Dank voor jullie comments over het eten. Ik heb het er echt lastig mee merk ik.
"Even" teruglezen...
Luchtkusjes van Féline

LE, ik moest heel erg lachen om het kontgewiebel!

Loj, wat fijn dat het slapen zoveel beter gaat!

Spark, ik had je spoiler nog gezien gister.

daarvoor. Ik hoop dat de overnachting jullie goed gaat doen!
Shandaly, je tafel

.
LB, huiseigenaar

En die foto van E

Welkom MvTeM!

voor alle verkouden kindjes. Zo sneu vind ik dat. Noor is ook een grote snotbel. Hoofdeind staat hier ook al hoger. Dat scheelt wel. En als ze erg onrustig slaapt, pop ik er een pcm in. Dat werkt tot dusver goed om dan rustiger te slapen. En luuf idd.
Danic, leuke foto! En boo voor de 6e ziekte. Maar ja, dan is ze er wel vanaf.
Ik vind Sticker ook een hele originele naam!

Zag dat Noor iets van 336x voorkwam. Viel me nog mee!
Loj, welke hoestdrank is dat? Want ik heb hier ook nog zo'n zeehond..
Veel plezier met de verjaardagsvoorpret en memories enzo!
Broccoli in oren

Gister heeft Noor zowaar een fles leeggedronken! Ik was zo opgelucht

. Ze heeft 590 op, een halve boterham (dat is nog steeds een "interessante" onderneming, dat brood eten..), 200 gr fruithap en 200 gr groente. We zijn ff gestopt met de yoghurt omdat we het idee hadden dat ze er wat last van had. Krampjes en veul heul veul winden laten. Even zien of het nu beter gaat. We proberen het eind van de maand nog weer eens.
Vanochtend ging de fles ook leeg. Zo fijn! Zeker omdat ze op het kdv altijd minder goed drinkt. Ik blijf het gek vinden, dat 500 cc nu afdoende zou moeten zijn. Zeker omdat een andere cb dame eerder zei dat 800 nog niet genoeg was. Raar. Naja.
Hier is de uitval ook gestopt lijkt het. Maar mn haar zit nergens naar. Ook korte sprieten idd. Geen gezicht!!
Gezinsuitbreiding. Nee, voorlopig niet. Ik rammel ook nog niet. Enige reden zou zijn om weer even van die menstruatie af te zijn, maar dat vind ik niet zo'n denderende reden. Eerst zelf beter in mn vel komen, letterlijk en figuurlijk. Dan maar eens zien. Maar dikke kans dat het bij Noor blijft.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!