Komt door de slechte lichtcircuslarie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een slechte 500 eigenlijk.
Ik denk dat ie die bedoelt met Mark Tuitert en de telefoonquote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:25 schreef heywoodu het volgende:
Is dit nou de "ontzettend leuke reclamespot" die de baas van Beslist.nl aankondigde in een reportage over sponsoren tijdens het OKT?
En met klare taal. Heerlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erben heeft wel gelijk overigens.
Die VW Up ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Epke moet toch wel behoorlijk betaald krijgen om in die gruwelijk lelijke auto te gaan zitten
Die van "Hallo, met Marrrrk?"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ie die bedoelt met Mark Tuitert en de telefoon
D d dat ze het ijs niet moesten herstellen voor de rit van mooiboy Kjeld. Dat het geen zin heeftquote:
Dat die ijspreparatie de grootste onzin is.quote:
Voor de zekerheid maar even quoten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 07:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als R. Mulder op het podium komt eet ik mijn schoenen op.
Was nogal boos op de mensen die tussen 2 ritten een klein gaatje in het ijs gingen reparerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |