abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135470847
L-E: jongetjesboks! Ik kan me ook echt geen meisje bij ons voorstellen :D

Maar voorlopig komt er hier nog even geen derde, maar ooit wel denk ik (manlief weet nog niet zeker of hij een derde wil, maar dat had hij met een tweede eerst ook)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:21:17 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135470874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:17 schreef L-E het volgende:

[..]

:D Herkenbaar. Dat je je eerste kind de twee allermooiste namen geeft en dan bij de tweede denkt: fuck, dat kan dus niet meer :'(
Ja _O-

Alleen al daarom zou ik ook heel graag nog een zoontje willen. Maar ook gewoon omdat O+ jongetjes O+
pi_135470876
Naam voor een derde hebben we al. Nu man nog zo ver krijgen om te gaan voor een derde :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_135470924
Ik doe mee met de jongetjesboks hoor, kan me echt niet voorstellen dat ik ooit een meisje krijg! Ik zit ook al na te denken over een tweede jongensnaam, maar heb eigenlijk nog niet nagedacht over meidennamen
pi_135470956
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:21 schreef Tally het volgende:
Naam voor een derde hebben we al. Nu man nog zo ver krijgen om te gaan voor een derde :')
Tal, ik dacht dat jullie medisch gezien niet meer mochten?
pi_135470993
Dank voor de leuke reacties op de foto :)

Ikzelf was 3 maanden met een 1e tandje en T. was gecorrigeerd 5 maanden, dus ik kijk er niet heel erg van op ;) Wel van het feit dat het er meteen 2 zijn!

MvTeM is inderdaad de afkorting van Mama van T. en M.

LB, dat ziet eruit als een fijne plek!
pi_135471034
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja _O-

Alleen al daarom zou ik ook heel graag nog een zoontje willen. Maar ook gewoon omdat O+ jongetjes O+
Een meisje lijkt me ook geweldig. Sowieso, nog een kind van ons, hoe tof O+

Gisteren zaten we aan tafel, en NietKleuter vertelde een mop over 'Een Belgier die naar de dierentuin gaat en bij het hok van de chimpansees komt waar een bordje aan het hek hangt: 'HEK NAT' en dan zegt de Belgier: Jawohl, die heknatten lijken verdacht veel op chimpansees zeg!' :') en terwijl hij dat zit te vertellen zit Sticker gierend van het lachen naar hem te stralen terwijl hij met zijn vlakke hand van enthousiasme bijna door zijn eetstoelblad mept en hij met zijn andere hand broccoli in zijn oor propt, en daar zitten wij dan intens gelukkig tussen, zo leuk O+
pi_135471084
LE!!! O+ O+ O+
pi_135471162
Whaha, LE! Ik zie het dan ook meteen voor me :D Heerlijk die interactie tussen de kindjes... Daar kan ik hier ook zo van genieten!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 10:39:30 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135471240
Dank voor jullie comments over het eten. Ik heb het er echt lastig mee merk ik.

"Even" teruglezen...

Luchtkusjes van Féline O+

LE, ik moest heel erg lachen om het kontgewiebel! :D

Loj, wat fijn dat het slapen zoveel beter gaat! *O*

Spark, ik had je spoiler nog gezien gister. :* daarvoor. Ik hoop dat de overnachting jullie goed gaat doen!

Shandaly, je tafel :o.

LB, huiseigenaar *O* En die foto van E O+

Welkom MvTeM!

:* voor alle verkouden kindjes. Zo sneu vind ik dat. Noor is ook een grote snotbel. Hoofdeind staat hier ook al hoger. Dat scheelt wel. En als ze erg onrustig slaapt, pop ik er een pcm in. Dat werkt tot dusver goed om dan rustiger te slapen. En luuf idd.

Danic, leuke foto! En boo voor de 6e ziekte. Maar ja, dan is ze er wel vanaf.

Ik vind Sticker ook een hele originele naam! :+

Zag dat Noor iets van 336x voorkwam. Viel me nog mee!

Loj, welke hoestdrank is dat? Want ik heb hier ook nog zo'n zeehond..
Veel plezier met de verjaardagsvoorpret en memories enzo!

Broccoli in oren O+

Gister heeft Noor zowaar een fles leeggedronken! Ik was zo opgelucht :@. Ze heeft 590 op, een halve boterham (dat is nog steeds een "interessante" onderneming, dat brood eten..), 200 gr fruithap en 200 gr groente. We zijn ff gestopt met de yoghurt omdat we het idee hadden dat ze er wat last van had. Krampjes en veul heul veul winden laten. Even zien of het nu beter gaat. We proberen het eind van de maand nog weer eens.

Vanochtend ging de fles ook leeg. Zo fijn! Zeker omdat ze op het kdv altijd minder goed drinkt. Ik blijf het gek vinden, dat 500 cc nu afdoende zou moeten zijn. Zeker omdat een andere cb dame eerder zei dat 800 nog niet genoeg was. Raar. Naja.

Hier is de uitval ook gestopt lijkt het. Maar mn haar zit nergens naar. Ook korte sprieten idd. Geen gezicht!!

Gezinsuitbreiding. Nee, voorlopig niet. Ik rammel ook nog niet. Enige reden zou zijn om weer even van die menstruatie af te zijn, maar dat vind ik niet zo'n denderende reden. Eerst zelf beter in mn vel komen, letterlijk en figuurlijk. Dan maar eens zien. Maar dikke kans dat het bij Noor blijft.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135471392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:25 schreef L-E het volgende:

[..]

Tal, ik dacht dat jullie medisch gezien niet meer mochten?
Verstandig is het niet. Ik zou niet invalide raken hoor dat zeker niet.
Maar de gynaecoloog heeft het inderdaad zo'n beetje afgeraden omdat mijn huidlagen (en dat wat er onder zit) aan elkaar vast groeien. En ik moet zeggen dat ik er op dit moment ook best last van heb maar te schijterig ben om naar de dokter te gaan :')

Edit: Daarom heeft mijn laatste keizersnede ook anderhalf uur geduurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tally op 14-01-2014 10:55:05 ]
pi_135471579
o|O Nu. Bellen.
pi_135471616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:52 schreef Suikertante het volgende:
o|O Nu. Bellen.
Op dinsdag werkt mijn huisarts niet :P

En het is niet levensgevaarlijk zoals ik al zei. Ik heb er last van. Maar nog meer last van de angst dat ik weer open gehaald word en ik dan niet meer de kleine kan dragen.
pi_135471703
Je huidlagen groeien aan elkaar vast? Is dat een aandoening, of gewoon pech?
pi_135471724
Hier duurde de ks ook iets langer dan normaal, omdat ik door de zwangerschap spataderen in mijn buik had, ofzo? Kreeg dat verhaal maar half mee.
pi_135471749
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef L-E het volgende:
Je huidlagen groeien aan elkaar vast? Is dat een aandoening, of gewoon pech?
Ik denk gewoon pech. Weet ik eigenlijk niet.

Denk dat een keizersnede moeilijk word als ze nog eens moeten snijden. Nou ja de keizersnede makkelijk maar het dichtmaken moeilijk. :P
Normaal bevallen gaat niet dus ja dan houdt het eigenlijk zo'n beetje op.

Maar ik mag blijven dromen ;) Mijn man overhalen gaat hem toch niet worden. En met zijn 5-en in bed word ook een beetje druk :P
pi_135471782
Als je naar de huisarts gaat kun je nog steeds nee zeggen als de operatie te riskant is voor een derde he }:| . Maar het klonk wel als een goede smoes hoor ;)
pi_135471823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef Suikertante het volgende:
Als je naar de huisarts gaat kun je nog steeds nee zeggen als de operatie te riskant is voor een derde he }:| . Maar het klonk wel als een goede smoes hoor ;)
Ik doe mijn best :P

En ik ga ook echt. Maar ik wil even wachten tot Fee wat groter is. Nu valt er mee te leven :)
En als Fee kan lopen dan hoef ik dr niet zo vaak te tillen en kan ik zien wat ze willen doen.
Misschien valt het mee en kan het met fysio of zo (weet ik veel). Denk dat bewegen ook helpt.
En daar begin ik morgen mee! Peuterzwemmen :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:03:22 #244
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135471828
Oh man, ik lees alles mee, maar reageren lukt nog niet altijd. Ik hoop dat het binnenkort weer lukt.

Voor nu een :D voor moppen over Belgieren en een :* voor alle snotneuzen. En een :* voor Spark, ik had de inhoud van je spoiler nog wel gelezen.

Oh en over een tweede? Ik heb altijd graag een gezin met twee kindjes gewild. Kix ook, dus wat dat betreft.. ;) Ik lag afgelopen week bij de VK op tafel en die vroeg of ik al nagedacht had over anti-conceptie of dat we gelijk door wilden gaan voor een volgende, want dat was natuurlijk ook een optie. Bij beiden had ik nooit stil gestaan :') (de directe optie bedoel ik). Maar goed, eerst moet M.aud maar eens een jaar of twee zijn voor we weer gepland beginnen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:05:58 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135471879
Loj, ben je dan zo snel heel zie geworden dat je 3 uur later al ingeleid werd? Lijkt me sowieso al heel heftig: je bent heel ziek, daarom wordt je ingeleid en dan moet je ook nog zo'n hele bevalling doen.

Tally, ik zou ook even bellen.

En LB, die foto van E in het lege huis O+ Haar nieuwe thuis, het huis waar ze zal gaan lopen, haar verjaardag zal vieren en wie weet wat nog meer O+ En idd ff HA bellen.

Piekie, als je dat zo stelt O+

M's naam is in 2012 26 keer gegeven, D's naam in 2013 95 keer en J 56 keer. Valt me eigenlijk best wel mee.
pi_135471983
LB, nogmaals gefeliciteerd met jullie echte eigen huis! En E. blijft ook maar een beetje door klungelen he? ;(

Welkom mvtem! Wat een liefje O+

Danic, kijk haar staan! En beterschap voor de zesde ziekte.

LE, jouw verhaal laat mijn eierstokken spontaan rammelen :@

Loj, ik was jouw verhaal van je bevalling een beetje vergeten dus heb hem van de week terug gezocht en gelezen. Ik kan me voorstellen dat het heel heftig is om op terug te kijken.

Leuk die namenlijst! Ik heb er uiteraard ook geen problemen mee dat de naam van mijn dochter zo vaak voor komt, ben er nog steeds blij mee!

Wat is het een gek idee dat er mensen van 'mijn' lichting voor een tweede willen. Ik heb soms het gevoel dat we allemaal net in WOHTS zaten :D
Ik moet er overigens niet aan denken, dat komt er gegarandeerd een scheiding denk ik :') Afgelopen week was ik overtijd maar te schijterig een test te doen en ik heb een mirena dus dat leek me vrij onmogelijk. Tussentijds verloor ik af en toe een drupje bloed en meer ook niet en ik begon hem aardig te knijpen. Toen heb ik zondag bij de V&D een test gedaan en het waren de langste 2 minuten uit mijn leven jongens! Gelukkig was hij negatief _O_
E.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:10:02 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135471996
Oh, en de fysio is vandaag weer geweest. Ze vond het supergoed dat ze al kruipen. Vooral D moest van best wel ver komen en die heeft gewoon haar zus ingehaald. Het zitten van J komt vanzelf goed als ze beter kan kruipen. Kruipen kost haar nu nog veel energie waardoor ze vaker overgaat op tijgeren. Ze heeft iig wel goed gecheckt dat er geen pijn door te korte spieren of iets anders medisch is waarom ze niet wil zitten.

En ze komt nu over 2 maanden voor een laatste controle en dat is het helemaal klaar *O* *O*

Wel sneu, bij het checken schaafde J voetje over de mat en toen ging de dikke korst er af. Huilen, bloeden, heel sneu. Maar na koelen, deppen en drinken ging het weer gelukkig.
pi_135472038
Jeeee Kyara, je meisjes zijn gewoon bijna klaar! *O*
Arme J.. :*
E.
pi_135472078
Oh Skip, mochten jullie gelijk door? Mij werd aangeraden toch wel een jaar te wachten! Of negen maanden, dat weet ik niet meer - oooh die ontzwanger dementie is zoooo erg bij mij :'(

Ik merk ook dat mijn lichaam nog steeds druk aan het veranderen is, dus het voelt ook niet goed zo snel achter elkaar. En ik rammel dus nog niet. We zijn wel al weer begonnen met het opgooien van namen. De volgende keer wil ik bij twintig weken wel een jongens-en meisjesnaam hebben, ipv bij 38 weken.. :')
  dinsdag 14 januari 2014 @ 11:15:15 #250
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135472138
Lauren haar naam is 203 keer gegeven in 2013 :o ik had niet door dat ie toch zo populair was...

Wat leuk om E in jullie nieuwe huis te zien LB!

Ik spam ook even
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')