Lijkt me wel een voordeel voor Verweij dat hij tegen Blokhuijsen rijdt (normaal gesproken de beste 10k-rijder in dit veld) en hij de tijd van Bokko al weet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
1Blokhuijsen
2Bokko
3Verweij
Denk dat Verweij nog zijn best moet doen om een podiumplek te behouden
Verweij was ook al sneller op de 5km.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel een voordeel voor Verweij dat hij tegen Blokhuijsen rijdt (normaal gesproken de beste 10k-rijder in dit veld) en hij de tijd van Bokko al weet.
Dat lukt Szymanski nog niet echt.quote:
En er op stampen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef alors het volgende:
Als ik dit nummer zou horen zou ik stoppen, mijn schaatsen weggooien en de baan aflopen.
Denk dat ie op de 5 zijn basissnelheid nog goed kan gebruiken.De 10 is echt te lang voor hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verweij was ook al sneller op de 5km.
Linkje van het kutfilmpje van Gerritsen?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Gerritsen heeft hier toch zo'n kutfilmpje van gemaakt?
Gerritsenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Vanzelfsprekend. Misschien zou ik ook nog wel mijn polsen opensnijden met mijn schaatsen.quote:
You never skate alonequote:Op zondag 12 januari 2014 15:49 schreef Evertjan het volgende:
Trouwens schandw dat niwmand lee towers heeft aangevraagd
Ik zie wel een paar schaatsgodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |