Half 5 wedstrijd?quote:
13:30 hier, prima tijdquote:
Tweet het naar ajax.nlquote:
Half 5 kan ik persoonlijk nog wel mee leven, maar dat heeft voor mij ook met reistijd te maken. Het liefst nog steeds zaterdagavond, maar tochquote:
Niets mis meequote:
Omdat je dan zeker net je bed uit bentquote:
Misschien moet jij helemaal maar niets meer zeggen, aangezien je schaamteloos toegeeft dat je nog nooit in de ArenA bent geweest kan ik je als ''Ajax-fan'' niet eens meer serieus nemen. Elke keer probeer je bijdehand te doen, maar je bent gewoon een teletekstsupporterquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je dan zeker net je bed uit bent
Fixedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Shreyas. Ik neem alles aan wat op internet staat. Ik ben een complete mongool.
Comeback: 2/10quote:
Wanneer je uren moet reizen kan ik me voorstellen dat het fijn is als je een keertje niet al in de vroege ochtend op moet staan inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Half 5 kan ik persoonlijk nog wel mee leven, maar dat heeft voor mij ook met reistijd te maken. Het liefst nog steeds zaterdagavond, maar toch
Wat een hoop blabla van je zeg. Doe je dat nu altijd joh? Beetje niveau groep 8. Misschien eerste klas middelbare school.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Comeback: 2/10
Probeer je er nou maar niet uit te lullen, je bent ook qua gedrag een typische teletekstsupporter.
Maar interesseert me verder weinig alleen het zou je sieren als je wat minder bijdehand doet, aangezien je zelf nou niet het type supporter bent om over naar huis te schrijven.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een hoop blabla van je zeg. Doe je dat nu altijd joh?
Ja, daar is een forum voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een hoop blabla van je zeg. Doe je dat nu altijd joh?
Spreek niet zo over niveau wanneer je het zelf niet hebt. Komt nogal knullig overquote:
quote:
Sorry heintjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik wist niet dat dit topic ineens voor dames was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |