Oja, jij gebruikt het forum natuurlijk om Ajax te supporten, aangezien je nooit in de ArenA komt. Nou succes er meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Spreek niet zo over niveau wanneer je het zelf niet hebt. Komt nogal knullig over
Eerbetoon aan Anouk Hoogendijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik wist niet dat dit topic ineens voor dames was
We gaan toch drie uur voor het begin van de pot weg, dus dat is wel prettigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Wanneer je uren moet reizen kan ik me voorstellen dat het fijn is als je een keertje niet al in de vroege ochtend op moet staan inderdaad
JA MAN! HUP AJAX HUP!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, jij gebruikt het forum natuurlijk om Ajax te supporten, aangezien je nooit in de ArenA komt. Nou succes er mee
quote:17.12 uur: Ajax en PSV zouden hetzelfde doelwit voor ogen hebben. Namelijk Sergej Milinkovic-Savic, de 18-jarige middenvelder van het Servische FK Vojvodina. Ook Benfica schijnt interesse te hebben in het talent. (Novosti)
Veltman is een baasquote:
Als we scoren tegen PSV hoef ik niet een knuffel van m'n semi-enthousiast klappende vriendin te krijgen, dan spring ik 3 meter de lucht inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Leonos het volgende:
Half 5 wedstrijden
Waar ik me altijd zo aan erger, zijn die gasten altijd met hun vriendinnetje elke pot zit te kijken.
1 wedstrijdje een keer mee, oké. Dat kan ik snappen, maar je gaat toch niet een heel seizoen met je chick zitten
Mwa, PSV winnen is een zekerheidje. De 1-0 tegen Milan had geen vriendin bij moeten zijn nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we scoren tegen PSV hoef ik niet een knuffel van m'n semi-enthousiast klappende vriendin te krijgen, dan spring ik 3 meter de lucht in
Nee bij de 1-1 ook niet. Waarom herinner je me hieraan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mwa, PSV winnen is een zekerheidje. De 1-0 tegen Milan had geen vriendin bij moeten zijn nee.
wehe ja. Ben met mn vriendin maar Ajax - az gegaan in de beker (die 0-3) en ze was mn gescheld zo zat dat ze 3 rijen lager was gaan zittenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef Leonos het volgende:
Half 5 wedstrijden
Waar ik me altijd zo aan erger, zijn die gasten altijd met hun vriendinnetje elke pot zit te kijken.
1 wedstrijdje een keer mee, oké. Dat kan ik snappen, maar je gaat toch niet een heel seizoen met je chick zitten
Ja maar dat was me dan ook een kutwedstrijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wehe ja. Ben met mn vriendin maar Ajax - az gegaan in de beker (die 0-3) en ze was mn gescheld zo zat dat ze 3 rijen lager was gaan zitten
Hoef het niet terug te zien hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:28 schreef Heeinz het volgende:
http://nos.nl/video/557620-cl-ajax--ac-milan.html
Vanaf 5:20
No way hoesseeeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Interesseert me geen reet. Jij liet mij er weer aan denken. Kijken dus.
Meld je ziek.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Tijdens Ajax - PSV zit ik in Spanje. Daar kon ik nog wel mee leven. Maar nu spreekt mijn vriendin een etentje met haar ouders af waardoor ik Ajax - Feyenoord óók ga missen.
Kolere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |