abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135412713
L0t _O_ voor je post en voor je snelle knappe meisje! O+ O+

Fietsen lijkt me ook leuk. Maar ja, dan kan er steeds maar 1 mee. ;(
pi_135412789
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:

1 meisje voorop, M. achterop, en het andere meisje bij ml voorop... past perfect!
pi_135412809
Ohja, verlatingsangst is nu echt begonnen. Ze kruipt me overal achterna en zodra ik ook maar 1 seconde uit beeld verdwijn begint ze te huilen. Ik was van gisterochtend 7.00 tot vanochtend 9.00 alleen met haar omdat mijn vriend niet thuis was en dan is het toch wel even vermoeiend hoor. Ochtendslaapje van 3 kwartier heb ik met haar in het grote bed gedaan. Middagslaapje wilde ze alleen op mij doen, dus toen zat ik 1,5 uur met haar op me wat heel O+ is maar ik baalde ook een beetje want ik had nog wat dingetjes uit willen zoeken. 's Avonds viel ze aan de borst in slaap maar wegleggen was wakker worden, dus toen ben ik uiteindelijk maar om 20 uur met haar in ons bed gaan liggen waar ze na een hoop geklim en geklauter en 10x drinken ofzo om 22 uur eindelijk in slaap is gevallen. Zo heb ik in een hele dag nog geen 5 minuten alleen gehad en daar blijk ik toch wel een beetje slecht tegen te kunnen :'). Echt respect _O_ voor moeders die vaak alles alleen moeten doen, ik ben toch wel heel blij dat wij veel samen kunnen doen zodat we ook wat dingetjes voor onszelf kunnen doen.

De andere 8-9 maandenkindjes ook al wat verlatingsangst?

Dit spreekt mijn eerdere post over alleen in haar eigen bedje slapen natuurlijk wel helemaal tegen maar daar heb ik echt het doorzettingsvermogen nog niet voor als ik de hele dag alleen ben hoor :').
pi_135412929
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:

Fietskar niets voor jullie?
pi_135412986
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Shandaly het volgende:

[..]

1 meisje voorop, M. achterop, en het andere meisje bij ml voorop... past perfect!
Dat gaat het ook worden. Maar dan moet je dus altijd met z'n tweetjes zijn. Dat bedoel ik meer. Maar goed, ik kan niet ook zomaar met M gaan fietsen natuurlijk.

Fietskar lijkt me trouwens he-le-maal niks. Dan pak ik wel de auto of ga lopen :@
pi_135413353
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:15 schreef L0t.. het volgende:
De andere 8-9 maandenkindjes ook al wat verlatingsangst?
Hier niet, maar goed, mijn meisje is natuurlijk ook nog lááng geen 8 maanden! Dat duurt nog zeker 3 dagen! ;)
Alleen als ze al wat moe is, dan is niets goed behalve bij mama zijn, of naar bed gaan.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:24:28 #32
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135413442
D gaat als ik ga fietsen al prinsheerlijk voor op mijn fiets. Ik heb een gewone fiets, dus dat is dan wel krap om op te stappen. 't Is niet ideaal zeg maar. Maar wel heel leuk. Zeker nu ik ook een buggydrager op mijn fiets heb.
Tegen de zomer aan ga ik nog wel op zoek naar een mamafiets.

Wat een megapost Lot!

Dat filmpje!!!! Zo lief!!!

En juud met haar maïsboogjeseter :) .

Ook niet van die lichtgewicht dingen Kyara?
Handig lijkt het me niet met bochten nemen en fiets parkeren ed.

Verlatingsangst. Ik werk niet, en ben dus bijna altijd bij hem. Maar als ie zoals vanavond in bed gaat en moe is heeft ie er wel eens last van. Ben een tijdje bij hem blijven zitten naast zijn ledikantje, tot hij sliep.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 12 januari 2014 @ 21:25:21 #33
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135413511
Lot, wij hebben verlatingsangst en eenkennigheid. Volgende week maandag hebben manlief en ik promotie van mijn zwager dus zijn we er niet. Oma gaat oppassen. Vanavond bedacht dat oma haar dan even alvast wat yoghurt zou voeren, even proberen. Het was gillen en krijsen en absoluut niets van oma aan willen nemen -O- ikzie het een beetje somber in, we blijven waarschijnlijk van 3,30 tot 10 uur weg...
pi_135413547
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat gaat het ook worden. Maar dan moet je dus altijd met z'n tweetjes zijn. Dat bedoel ik meer. Maar goed, ik kan niet ook zomaar met M gaan fietsen natuurlijk.

Fietskar lijkt me trouwens he-le-maal niks. Dan pak ik wel de auto of ga lopen :@
Haha :D Mij lijkt het wel praktisch. Kind(eren), boodschappen en andere zooi achter in die kar en gaan! Geen idee of ik dan überhaupt nog vooruit zou komen hoor, waarschijnlijk niet :'). Wel jammer dat je je kind niet kunt zien. Maarja dat kun je natuurlijk ook niet als je een fietszitje achterop hebt.
pi_135413752
Boodschappen doe ik het liefst zonder kinderen :D En trouwens dan sta je met je fiets en 3 kinderen bij de winkel, en dan? Alledrie in een winkelwagentje? _O-

Ik fiets met M trouwens ook amper dus ik kom er wel overheen ;)
pi_135413786
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:25 schreef pessie het volgende:
Lot, wij hebben verlatingsangst en eenkennigheid. Volgende week maandag hebben manlief en ik promotie van mijn zwager dus zijn we er niet. Oma gaat oppassen. Vanavond bedacht dat oma haar dan even alvast wat yoghurt zou voeren, even proberen. Het was gillen en krijsen en absoluut niets van oma aan willen nemen -O- ikzie het een beetje somber in, we blijven waarschijnlijk van 3,30 tot 10 uur weg...
Ohh balen joh! Daar zou ik ook best tegenop zien. Maar misschien gaat het wel een stuk beter als jullie eenmaal echt uit zicht zijn. Eenkennigheid hebben we hier nog niet, zolang ze maar aandacht krijgt van iemand is het wel prima.
pi_135413850
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef Kyara het volgende:
Boodschappen doe ik het liefst zonder kinderen :D En trouwens dan sta je met je fiets en 3 kinderen bij de winkel, en dan? Alledrie in een winkelwagentje? _O-
Ohja, daar had ik even niet bij stil gestaan :') Duidelijk een moeder met 1 kind ;).
pi_135414012
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohh balen joh! Daar zou ik ook best tegenop zien. Maar misschien gaat het wel een stuk beter als jullie eenmaal echt uit zicht zijn. Eenkennigheid hebben we hier nog niet, zolang ze maar aandacht krijgt van iemand is het wel prima.
Dat is vaak wel het geval hoor. Gaat ze eigenlijk ook naar een opvang? Hoe gaat het daar?
pi_135415249
Wij zijn overigens dit weekend bij mijn ouders geweest vanwege de verjaardag van mijn moeder. Die overigens pas morgen is - hopelijk brengt het dit jaar geen ongeluk dat we 'm te vroeg gevierd hebben... Gisteravond hebben we de kindjes bij opa en oma gelaten en zijn wij met z'n tweetjes naar de bioscoop geweest. Was een heerlijk weekend zo O+ Prachtige film, verder gezellig geweest met opa en oma, alles ging goed met de kindjes (met Femke hebben ze helemaal niets hoeven doen, die lag al in bed toen we gingen, en sliep nog toen we terugkwamen, tot zelfs de volgend ochtend rond een uur of negen O+ Lars was wat lastiger, maar ach... ze mogen vannacht weer bijslapen ;) )

Morgen weer zwemmen, hopelijk gaat het beter dan vorige week... Femke lijkt het toch minder leuk te vinden nu om een half uurtje op ons te moeten wachten.
pi_135415422
Klinkt als een fijn weekend Shandaly! Hebben jullie ook nog wat kunnen praten?
pi_135415954
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
En even hoor; HOE oud is Ellie?? :o Die kan toch nog niet zelf gaan zitten... dikke hoax ik zeg het je :{w

Ofwel: ZIEN!! O+
4,5 maanden. En ik vroeg het maar, hè? ;) Als Ellie driekwart ligt ( dus alleen hoofd iets verhoogd) en met haar handjes m'n vingers vast heeft, gaat ze zitten en blijft ze zelf zitten, zonder voor- of achterover te vallen. Ze trekt zich niet op, want er staat geen druk op m'n handen dan. Het is dus niet helemaal zitten, maar toch wel zitten, zeg maar. Als ik haar nu neerzet, blijft ze ook al 'n tijdje zitten en als ze opzij zakt, vangt ze zichzelf op! Zal 'ns kijken of ik 'n filmpje kan maken!

Lot, wat een leuke foto!

Shandaly, succes met zwemmen!
Home is where the O+ is...
pi_135416417
Cwen, de fysio vertelde hier dat het belangrijker is dat ze de rug- en nekspieren goed trainen (dus met buikliggen) voordat ze gaan zitten (en daarmee de buikspieren trainen). Ik weet niet of ze al rolt en goed op haar buik ligt?
  zondag 12 januari 2014 @ 22:10:47 #43
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135416615
Veel plezier met het babyzwemmen morgen Shandaly!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135416670
Klopt, we proberen haar ook tegen te houden maar tja, ze is vasthoudend ;). Op haar buik liggen en hoofd en schouders omhoog kan ze goed, armen doen ook mee (net als Noors vliegtuigen), rollen van buik naar rug ook en de andere kant op doet ze al verwoede pogingen. Ik houd haar zelf meestal halfliggend bij me, maar nu gaat ze dus zelf zitten dan. Moest dus even testen hoe ze het nog meer doet - en ze gaat nog maar wat vaker op haar buik.
pi_135416882
Je kan het ook niet tegenhouden inderdaad. Maar zo te lezen stimuleren jullie de buiklig in elk geval genoeg. ^O^

(sorry hoor, maar sinds wij de fysio hebben hier kan ik het niet laten om dat soort info te delen, kan soms een beetje betweterig overkomen :@ )
  zondag 12 januari 2014 @ 22:22:11 #46
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135417313
Kyara, ik mag de info die je geeft van de fysio altijd wel graag lezen. Mij komt het helemaal niet betweterig over.
  zondag 12 januari 2014 @ 22:45:35 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135418790
Pessie, Lauren eet vast uit oma's hand als jullie er niet zijn!

Ik mocht helemaal niets doen als de ouders van mijn oppaskindje er nog waren, maar daarna kon t mn eigen kind zijn zo lief en knuffelig O+

L0t, ik vind dat soms ook benauwend hoor... E is soms alleen maar tevreden (naast op mijn arm) als ze op het kleed mag zitten. Maar dat mag ze niet steeds van mij :{

Mandy, van mij dan ook de (misschien al eerder geplaatste) kanttekening dat je nog wel heel voorzichtig moet zijn op de fiets he! Zo lang fietsen als ze zelf los kunnen zitten hoorde ik laatst. (ofwel, ik zou makkelijk een rondje stad kunnen doen :') maar ik durf nog niet, zoveel hobbels overal! :o )
  maandag 13 januari 2014 @ 06:50:10 #48
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135425853
Zo vaak fiets ik ook niet. Nu 1x per week een kwartiertje heen en terug naar babyzwemmen. En dat kan ie ook alleen zitten.

Tijd voor c_/ !
pi_135426165
Kyara, geen probleem hoor! Ik ben me heel goed bewust dat ze eigenlijk nog te jong is om te zitten, maar omdat ze zo graag wil en doet trainen we dus ook haar buik maar steeds meer. Ellie heeft soms gewoon een beetje haast :).
pi_135426532
L0t! Wat een geniale post en leuk weer over je meisje te lezen... Ze loopt! Wauw!! Je gelooft het nooit maar Isa is vorige week ook van het bed gekletterd en had precies zo'n bult :P En dat fietsen samen ziet er ook zo tof uit O+ Je moet vaker meeposten hoor!! Ik had je gemist! En LE heb ik ook weer een tijdje niet gezien, en Belle, en de rest die niet post }:|

Wat tof dat Ellie gaat zitten Cwen O+ Wat kan ze al veel he?? Ze worden zooooo snel groot O+ :'(

Shandaly, wat fijn te lezen dat je zo'n fijne avond met je man hebt gehad O+

Wij hebben gisteravond ook een heerlijk avondje samen gehad. Lekker Chinees gehaald en op de bank een film gekeken met het geluid heel hard 8-) En daarna heb ik heeerrrrlijk 9 uur geslapen, aan 1 stuk!! Isa sliep bij mijn schoonouders en ik lees net dat schoonmams samen met haar in het logeerbed heeft geslapen. Ik was zo blij te lezen dat ze daar niet ineens de hele nacht in haar eigen bed door heeft gesnurkt :@ :D
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')