Al degenen die op basis van de wereldbekerwedstrijden wel tot de wereldtop behoren zijn hier gewoon aanwezig.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe matig het niveau op het EK is.
jorien voorhuis is er niet bij hequote:Op zondag 12 januari 2014 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
jorien voorhuis is er niet bij
Er word niet eens gedweilt.
Hij rot alleen teveelquote:Op zondag 12 januari 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rotteveel is een ervaren rot.
*wink wink*
Ja precies.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rotteveel is een ervaren rot.
*wink wink*
http://badum-tish.com/quote:Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij rot alleen teveel
*boemklatsj*
Lijkt me wel een voordeel voor Verweij dat hij tegen Blokhuijsen rijdt (normaal gesproken de beste 10k-rijder in dit veld) en hij de tijd van Bokko al weet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
1Blokhuijsen
2Bokko
3Verweij
Denk dat Verweij nog zijn best moet doen om een podiumplek te behouden
Verweij was ook al sneller op de 5km.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel een voordeel voor Verweij dat hij tegen Blokhuijsen rijdt (normaal gesproken de beste 10k-rijder in dit veld) en hij de tijd van Bokko al weet.
Dat lukt Szymanski nog niet echt.quote:
En er op stampen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:48 schreef alors het volgende:
Als ik dit nummer zou horen zou ik stoppen, mijn schaatsen weggooien en de baan aflopen.
Denk dat ie op de 5 zijn basissnelheid nog goed kan gebruiken.De 10 is echt te lang voor hem.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verweij was ook al sneller op de 5km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |