Zag het ja. Ik zou hem niet verkopen als ik jou was aangezien ik denk dat de serie erg populair is en gewoon 1 miljoen kijkers heeft en dat gaat wel aanhouden denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:12 schreef Razor21 het volgende:
Krijg net een bod voor mijn blog.
[ afbeelding ]
Ik hou hem ook nog ff vast. Weet nu meteen hoe de site in de markt ligt. Maar heb nog meer gerelateerde domeinnamen van deze serie (Waaornder de .com versie). Kan zo opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zag het ja. Ik zou hem niet verkopen als ik jou was aangezien ik denk dat de serie erg populair is en gewoon 1 miljoen kijkers heeft en dat gaat wel aanhouden denk ik.
PS Maak t-shirts etc bij Spreadshirt van uitspraken van kandidaten etc om meer omzet te genereren
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:47 schreef Razor21 het volgende:
Krijg een hartverzakking en zwaar ook
[ afbeelding ]En dan krijg je geen direct ban als je inlogt op het account van je collega?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Love comes unseen; we only see it go
Neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:33 schreef Blester het volgende:
[..]
En dan krijg je geen direct ban als je inlogt op het account van je collega?
Levert dat ook nog extra traffic op? Of ga je als je wat meer likes hebt daar linkjes van je berichten posten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gisteravond al begonnen met nieuwe FB pagina https://www.facebook.com/pages/Utopianen-Be-Like/229278860577860 binnen 1 dag al 70+ likes.
Via FB via mijn eigen fanpagina en deze gemiddeld per dag 300 extra bezoekers en via Twitter 1300. Helpt wel degelijk dat social media. Vreet alleen veel tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:48 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Levert dat ook nog extra traffic op? Of ga je als je wat meer likes hebt daar linkjes van je berichten posten?
Ik lees op veel andere fora toch echt dat google erg goed is in het vinden van dubbele accounts welke dus vrijwel altijd resulteren in een ban. Maar goed, dat maakt nu ook niet meer uit. Ze bannen wel vaak vlak voor de uitbetalingsdatum, hoop voor je dat dit bij jou niet het geval is.quote:
Krijg ook redelijk vaak dergelijke aanbiedingen, leuk verdienen inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:46 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik krijg zojuist een aanbod om voor 80$ één link in m'n eerstvolgende artikel te plaatsen naar een relevante site. Klinkt wel redelijk goed en is makkelijk verdienen in 15-30min
Heb ik zelf ook last van, super jammer.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:45 schreef WebBeestje het volgende:
Inkomsten per CPC blijven nog steeds flink achter t.o.v. een jaar geleden, die lagen toen circa 40% hoger. Omdat mijn bezoekers nog steeds flink toenemen verdien ik wel meer maar met een gelijke CPC was het wel erg mooi geweest.
Bedankt voor het compliment :-)quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef benx het volgende:
Razor, jij lijkt echt aanleg te hebben voor het uit de grond stampen van succesvolle troepwebsites over een tv-programma. Al is aan gedacht om internationaal te gaan? Soortgelijke voor de VS ofzo?
Niet alleen hier ook op mijn twitter en site zelf.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef JK het volgende:
Tja, je concurrent leest hier natuurlijk ook mee.
Dat zou dan wel bijzonder toevallig zijn. @Razor, altijd je links met tinyurl e.d. maken (ook als je FB pagina post). Voor concurrenten is het bijzonder eenvoudig om op deze manier ALLES over je website te achterhalen (inkomsten, bezoekers, ideëen, promotieacties, verkoopprijzen etc.).quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:49 schreef JK het volgende:
Tja, je concurrent leest hier natuurlijk ook mee.
Zo, dat zijn even andere bedragen dan ik gewend ben. Ik moet hier tevreden zijn met 5 tot 8 cent. Is overigens wel in een app.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Mijn CPC begint juist weer toe te nemen. Was even gezakt tot maar 30 tot 40 cent maar dat gaat nu weer over de 50. CTR is vrij stabiel dus ik moet gewoon meer bezoekers krijgen
Welke site heb je dat hiermee getest?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:10 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ] van een van mijn willekeurige websites
Hebben jullie ongeveer hetzelfde?
Analytics -> Behavior (gedrag) -> Site speed -> Overviewquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Welke site heb je dat hiermee getest?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Analytics -> Behavior (gedrag) -> Site speed -> Overview
Damnquote:
I know...er is al die cache software op de server geïnstalleerd. Zou niet weten wat ik zelf meer kan doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Damn![]()
![]()
Jij moet echt wat aan je website snelheid gaan doen zeg, kost je Google posities op deze manier.
Vond het bij mij al vrij opvallend dat IE zo sloom is, blijkt bij vrijwel alle statistieken die ik net even bekeken heb zo te zijn.
Safari 22 sec bij jou?
Hij heeft sowieso 3 browsers die flink veel tijd nodig hebben, +- 4 seconde is nog steeds niet bijzonder snel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:18 schreef JK het volgende:
Safari heeft bij mij moeite om wat shit op te halen van 2 externe sites (gelukkig maar op één pagina). Dan kom ik ook wel aan behoorlijk wat seconden. Qua positie in Google sta ik gewoon op 1 of in de buurt bij 1.
Jij wint misschien met de snelheid dan win ik hier denk wel mee (aantal zoekopdrachten deze maand in verhouding tot het aantal kliks) :quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso 3 browsers die flink veel tijd nodig hebben, +- 4 seconde is nog steeds niet bijzonder snel.
@Razor, van safari heb je dan zeker wel een heel hoog bouncepercentage?
Geen kwestie van winnen hoorquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jij wint misschien met de snelheid dan win ik hier denk wel mee (aantal zoekopdrachten deze maand) :
[ afbeelding ]
Zal ff naar de bounce kijken.
Vreemd trouwens, bezocht net even je website op Safari en daar kom ik gewoon binnen +- 0,5 seconde op je website. Maar ik heb ook het snelste van het snelste internetabonnement op dit momentquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jij wint misschien met de snelheid dan win ik hier denk wel mee (aantal zoekopdrachten deze maand in verhouding tot het aantal kliks) :
[ afbeelding ]
Zal ff naar de bounce kijken.
Was ook om ff te stangen :-)quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:24 schreef Blester het volgende:
[..]
Geen kwestie van winnen hoorIk verdeel mijn aandacht liever over verschillende websites, risicospreiding. Heb wel enkele websites die qua bezoekersaantallen ongeveer hetzelfde als die van jou hebben, maar die lopen al een paar jaar.
Je statistieken zijn gewoon zeker netjes hoor, maar ik ben gewoon een flinke tegenstander van het maken van dergelijke websites. Na een jaar (of eerder) is de website (en het werk dat erin zit) geen klap meer waard. Kies ik toch liever voor websites die mee kunnen gaan op de lange termijn, maar uiteraard ieder zijn ding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was ook om ff te stangen :-)
Geen idee om onderling met users uit deze reeks backlinks uit te wisselen?
Onderstaande ben ik al mee bezig. Eerste 10 shirts worden morgen gedrukt. Iemand een idee hoe het zit met de merknaam Utopia / Foto bewoner op een shirt? Iets met merk / portretrecht?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Je statistieken zijn gewoon zeker netjes hoor, maar ik ben gewoon een flinke tegenstander van het maken van dergelijke websites. Na een jaar (of eerder) is de website (en het werk dat erin zit) geen klap meer waard. Kies ik toch liever voor websites die mee kunnen gaan op de lange termijn, maar uiteraard ieder zijn ding.
Als je echt zin hebt om toch nog uit te gaan breiden zou ik een webshop ernaast maken met T-shirts, petjes, bekers, DVD's (toekomst) etc. en dit vervolgens weer aanmelden bij een affiliateprogramma?
http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/152911/quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Onderstaande ben ik al mee bezig. Eerste 10 shirts worden morgen gedrukt. Iemand een idee hoe het zit met de merknaam Utopia / Foto bewoner op een shirt? Iets met merk / portretrecht?
Lang verhaal (quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:33 schreef Blester het volgende:
[..]
http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/152911/
Ik zou gewoon een mailtje naar Talpa doen. Die kandidaten hebben wss in het contract afstand moeten doen van het portretrecht. Ze gingen toch al bij je adverteren?
hoe hoger de score hoe beter?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Blester het volgende:
[..]
Vreemd trouwens, bezocht net even je website op Safari en daar kom ik gewoon binnen +- 0,5 seconde op je website. Maar ik heb ook het snelste van het snelste internetabonnement op dit moment
Dit al een heel verhaal noemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lang verhaal ()
Kreeg idd een mail en wij netjes beantwoorden. Vervolgens na 2 dagen die kerel gebeld (via receptie doorverbonden) heel verhaal dat dit een test van ze was om te kijken hoe fan sites reageerde op vragen van mensen. Dat was het hele idee er zeg maar achter.
Dit is de samenvatting van het lange verhaal :-)quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Dit al een heel verhaal noemenDan maar gewoon even bellen/mailen met Talpa met je vraag.
Wist je trouwens dat je website aardig misvormt is? Waarom geen width 100%?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit is de samenvatting van het lange verhaal :-)
Heb de oplossing denk al : http://sangkrit.net/2013/(...)igned-and-much-more/ thnx.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je website aardig misvormt is? Waarom geen width 100%?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |