SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
MWUAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 januari 2014 17:44 schreef Vriezzer het volgende:
Hè bah, PSV in de TT. Gauw topic volmaken.![]()
![]()
![]()
Gvd wat een ettertje zegquote:
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Wat een dwaas. Beetje als prof een andere prof nadoen, die het gemaakt heeft. Bah. Als Ronaldo dit ziet lacht hij zich dood.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kijk 'm eens met z'n handjes wapperen dan...Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als een ajacied dit zou doen svp een doodschop van Frenkie himself.Charlie: How's it going in there?
Kijk ook eens HOE hij het doet.. zo kinderachtig, hij weet niet eens wat hij eigenlijk doet. De groten der aarde doen dat met veel flair. Die hebben echt uitstraling van een baas. Maher wappert als een kleuter..quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een dwaas. Beetje als prof een andere prof nadoen, die het gemaakt heeft. Bah. Als Ronaldo dit ziet lacht hij zich dood.![]()
![]()
Slap aftreksel idd. Op een MS- achtige manier doet hij dat gebaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kijk ook eens HOE hij het doet.. zo kinderachtig, hij weet niet eens wat hij eigenlijk doet. De groten der aarde doen dat met veel flair. Die hebben echt uitstraling van een baas. Maher wappert als een kleuter..
Terwijl een openingsgoal in de Kuip beter verdient. Jammer.Charlie: How's it going in there?
Adam Maher heeft een gigantisch grote vorm van zelfoverschatting plus de mentaliteit van meneer. Veel minder herkenbaar dan in zijn AZ-tijd.![]()
CR7 lacht om deze pleb!quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een dwaas. Beetje als prof een andere prof nadoen, die het gemaakt heeft. Bah. Als Ronaldo dit ziet lacht hij zich dood.![]()
PSV vrees ik niet echt, tevens is een verlies of gelijkspel niet echt heel erg. Een verlies tegen Feyenoord is erger want:
1. Je ligt uit de beker, dat is jammer.
2. Al die Feyenoorders helemaal blijdaar kan ik dus echt niet tegen, toevallig ken ik veel Feyenoorders en wat minder PSV'ers.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Die gastjes teren nog steeds op hun 4-2quote:Op zondag 12 januari 2014 20:12 schreef Spinosaurus het volgende:
PSV vrees ik niet echt, tevens is een verlies of gelijkspel niet echt heel erg. Een verlies tegen Feyenoord is erger want:
1. Je ligt uit de beker, dat is jammer.
2. Al die Feyenoorders helemaal blijdaar kan ik dus echt niet tegen, toevallig ken ik veel Feyenoorders en wat minder PSV'ers.
. Ben het met je eens dat dat misschien wel het ergste zijn, dat ze dan weer praatjes krijgen. Maar de rest van het seizoen bovenaan staan lijkt me ook wel lekker, en dan moet je waarschijnlijk wel winnen van PSV
![]()
![]()
Het beste is om gewoon beide te winnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gastjes teren nog steeds op hun 4-2. Ben het met je eens dat dat misschien wel het ergste zijn, dat ze dan weer praatjes krijgen. Maar de rest van het seizoen bovenaan staan lijkt me ook wel lekker, en dan moet je waarschijnlijk wel winnen van PSV
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Wie zegt dat Ruiz volgende week zondag speelt dan? Hij moet eerst zijn werkvergunning nog rond krijgen. Heeft bovendien nog niet met de groep mee getraind.Land of the free. Home of the brave.![]()
En al speelt ie mee, veel verschil zal hij niet maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
Wie zegt dat Ruiz volgende week zondag speelt dan? Hij moet eerst zijn werkvergunning nog rond krijgen. Heeft bovendien nog niet met de groep mee getraind.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Fijn zo'n glazen bol. Geef mij even de lotto uitslag.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
En al speelt ie mee, veel verschil zal hij niet maken.Land of the free. Home of the brave.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: