Tis toch gewoon een pylon dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar pion mag dus ook. Pilon is echt fout.
Zullen we het anders kegels noemen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis toch gewoon een pylon dan?
Een pion is zo'n ding wat je op een schaakbord hebt, da's iets heel anders.
Jij beschouwt die twee als maatstaf?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:52 schreef sasquatsch het volgende:
En er werd ook niet over gesproken door de commentatoren, dus dacht ik dat het mocht.
Daar snap ik ook helemaal niets vanquote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Domme vraag, maar waarom is het niet gewoon nummer 1 tegen 2,3 tegen 4 etc?
Het gaat op basis van de 5km volgorde (althans, tussen de eerste 4 en de laatste 4). Dan heb je leukere ritten met gelijkwaardige mensen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef Mansjester het volgende:
Domme vraag, maar waarom is het niet gewoon nummer 1 tegen 2,3 tegen 4 etc?
Ah, dat verklaart een hoop.Bedanktquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat op basis van de 5km volgorde (althans, tussen de eerste 4 en de laatste 4). Dan heb je leukere ritten met gelijkwaardige mensen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pionquote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar pion mag dus ook. Pilon is echt fout.
Nee. Gewoon nee. Geen "gate".quote:
ach, als je op de 5000 al bijna 4 sec wint op de nummer 2, dan hoef je je , als je gewoon 'normaal' rijdt, geen enkele zorgen te makenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
Haha, ik vind Blokhuijsen wel een baasje
Samenzwering dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Geen "gate".
Een van de grootste ergernissen, dat overal waar iets van contoverse speelt tegenwoordig "gate" achter gezet wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |