Ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef Juud-- het volgende:
Ik ging STUK op de mop van LE's NietKleuter en de visual van de reactie van Sticker![]()
*ga ik nu weer aan het werk*
Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloegen ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
Loj, wat was de reden voor de ks dan? Ik dacht dat je een ks kreeg omdat hellp, maar je bent net als ik ook eerst ingeleid.
Het klinkt echt heel heftigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloeg ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Eigenlijk zouden ze 's ochtends m'n vliezen breken
Geweldig gezellig!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef flowerbox het volgende:
ik kom hier eens stilletjes om het hoekje kijken. Is het hier leuk?
En jullie maken alleen meisjes! Jij had wel een kopieermachine las ik toch? Nog een Zoë-fee-kopie!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk gewoon pech. Weet ik eigenlijk niet.
Denk dat een keizersnede moeilijk word als ze nog eens moeten snijden. Nou ja de keizersnede makkelijk maar het dichtmaken moeilijk.
Normaal bevallen gaat niet dus ja dan houdt het eigenlijk zo'n beetje op.
Maar ik mag blijven dromenMijn man overhalen gaat hem toch niet worden. En met zijn 5-en in bed word ook een beetje druk
Ja goed! Even wennen met nu drie(!) meisjes maar wel heel gezellig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef pessie het volgende:
[..]
Geweldig gezellig!
Hoe bevalt het moederschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Ik zeg dat ook!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En jullie maken alleen meisjes! Jij had wel een kopieermachine las ik toch? Nog een Zoë-fee-kopie!!ik zeg doen
Ah, net als hier foetale nood dus. Hier was ook het idee om de natuur haar gang te laten gaan, maar Sticker zn hartslag ging enorm dippen. En gezien de apgar van 3 was dat een goede keus.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloegen ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Eigenlijk zouden ze 's ochtends m'n vliezen breken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ookik sta echt verbaasd dat een kind van net 6 al zo moppen kan tappen!
Een half-Duitse. Kan prima dus!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef L-E het volgende:
[..]Het is wel de enige mop die hij kent hoor. We krijgen dat Jawohl er maar niet uit trouwens, welke Belg zegt dat?
Ja hé? Ze heeft hem al twee keer aan gehad en krijgt allemaal complimentjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef Juud-- het volgende:
Welkom FB met je mooie meisje! Bekend vestje ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |