Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Klassieke Nintendo-titels staat voor mij gelijk aan die oude spellen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Maar ik bedoel in de zin van: klassieke Nintendo-titels. Andere spellen komen wel als ik meer tijd heb
Nee, het is wel duidelijkquote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi hè, ik hoef niets meer over keukens te zeggen
quote:Die Devolo wordt goed gereviewed op Tweakers
duh, mijn baas ken wel wat!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi hè, ik hoef niets meer over keukens te zeggen
Die Devolo wordt goed gereviewed op Tweakers
Vind ik ook raar, zoals ik al eerder zei ik vind het raar dat ze tv's WiFi-ready afleveren ipv gewoon een tv af te leveren die op internet kan.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Pb, op de wii u heb ik een app hoor, maar ik bedoelde meer voor tv en bluray. Raar dat die al te 'oud' zijn kennelijk... maar ik vervang zulke dingen pas als ze op zijn. Hopelijk pas over tien jaar dus, op zijn vroegst...
Ah oke. Ik vind de gehele franchise van Zelda/Mario typerend voor Nintendo, dus vandaar dat ik ook de modernere spellen zo duid.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klassieke Nintendo-titels staat voor mij gelijk aan die oude spellen.
Komt waarschijnlijk doordat de NES de enige console is die ik ooit heb gehad. (en nog steeds heb)
Denk eerder dat het besturingssysteem dan niet een vaste standaard is of ondersteunt. Dat was een paar jaar terug totaal niet relevant. Daarbij kan een speler van 2 jaar oud wel een model zijn dat al langer bestaat hè.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Pb, op de wii u heb ik een app hoor, maar ik bedoelde meer voor tv en bluray. Raar dat die al te 'oud' zijn kennelijk... maar ik vervang zulke dingen pas als ze op zijn. Hopelijk pas over tien jaar dus, op zijn vroegst...
Kan hij ook,via de kabelquote:Op zondag 12 januari 2014 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind ik ook raar, zoals ik al eerder zei ik vind het raar dat ze tv's WiFi-ready afleveren ipv gewoon een tv af te leveren die op internet kan.
Ik weet dat hij in Amerika wel compatibel is, maar dat er in Nederland nog niet de juiste apps voor zijn. En toen ik verder wilde zoeken, kwam ik erachter dat de Wii u het ook deed, dus toen heb ik het maar gelatenquote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Denk eerder dat het besturingssysteem dan niet een vaste standaard is of ondersteunt. Dat was een paar jaar terug totaal niet relevant. Daarbij kan een speler van 2 jaar oud wel een model zijn dat al langer bestaat hè.
Zit er sowieso al een netwerkaansluiting op?
Meh. Provider gepushte shit is meestal niet echt geweldigquote:
Ik had ook een NES en ik heb er pas weer eentje op de kop getiktquote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Klassieke Nintendo-titels staat voor mij gelijk aan die oude spellen.
Komt waarschijnlijk doordat de NES de enige console is die ik ooit heb gehad. (en nog steeds heb)
heb zelf 3 jaar lang zo'n ding gehad plus internet en tv en was altijd goed. Maarja omdat ik op helldesk werk hoor ik alleen de fouten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh. Provider gepushte shit is meestal niet echt geweldigalhoewel dit dan idd wel weer netjes is!
Waarom hecht je zo veel waarde aan IB's standpunt?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef roos85 het volgende:
Dus nog even voor de zekerheid IB
Ik kan beter die Devolo bestellen en dan via netwerkkabel aan mijn tv koppelen ipv die dongle van Sony zelf.
omdat hij een geil baardje heeft.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom hecht je zo veel waarde aan IB's standpunt?
Je kunt beter eerst testen of het überhaupt iets oplevert. Dus je tv type opzoeken en zien of hij ondersteund wordt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef roos85 het volgende:
Dus nog even voor de zekerheid IB
Ik kan beter die Devolo bestellen en dan via netwerkkabel aan mijn tv koppelen ipv die dongle van Sony zelf.
Omdat ie zegt dat ik in de keuken thuis hoor.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom hecht je zo veel waarde aan IB's standpunt?
Die eerste Zelda was geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik vind de gehele franchise van Zelda/Mario typerend voor Nintendo, dus vandaar dat ik ook de modernere spellen zo duid.
Mister_d ownde dat spel trouwens vroeger. Vertelde de medewerkers van de Nintendo-hotline vaak hoe het zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |