Dit dus.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef imikethat het volgende:
Vrouwen die vreemd gaan mét jou gaan ook vreemd bíj jou. Ze is onbetrouwbaar dus zo iemand wil je geen relatie mee.
Alleen maar als jij een monogame relatie wenst.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef imikethat het volgende:
Vrouwen die vreemd gaan mét jou gaan ook vreemd bíj jou. Ze is onbetrouwbaar dus zo iemand wil je geen relatie mee.
Ja ik weet dit ook donders goed! maar laat nou net zijn dat een goede vriendin van je met haar werkt (en die goede vriendin ken ik me hele leven al) en haar opzich wel goed kent. Die gaf al aan dit is echt helemaal niks voor haar. Achter haar wordt het echt niet gezocht en dat dit ook niet bij haar past. Kweet dat dit alsnog niet veel goed maakt en dat ik ook best wel stug ben dan maar ze zei t zelf ook...quote:
Mensen veranderen. Als ze een relatie met jou aangaat, betekent dat niet dat het haar misschien een gevoel van spanning geeft en het wellicht voor herhaling vatbaar is?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef LeMike het volgende:
[..]
Ja ik weet dit ook donders goed! maar laat nou net zijn dat een goede vriendin van je met haar werkt (en die goede vriendin ken ik me hele leven al) en haar opzich wel goed kent. Die gaf al aan dit is echt helemaal niks voor haar. Achter haar wordt het echt niet gezocht en dat dit ook niet bij haar past. Kweet dat dit alsnog niet veel goed maakt en dat ik ook best wel stug ben dan maar ze zei t zelf ook...
Slap excuus. Feiten spreken voor zich en denk eens in hoe die vriend zich voelt als hij dit hele verhaal weet.quote:
Vermoedelijk is hij op dezelfde manier als TS aan deze bitch gekomen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Slap excuus. Feiten spreken voor zich en denk eens in hoe die vriend zich voelt als hij dit hele verhaal weet.
Heleboel mensen gaan vreemd. De meeste vertellen dat niet aan hun vrienden, en over het algemeen zie je het niet aan de persoon. Dus dit soort info heb je niets aan.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:59 schreef LeMike het volgende:
[..]
Ja ik weet dit ook donders goed! maar laat nou net zijn dat een goede vriendin van je met haar werkt (en die goede vriendin ken ik me hele leven al) en haar opzich wel goed kent. Die gaf al aan dit is echt helemaal niks voor haar. Achter haar wordt het echt niet gezocht en dat dit ook niet bij haar past. Kweet dat dit alsnog niet veel goed maakt en dat ik ook best wel stug ben dan maar ze zei t zelf ook...
Dat weet ik ook. Maar zij vertelt opzich alles. en ze heeft er ook geen spijt van tenminste kan ik opmaken uit onze gesprekken. en ze is niet de eerste waarmee ik zoende en die al een vriend had dat boeide me ook niks en ging verder maar hier blijf ik ergens toch steken. vooral omdat je normaal niet praat met degene waar je mee vreemd gaat en dan ook over alles hebt behalve dus een keer afspreken of iets dergelijks omdat ik niet echt weet hoe ik ermee moet omgaan etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heleboel mensen gaan vreemd. De meeste vertellen dat niet aan hun vrienden, en over het algemeen zie je het niet aan de persoon. Dus dit soort info heb je niets aan.
QFT.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef imikethat het volgende:
Zijn er dan daadwerkelijk "mannen" die het accepteren dat hun vriendin met andere mannen zoent?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Godshand het volgende:
Vreemd gaan? Misschien mag ze wel met mannen zoenen van haar vriend.. Wij weten niet wat ze daar over met haar vriend afgesproken heeft..
dit denk ik dus ookquote:Op zondag 12 januari 2014 17:55 schreef imikethat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |