Beter goed gaar dan halfbakkenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef jatochneetoch het volgende:
Kwartiertje lijkt me wel erg lang
Ja ik ga ze met ei, paneermeel en bloem bedekken. In dit recept staat niet dat er voorgekookt moet worden en dat ze 15 tot 20 minuten moeten frituren. Zou dat voor grotere kippenvleugels zijn? Die met ook een boutje eraan?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:01 schreef Prospos het volgende:
Koken en licht frituren wellicht in tempura.
Dat lijkt mij ook het beste denk ik.. Gewoon frituren tot het korstje mooi bruin is. Hoelang zou ik ze moeten koken denk je? Kwartier ofzo..?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef flapskie123 het volgende:
Voorkoken en dan evenlang als het meeste gefrituurde eten lijkt me het slimste.
Niks voorkoken, onzin om dat te doen zeker als je daarna gaat frituren.quote:
kwartier lijkt me een beetje lang.. Nu moet ik zeggen dat ik nooit echt frituur, haha. Blijf er gewoon bijstaan en kijk wanneer het goed lijkt!quote:Op zondag 12 januari 2014 15:06 schreef zwartja het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste denk ik.. Gewoon frituren tot het korstje mooi bruin is. Hoelang zou ik ze moeten koken denk je? Kwartier ofzo..?
Waarom vraag je tips als je toch verder je eigen gang gaat?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:52 schreef zwartja het volgende:
Nou, uiteindelijk toch de vleugeltjes 10 minuten voorgekookt. Vervolgens in bloem > ei > paneermeel gepleurd en zo'n 5 minuutjes gefrituurd. Ze waren niet nog lekker sappig en hadden een mooi krokant korstje. Echter heb ik er 6 geprobeerd en de rest heeft me pa gewoon in de pan gebakken en die waren toch echt wel lekkerder.
een echte fokker -_+quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarom vraag je tips als je toch verder je eigen gang gaat?
De ene zei wel voorkoken de ander niet. Ik kan het niet allebei doen, moest een keuze maken.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waarom vraag je tips als je toch verder je eigen gang gaat?
Als je voorkookt kook je al veel van de smaak eraf. En die gooi je weg met het kookwater. Zonde!quote:Op zondag 12 januari 2014 20:08 schreef zwartja het volgende:
[..]
De ene zei wel voorkoken de ander niet. Ik kan het niet allebei doen, moest een keuze maken.
beste tip van de dag!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Voortaan gewoon in de oven; 200 graden, 25 minuten.
Knapperig, sappig en niet vet!
Ik jens er vantevoren soms nog even een shitload aan chili saus over heen (tenzij t al erg gekruid is), of iets met honing of ketjapquote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dat is toch de lekkerste manier. Wel even kruiden natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |