetje betaalbaar wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Neuer en Silva ga ik misschien wel kopen als de prijs goed is. De rest hoef ik niet eens (misschien Iniesta, maar dan moet zijn schot veel beter worden dan vorig jaar toen hij 76 shooting en 99 passing kreeg..).
Ja, Ibra en Ronaldo maar die worden onbetaalbaar.![]()
![]()
TEam staat hierboven al, geen Dante helaas.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik hoop dat dante en silva erin zitten en dat ze een beetje betaalbaar worden![]()
Servië/Kroatië?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef rolls-reus het volgende:
Ik wil twee gold/silver teams maken met een land als thema, heb al Nederland maar ik heb nog een leuk land nodig. Zat zelf te denken aan Colombia of Frankrijk, weet iemand nog een leuke?
Iets in die richting iig, Frankrijk en Colombia zijn niet zo origineel
Argentijnse silvers in de verdedigingquote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb ik naar gekeken maar ze hebben beroerde verdedigers![]()
Colombia kan je wel een ziek team mee maken in ieder geval ja.België ook wel. Duitsland wellicht? Servië?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef rolls-reus het volgende:
Ik wil twee gold/silver teams maken met een land als thema, heb al Nederland maar ik heb nog een leuk land nodig. Zat zelf te denken aan Colombia of Frankrijk, weet iemand nog een leuke?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb wel gezien dat je daar ook post.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope. Ik kom daar alleen om mijn USB sticks vol te laden.![]()
Ja? Wat is mijn nick dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat je daar ook post.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet gezienquote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
TEam staat hierboven al, geen Dante helaas.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: