abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135472342
Jeej wat fijn dat je meiden bijna klaar zijn. En wat doen ze het goed! Wel zielig voor J :*

Gelukkig Spark ;)

Van Daro siroop XM, bij Ow werkte het goed.

Hellp gaat in een soort golfbewegingen Kyara. 'S ochtend om 10 uur werden m'n bloedwaardes nog steeds slechter. Om 1 uur zagen ze dat m'n bloedwaardes ietsje beter werden. Toen hebben ze besloten me meteen in te leiden. Maargoed er gebeurde niet zoveel hoor :) toen er 's nachts echt iets begon kreeg ik bijna meteen een ks :)

Verjaardagskaarten komen binnen :D
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:29:02 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135472503
Go Lauren! *O*

Oh en spark, ik was laatst te laat voor je spoiler, maar heb de strekking geloof ik wel door... :* voor jou!

XM, fijn dat Noor even lekker heeft gedronken! En je hebt het er inderdaad moeilijk mee, dat is duidelijk. Dus geloof ons alsjeblieft als we zeggen dat het wel goedkomt! :Y Jij zult dat vast zelf ook een keer zien, nu moet jd ons maar even op onze blauwe ogen geloven ;)

Kyara jaaaaaa precies!! :'( O+ :'( dat zie ik ook allemaal in die foto O+
En supergoed nieuws van de fysio!! *O*

LE, briljante sfeerpost weer O+ _O_
pi_135472966
Ik ging STUK op de mop van LE's NietKleuter en de visual van de reactie van Sticker :D

*ga ik nu weer aan het werk*
pi_135472970
Loj, wat was de reden voor de ks dan? Ik dacht dat je een ks kreeg omdat hellp, maar je bent net als ik ook eerst ingeleid.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:52:47 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135473108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef Juud-- het volgende:
Ik ging STUK op de mop van LE's NietKleuter en de visual van de reactie van Sticker :D

*ga ik nu weer aan het werk*
Ik ook _O- ik sta echt verbaasd dat een kind van net 6 al zo moppen kan tappen!
pi_135473282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
Loj, wat was de reden voor de ks dan? Ik dacht dat je een ks kreeg omdat hellp, maar je bent net als ik ook eerst ingeleid.
Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloegen ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Eigenlijk zouden ze 's ochtends m'n vliezen breken :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Loj op 14-01-2014 12:10:28 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:06:04 #257
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135473431
Heftig Loj, komt ook allemaal wel weer even terug he, zo'n jaar na datum :*

ik heb bij M ook een weekend in het ziekenhuis gelegen met verdenking van pre-eclampsie en ondanks dat ik mezelf prima voelde moest ik inderdaad toch steeds de lab-uitslagen afwachten voor het hoe nu verder. (toen was ik trouwens 37 weken en uiteindelijk loos alarm, alleen een torenhoge bloeddruk en zelfs dat was geen reden tot ingrijpen).
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:06:21 #258
259886 pessie
pi_135473439
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Loj het volgende:

[..]

Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloeg ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Het klinkt echt heel heftig :* . Sowieso heftig als je kind preprematuur geboren moet worden en op de IC moet verblijven.
pi_135473707
:W ik kom hier eens stilletjes om het hoekje kijken. Is het hier leuk?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:22:49 #260
259886 pessie
pi_135473830
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef flowerbox het volgende:
:W ik kom hier eens stilletjes om het hoekje kijken. Is het hier leuk?
Geweldig gezellig!
Hoe bevalt het moederschap?
pi_135473911
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik denk gewoon pech. Weet ik eigenlijk niet.

Denk dat een keizersnede moeilijk word als ze nog eens moeten snijden. Nou ja de keizersnede makkelijk maar het dichtmaken moeilijk. :P
Normaal bevallen gaat niet dus ja dan houdt het eigenlijk zo'n beetje op.

Maar ik mag blijven dromen ;) Mijn man overhalen gaat hem toch niet worden. En met zijn 5-en in bed word ook een beetje druk :P
En jullie maken alleen meisjes! Jij had wel een kopieermachine las ik toch? Nog een Zoë-fee-kopie!! O+ ik zeg doen :7
Sarcasme. Herken het.
pi_135474069
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef pessie het volgende:

[..]

Geweldig gezellig!
Hoe bevalt het moederschap?
Ja goed! Even wennen met nu drie(!) meisjes maar wel heel gezellig. O+
Alleen ik had die gebroken nachten verdrongen geloof ik :O :Z

Even ongeneerd crossposten hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135474093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En jullie maken alleen meisjes! Jij had wel een kopieermachine las ik toch? Nog een Zoë-fee-kopie!! O+ ik zeg doen :7
Ik zeg dat ook!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135474129
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:59 schreef Loj het volgende:

[..]

Na de laatste pil was de hartslag van Ow al niet meer zoals ze hem wilden. Dus van 22.00 tot 3.30 aan ctg gehangen. Toen langzaam de weeën begonnen viel Ow z'n hartslag telkens weg en mijn hartslag en bloeddruk sloegen ook op hol. Toen was het heel duidelijk, Ow moest er meteen uit.
Ah, net als hier foetale nood dus. Hier was ook het idee om de natuur haar gang te laten gaan, maar Sticker zn hartslag ging enorm dippen. En gezien de apgar van 3 was dat een goede keus.

Heftig hoor, :* voor jou
pi_135474159
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ook _O- ik sta echt verbaasd dat een kind van net 6 al zo moppen kan tappen!
:D Het is wel de enige mop die hij kent hoor. We krijgen dat Jawohl er maar niet uit trouwens, welke Belg zegt dat? :D
pi_135474285
Flower wat een mooi meisje!! O+ Oh my, ik begin weer te rammelen :')

Ik wilde Isa's tweede naam ook graag bewaren voor een eventueel tweede meisje, maar man was het daar niet mee eens. Als eerste naam dan, dus heb ik hem als tweede naam afgedwongen omdat hij er prat op gaat dat de naam Isa zijn idee is :P (J.oni)
Sarcasme. Herken het.
pi_135474298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:35 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Het is wel de enige mop die hij kent hoor. We krijgen dat Jawohl er maar niet uit trouwens, welke Belg zegt dat? :D
Een half-Duitse. Kan prima dus! ^O^
Sarcasme. Herken het.
pi_135474532
Welkom FB met je mooie meisje! Bekend vestje ook ;)
pi_135474586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:49 schreef Juud-- het volgende:
Welkom FB met je mooie meisje! Bekend vestje ook ;)
Ja hé? Ze heeft hem al twee keer aan gehad en krijgt allemaal complimentjes O+ . Ideaal met dit weer. :s)
pi_135475961
FB wat een mooi meisje! O+
pi_135476950
Wat een schatje, Flower! Welkom...

En hier ook +1 voor het vestje ;)
pi_135478764
Loj, jammer dat je test negatief was :* Maar op naar de volgende ronde batsen ;) :D En nog maar een paar uur met baby :o

Piekie O+ Ik vind jou en M. zo leuk! Echt heel tof om jullie te zien op de meet ook!

Welkom MvTenM! Wat een leuk meisje heb je daar O+

Danic *O* en ook beterschap!

Pessie *O* kijk dat trotse snoetje er ook bij O+

LB O+ Je keuken, en je kuiken op de achtergrond O+

En later als ik groot ben, dan ga ik met L-E trouwen ^) *;

Welkom Flowerbox, met je prachtige dame O+ 3 in totaal! Wat leuk O+ Dat wil ik ook wel!
pi_135479320
Ohja Omen, je vroeg hoe het met F ging! Lief van je :)
Het gaat heel goed :D Zijn nieuwste skill is heel rustig gaan zitten, dus zachtjes door zijn knieën zakken in plaats van plof op z'n kont vallen. Nu ging hij net een soort van twerken... O+

Vanavond gaan mijn broertje en z'n vriendin oppassen, tot F was mijn broertje een beetje bang voor baby's dus ik vind het superleuk :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 14:47:28 #274
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135479532
Hoi FB! Wat een lekkerding heb je gebakken.

Oh en nog een welkom voor MvTenM. :W

--

Wij gaan zo voor het eerst naar het CB. Ik ben daar de hele dag al een beetje zenuwachtig voor :').
pi_135479645
Suiker, wat kan F. al veel! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')